Смяна накладки + профилактика на апаратите
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- chocaseto85
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 29.06.2009
- Пол: Мъж
- Кара: квото му падне :)
Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
а и за колега който пита за накладките е36 и 46 са едно кам едно накладките
(освен Е46 да не е 330 или м ка )

(освен Е46 да не е 330 или м ка )

Оригинални масла,консумативи и авточасти:)ПРОМО МАСЛА И ФИЛТРИ-
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 3&t=172196
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
chocaseto85 написа:здр колеги искам да отбележа че тези паста на тестар я ползвам от няколко години и е много ефикасна !искам да отбележа че не се слага само на водачите (и да отбележа преди това е хубаво да се почистят с телена четка или шкурка ),от пастата е задалжително да се слага и на самата накладка ,защото тя отделя топлина от накладка навън и по трудно се палят и спира дефакто автомобила и не свирятДругото място кадето се прилага пастата е на супора кадето се поставя накладката ,така има по малко вибрации и шумове !паста не голяма дума при добро слагане
стига за 10-15 автомобила .Тя е високо температурна и антишумна
и все пак да ви кажа че струва 5 лв
)
И помнете че почистване при смяна на каквото и да е от автомобила ви ,допринася за качествени и безпроблемни ремонти в бъдеще
От къде я взимаш пастата,ако не е тайна?Тия дето съм ги срещал,все на цена от 8-10 лв ги продават.
- mitko_drujba
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 3.12.2009
- Пол: Мъж
Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
И аз да се влюча с 1 вапросче апарата ми загряваше ,защото като свие не се връщаше.Свалих го и останових че гумичката на цилиндарчето (номер 10) ми е излязла,вкарах я,ама пак не се връща.Гумичката сменя ли се или се смазва ? Тая грес утре ще си я купя.
- taran
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 3.04.2011
- Местоположение: София
- Кара: каквото набара:)
Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
С 10 са отбелязани,буталото на спирачния цилиндър,маншона и уплътнението на буталото.Предполагам,че се е извадил маншона.Попринцип,може да се смени с нов.
Пробвай,при свалена гума да напомпаш спирачкат и ако апарата не се "отпусне",развии пробката за обезвъздушаване,ако апарата се отпусне е много вероятно,да си за смяна на спирачен маркуч.
Успех.
Пробвай,при свалена гума да напомпаш спирачкат и ако апарата не се "отпусне",развии пробката за обезвъздушаване,ако апарата се отпусне е много вероятно,да си за смяна на спирачен маркуч.
Успех.
Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
Значи първото с което намаза апаратите и цилиндъра е някаква паста за смазване, а червеното някакъв вид лепило което изолира вибрациите от накладките ? 

Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
mitko_drujba написа:И аз да се влюча с 1 вапросче апарата ми загряваше ,защото като свие не се връщаше.Свалих го и останових че гумичката на цилиндарчето (номер 10) ми е излязла,вкарах я,ама пак не се връща.Гумичката сменя ли се или се смазва ? Тая грес утре ще си я купя.
И на мен ми задържаха и двата апарата на предните колела, вчера смених накладки, дискове, смазах апаратите, смених гумичките. Днес вдигнах колата на крик и завъртях колелото обаче пи се струва, че пак се върти трудно. Някакви идеи?
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
Kaто караш без да натискаш много много спирачка спирай със скорости пипини с ръка джантите дали са загряли на преден и заден мост, ако има разлика то апаратите задържат или по скоро цилиндърчетата.
На мойта преди 3 години задържаха задните, раздвижих ги добре и ги смазах от тогава никакви проблеми . Не е необходимо да ги вадиш до край буталцата, че после ще се наложи обезвъздушаване на системата, малко преди да излязат след като ги почистиш ги натискаш и така няколко пъти
Най-добре да се свалят, но ако си правиш колата пред блока и нямаш условия да се мушнеш под нея и обезвъздушаваш тогава това е вариянта
Ако все пак обезвъздушаваш или подемник или канал с партньор тъкмо и спирачната течност може да смениш, ако е потъмняла 
На мойта преди 3 години задържаха задните, раздвижих ги добре и ги смазах от тогава никакви проблеми . Не е необходимо да ги вадиш до край буталцата, че после ще се наложи обезвъздушаване на системата, малко преди да излязат след като ги почистиш ги натискаш и така няколко пъти



Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
Тук в темата, както и в клипове препоръчват № 6 да се смаже... В руска и немска литература изрично подчертават да не се смазват. Последно как да постъпя, че отивам да сменям накладки ?
Едно е да се държи като отегчена съпруга, друго си е като ококорена комшийка.
- nikola59
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 749
- Регистриран на: 7.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E90 LCI 320D xDrive
- Детайли за колата: N47/184 Hp
Re: Смяна накладки + профилактика на апаратите
Chapai написа:Тук в темата, както и в клипове препоръчват № 6 да се смаже... В руска и немска литература изрично подчертават да не се смазват. Последно как да постъпя, че отивам да сменям накладки ?
Номер 6 от схемата са водачите и се използва тази паста:

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани