Мирис на суров бензин М50
Модератор: Технически модератори
45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Мирис на суров бензин М50
zvetiko написа:skylord написа:Здравей, този маркуч е входящия въздух към стъпковия електромотор за празен ход. Щом като го извадиш всичко е наред, провери пластмасата която влиза към гофрирания маркуч, може да се запушила и за това да гасне.
Обаче този маркуч няма нищо общо с миризмата на суров бензин-сигурно е допълнителна екстра към филма.
А пластмасата не виждам как може да се запуши,освен ако не пъхнеш парцал в нея,но както го описва колегата е нещо подобно-ако има проблем по веригата обикновено е в замърсяване на стъпковото моторче.Може би трябва да свали гофрираният маркуч-лесно е и да види какво се е разпаднало.
Свалих гофрето, няма запушване по въпросната пластмаса. Това което ме притеснява е следното: има още един маркуч срещу този въпросния(пак влиза в гофрето, но от лявата му страна), който е по- малък като диаметър(също не знам за какво е), но открих пръски масло в него... както и малко в гофрирания маркуч. А това ме плаши...
Последна промяна P1tbuL на 07 Мар 2012, 13:32, променена общо 1 път
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мирис на суров бензин М50
P1tbuL написа:zvetiko написа:skylord написа:Здравей, този маркуч е входящия въздух към стъпковия електромотор за празен ход. Щом като го извадиш всичко е наред, провери пластмасата която влиза към гофрирания маркуч, може да се запушила и за това да гасне.
Обаче този маркуч няма нищо общо с миризмата на суров бензин-сигурно е допълнителна екстра към филма.
А пластмасата не виждам как може да се запуши,освен ако не пъхнеш парцал в нея,но както го описва колегата е нещо подобно-ако има проблем по веригата обикновено е в замърсяване на стъпковото моторче.Може би трябва да свали гофрираният маркуч-лесно е и да види какво се е разпаднало.
Свалих гофрето, няма запушване по въпросната пластмаса. Това което ме притеснява е следното: има още един маркуч срещу този въпросния, който е по- малък като диаметър(също не знам за какво е), но открих пръски масло в него... както и малко в гофрирания маркуч. А това ме плаши...
Този маркуч е за вентилация на картерните газове-идва от един щуцер над датчика на коляновият вал,откъдето излизат два-този и още един ,който влиза зад дроселовата клапа.Тия маркучи мърлят всичко в смукателният колектор ,начело с моторчето за празен ход,затова съм ги изолирал ,а вентилацията съм я пуснал във въздуха-някъде бях писал какво съм правил.
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Мирис на суров бензин М50
Другия е за вентилация на картерните газове, и пръските масло са нормални...
Щом няма запушване нещо се базика стъпковия мотор най-вероятно. А мириса пак оттам иде - богата на бензин смес, малко въздух и си мирише
Щом няма запушване нещо се базика стъпковия мотор най-вероятно. А мириса пак оттам иде - богата на бензин смес, малко въздух и си мирише

- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Мирис на суров бензин М50
zvetiko написа:Този маркуч е за вентилация на картерните газове-идва от един щуцер над датчика на коляновият вал,откъдето излизат два-този и още един ,който влиза зад дроселовата клапа.Тия маркучи мърлят всичко в смукателният колектор ,начело с моторчето за празен ход,затова съм ги изолирал ,а вентилацията съм я пуснал във въздуха-някъде бях писал какво съм правил.
Значи да съм спокоен, че тва масло не е проблем. Добре, тогава има ли шанс нещо по дебитомера, въздушния филтър и въздухозаборната тръба да е запушено, защото както казах, като откача маркуча към стъпковия мотор- няма проблем?
skylord написа:Другия е за вентилация на картерните газове, и пръските масло са нормални...
Щом няма запушване нещо се базика стъпковия мотор най-вероятно. А мириса пак оттам иде - богата на бензин смес, малко въздух и си мирише
Което значи, че трябва да се свали стъпковия мотор? Мдааа логично е колега, благодаря ти!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мирис на суров бензин М50
skylord написа:Другия е за вентилация на картерните газове, и пръските масло са нормални...
Щом няма запушване нещо се базика стъпковия мотор най-вероятно. А мириса пак оттам иде - богата на бензин смес, малко въздух и си мирише
Ако е запушено нещо или стъпковият мотор не отваря добре,сместа не може да е богата.

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Мирис на суров бензин М50
Ами няма какво да е запушено отпред, толко, че да гасне - освен да се намокрил въздушния филтър и да е станал на парцал.. иначе за най-бързо може да вземеш един стъпков мотор от колега и да пробваш, мисля, че съм те засичал по младост, та мога да съдействам 

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мирис на суров бензин М50
skylord написа:Ами няма какво да е запушено отпред, толко, че да гасне - освен да се намокрил въздушния филтър и да е станал на парцал.. иначе за най-бързо може да вземеш един стъпков мотор от колега и да пробваш, мисля, че съм те засичал по младост, та мога да съдействам
Казвам го понеже ти даде идеята ,че може пластмасовият щуцер за входящият въздух за моторчето за празен ход да е запушен.

- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Мирис на суров бензин М50
skylord написа:Ами няма какво да е запушено отпред, толко, че да гасне - освен да се намокрил въздушния филтър и да е станал на парцал.. иначе за най-бързо може да вземеш един стъпков мотор от колега и да пробваш, мисля, че съм те засичал по младост, та мога да съдействам
От хаджи димитър съм колега, проблема е, че не съм и свалял стъпковия мотор, и малко ме е страх да го пипам...
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Мирис на суров бензин М50
Еми да, защото щом сложи маркуча гасне... логично е да е нещо в тази посока 

- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Re: Мирис на суров бензин М50
P1tbuL написа:skylord написа:Ами няма какво да е запушено отпред, толко, че да гасне - освен да се намокрил въздушния филтър и да е станал на парцал.. иначе за най-бързо може да вземеш един стъпков мотор от колега и да пробваш, мисля, че съм те засичал по младост, та мога да съдействам
От хаджи димитър съм колега, проблема е, че не съм и свалял стъпковия мотор, и малко ме е страх да го пипам...
Няма нищо страшно една букса е, която влиза само по един начин и два маркуча, които вероятно нямат скоби дори вече.. Само трябва да следиш посоката на моторчето има си стрелка на него. Пръскаш вътре вд40 или нещо подобно, клатиш, пръскаш пак и така може леко с парцал да бръкнеш.. лесно е а и много често се зацапва гадта.
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Мирис на суров бензин М50
Искам да изкажа ОГРОМНИТЕ си благодарности към колегата skylord!
Запали колата от Младост и дойде в Хаджи Димитър.
В снега, в калта, 2 часа се бори да извади стъпковия мотор с болки в кръста!
Аз съм човек който той за първи път вижда и не познава, но този жест просто няма да го забравя!
Колега, ако не беше ти щях да си блъскам главата и да троша пари по майстори, които вероятно щяха да направят по- големи поразий от тези които са ми по колата. А вече колата си работи нормално.
Имало добри хора, евала! Благодаря ти най- искрено!
Запали колата от Младост и дойде в Хаджи Димитър.
В снега, в калта, 2 часа се бори да извади стъпковия мотор с болки в кръста!
Аз съм човек който той за първи път вижда и не познава, но този жест просто няма да го забравя!
Колега, ако не беше ти щях да си блъскам главата и да троша пари по майстори, които вероятно щяха да направят по- големи поразий от тези които са ми по колата. А вече колата си работи нормално.
Имало добри хора, евала! Благодаря ти най- искрено!

- Turbo_Ted
- великият шестак
-
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Мирис на суров бензин М50
P1tbuL написа:Искам да изкажа ОГРОМНИТЕ си благодарности към колегата skylord!
Запали колата от Младост и дойде в Хаджи Димитър.
В снега, в калта, 2 часа се бори да извади стъпковия мотор с болки в кръста!
Аз съм човек който той за първи път вижда и не познава, но този жест просто няма да го забравя!
Колега, ако не беше ти щях да си блъскам главата и да троша пари по майстори, които вероятно щяха да направят по- големи поразий от тези които са ми по колата. А вече колата си работи нормално.
Имало добри хора, евала! Благодаря ти най- искрено!



- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Мирис на суров бензин М50
P1tbuL написа:Искам да изкажа ОГРОМНИТЕ си благодарности към колегата skylord!
Запали колата от Младост и дойде в Хаджи Димитър.
В снега, в калта, 2 часа се бори да извади стъпковия мотор с болки в кръста!
Аз съм човек който той за първи път вижда и не познава, но този жест просто няма да го забравя!
Колега, ако не беше ти щях да си блъскам главата и да троша пари по майстори, които вероятно щяха да направят по- големи поразий от тези които са ми по колата. А вече колата си работи нормално.
Имало добри хора, евала! Благодаря ти най- искрено!
Браво на колегата.


- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Мирис на суров бензин М50
zvetiko написа:P1tbuL написа:Искам да изкажа ОГРОМНИТЕ си благодарности към колегата skylord!
Запали колата от Младост и дойде в Хаджи Димитър.
В снега, в калта, 2 часа се бори да извади стъпковия мотор с болки в кръста!
Аз съм човек който той за първи път вижда и не познава, но този жест просто няма да го забравя!
Колега, ако не беше ти щях да си блъскам главата и да троша пари по майстори, които вероятно щяха да направят по- големи поразий от тези които са ми по колата. А вече колата си работи нормално.
Имало добри хора, евала! Благодаря ти най- искрено!
Браво на колегата.По принцип моторчето се сваля лесно но си има техника.Махат се въздухопроводите за охлаждане на алтернатора,после с гола ръка свита под 90 градуса и обърната с дланта нагоре се бърка под тръбите на колектора докато се вкара ръката до лакътя,после дланта се завърта надолу и моторчето става лесно за манипулиране с пръстите.
По ми е лесно да сваля колектора , да си сменя маркучаците наред , да огледам ква е халвата , да си наредя всичко и да си пея! С мойте дебелии ръчици ич не мое и да бръкна там


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- P1tbuL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Т-34
- Мечтае да кара: F1 race car!
- Детайли за колата: 1942; Length- 6.68 m; 76.2 mm (3.00 in) F-34 tank gun
Re: Мирис на суров бензин М50
Проблема при мен беше, че всички маркучи за ГИ-то са напъхани около стъпковия мотор... няма да ви обяснявам кво мазало е там и колко място има 

45 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани