Въпрос към колегите които са с тип троник

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.01.2010
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: Х3 3.0 БЕНЗИН
Мечтае да кара: Х6
Детайли за колата: ръчка

Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от n_milanov_78 » 07 Мар 2012, 21:38

Колеги, сдобних се скоро с Е39 520i - края на 98г с двоиния ванус с тип троник скоросна кутия .
Въпроса ми е, дали като се движи колата на (D)-директна с 120/130 км/ч. и по голяма скорост, възможно ли е да сменям скоростите с ''-,, и ,,+'', вместо кикдаун по време на движение , да не се повреди скоростната кутията някаде бях чел че небило хубаво :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 153
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: по света и у нас..
Пол: Мъж
Кара: към мечтите си..

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от shneider » 08 Мар 2012, 12:56

Можеш колега, това е смисъла на типтроника, да можеш да работиш на режим "ръчна" със скоростната. Самата електроника на колата няма да ти позволи да свалиш прекалено ниска предавка за моментните обороти. Колкото до кикдауна, ако мислиш да сменяш ръчно предавките при изпреварване, най-добре си включи кутията на S когато и държи двигателя в обороти и използвай кикдаун.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2284
Регистриран на: 10.04.2008
Пол: Мъж
Кара: Долното
Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от Elesar74 » 08 Мар 2012, 16:05

n_milanov_78 написа:Колеги, сдобних се скоро с Е39 520i - края на 98г с двоиния ванус с тип троник скоросна кутия .
Въпроса ми е, дали като се движи колата на (D)-директна с 120/130 км/ч. и по голяма скорост, възможно ли е да сменям скоростите с ''-,, и ,,+'', вместо кикдаун по време на движение , да не се повреди скоростната кутията някаде бях чел че небило хубаво :driving:


Разбира се че може. Кутията нема да ти позволи вкарване на ниска предавка, кога мотора е в обороти, не можеш я излъга.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.01.2010
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: Х3 3.0 БЕНЗИН
Мечтае да кара: Х6
Детайли за колата: ръчка

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от n_milanov_78 » 08 Мар 2012, 18:40

shneider написа:Можеш колега, това е смисъла на типтроника, да можеш да работиш на режим "ръчна" със скоростната. Самата електроника на колата няма да ти позволи да свалиш прекалено ниска предавка за моментните обороти. Колкото до кикдауна, ако мислиш да сменяш ръчно предавките при изпреварване, най-добре си включи кутията на S когато и държи двигателя в обороти и използвай кикдаун.


Мерси за одговорите успокоихтеме че четох на друго място че небило хубаво по време на движене да се сменят скоростите ръчно.
А как се включва на на S и M.
Иначе за сега съм много доволен от Е39-ката има и газов инжекцион засичах я три пъти 12/100 разход комбинирано газ мис ля че е нормално за този кораб

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от динго » 08 Мар 2012, 21:30

От положение (D) като бутнеш лоста на ляво и вече си на( S),от там бутнеш ли го напред или назад вече си на( M)+ - :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.01.2010
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: Х3 3.0 БЕНЗИН
Мечтае да кара: Х6
Детайли за колата: ръчка

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от n_milanov_78 » 08 Мар 2012, 22:05

динго написа:От положение (D) като бутнеш лоста на ляво и вече си на( S),от там бутнеш ли го напред или назад вече си на( M)+ - :driving:

Мерси ясно колега .
А дали са надежни тези кутии че не намерих много инфо в форума :bchug:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 899
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 530d

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от kraininski » 12 Мар 2012, 13:55

оооо има инфо и то много :)
надеждни са, колкото е възможно, но и се чупят като всяка друга машина :) 1000лв(грубо) втора ръка
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 134
Регистриран на: 2.10.2010
Местоположение: Кюстендил
Пол: Мъж
Кара: Е39 530iA 2001
Мечтае да кара: M5,X6

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от динго » 16 Мар 2012, 19:14

А дали са надеждни съм чувал ,че ZF са били по добрите от тези GM ,които се вграждат мисля на дизелите.Но според мен за всяка кутия е индивидуално,много важна е подръжката,обслужи я и карай смело :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 39
Регистриран на: 17.01.2010
Местоположение: ВАРНА
Пол: Мъж
Кара: Х3 3.0 БЕНЗИН
Мечтае да кара: Х6
Детайли за колата: ръчка

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от n_milanov_78 » 16 Мар 2012, 22:05

динго написа:А дали са надеждни съм чувал ,че ZF са били по добрите от тези GM ,които се вграждат мисля на дизелите.Но според мен за всяка кутия е индивидуално,много важна е подръжката,обслужи я и карай смело :yes:

Да я обслужа добре ? но в моя случай вчера отивам в сервиза на БМВ и искам смяна на масло на скоростната кутия а те ми одговарят смяна на масло само ако има проблем в кутията а сега какво ? . От стария собственик знам че е сменяно преди 30 000км и се чудя какво да правя да ходя в друг сервис в Варна или да карам така ако стане проблем чак тогава да го сменям :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 16.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 730 d
Мечтае да кара: X5

Re: Въпрос към колегите които са с тип троник

Мнение от mpp82 » 17 Мар 2012, 21:15

Aко си сигурен че е сменяно може да покараш поне още толкова,или пиши mad_presly да те упъти къде тъй като ти е градски или ilko ivanov

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook