5 години с Е39 - размисли за наследник
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Колега b2,
Интересна и пораждаща размисли тема.
Ето и моето лично мнение:
А. По отношение на 5-та серия.
1. Когато човек вече е ползвал Е39, той има един съществен "проблем". Проблемът му е, че вече е ползвал "истинско БМВ" (съдържанието на понятието "истинско БМВ" може да бъде обяснено, но не мисля, че за повечето членове на този форум това въобще се налага). В резултат на този "проблем", Е60 и Е65 директно отпадат от темата. Да, бих помислил по въпросът за М5 Е60, но само и единствено ако е реален М5, а не от рустикалните недоразумения, наречени "М-пакет". Виждам, че в подписът ти пише "Мечтае да кара:E60 M5 interlagos blue". Ако имаш възможност да поддържаш и ползваш М5 Е60, няма какво да мислиш - просто си реализирай мечтата и се наслаждавай. Ако не - просто забрави за Е60 и Е65, за да не замениш "истинското БМВ" с "квази-БМВ американизми".
2. Ако по някаква причина не можеш да си реализираш мечтата за E60 M5 interlagos blue, но искаш да имаш нещо, което е много по-близо до понятието "истинско БМВ", мини директно на Ф10. Стига да можеш да си го позволиш, разбира се.
B. По отношение на 3-та серия.
1. Когато седнеш от 5-та в 3-та серия, ще преживееш такива разочарования от 3-ката, каквито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин. Не си го причинявай.
2. Неоправдано много пари за прекалено малък автомобил.
C. По отношение на 7-та серия.
1. От 5-та към 7-ма серия - да, но от 5-та към 3-та - в никакъв случай.
2. "Най-истинското БМВ" въобще произвеждано някога е Е38. Почти всички други БМВ-та и почти всички други автомобили изглеждат пред Е38 като дръгливи магарета пред изящен жребец.
D. По отношение на джиповете.
1. Гласувам с две ръце за Х5.
2. Х6 е малко по-голямо разочарование от Е60 и Е65.
3. Х1 и Х3 не могат да бъдат предмет на обсъждане между сериозни хора с БМВ-опит.
Бъди здрав и успех
П.П. Имам пряк и личен опит с всеки един от горепосочените модели.
Интересна и пораждаща размисли тема.
Ето и моето лично мнение:
А. По отношение на 5-та серия.
1. Когато човек вече е ползвал Е39, той има един съществен "проблем". Проблемът му е, че вече е ползвал "истинско БМВ" (съдържанието на понятието "истинско БМВ" може да бъде обяснено, но не мисля, че за повечето членове на този форум това въобще се налага). В резултат на този "проблем", Е60 и Е65 директно отпадат от темата. Да, бих помислил по въпросът за М5 Е60, но само и единствено ако е реален М5, а не от рустикалните недоразумения, наречени "М-пакет". Виждам, че в подписът ти пише "Мечтае да кара:E60 M5 interlagos blue". Ако имаш възможност да поддържаш и ползваш М5 Е60, няма какво да мислиш - просто си реализирай мечтата и се наслаждавай. Ако не - просто забрави за Е60 и Е65, за да не замениш "истинското БМВ" с "квази-БМВ американизми".
2. Ако по някаква причина не можеш да си реализираш мечтата за E60 M5 interlagos blue, но искаш да имаш нещо, което е много по-близо до понятието "истинско БМВ", мини директно на Ф10. Стига да можеш да си го позволиш, разбира се.
B. По отношение на 3-та серия.
1. Когато седнеш от 5-та в 3-та серия, ще преживееш такива разочарования от 3-ката, каквито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин. Не си го причинявай.
2. Неоправдано много пари за прекалено малък автомобил.
C. По отношение на 7-та серия.
1. От 5-та към 7-ма серия - да, но от 5-та към 3-та - в никакъв случай.
2. "Най-истинското БМВ" въобще произвеждано някога е Е38. Почти всички други БМВ-та и почти всички други автомобили изглеждат пред Е38 като дръгливи магарета пред изящен жребец.
D. По отношение на джиповете.
1. Гласувам с две ръце за Х5.
2. Х6 е малко по-голямо разочарование от Е60 и Е65.
3. Х1 и Х3 не могат да бъдат предмет на обсъждане между сериозни хора с БМВ-опит.
Бъди здрав и успех

П.П. Имам пряк и личен опит с всеки един от горепосочените модели.
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Колега b2,
Много интересна тема. И аз от известно време доста обмислям въпроса. По презумпция по-новата кола би трябвало да е по-евтина за поддръжка от 10-12 годишен автомобил, но тук се вклинява фактора "сполучлив модел", а е39 се оказа такъв.
Впечатленията от е60 наистина са доста смесени и тия прословути "детски" болести малко ме притесняват. Опитвам се да си отговоря на въпроса дали в крайна сметка колата е по-проблематична от е39, като изключим факта, че е голяма дозата късмет на какво конкретно возило ще попаднеш. Наскоро обсъждах въпроса с един познат, голям фен на марката и с доста опит при това (има 3 тройки от различни поколения и сервизи, където се ремонтират основно BMW-та) и той смята, че е60 е доста сполучлива като техника, ако се купи читава кола и се експлоатира правилно. Е, никой не е застрахован от някоя и друга неудача, особено в началото. С една кола втора употреба винаги минава около година докато всичко тръгне по масло.
Като дизайн е малко странна от вътре, но от вън да си призная ми харесва още от момента, когато се появи, дори повече от f10!
(по вкус и цвет товарищ нет
).
F 07/10/11 определено изглежда добре и има чудесни ТТ характеристики, но освен че ми миришат краката
за такава кола са минали само 2-3 години от излизането на модела и никой не може да каже все още дали е сполучлив. Има си хас ново BMW да започне да се чупи и да създава проблеми още от магазина.
Е65 ..... ех. Свободата, Санчо.......
Много ми харесва тая кола! И външно, но дори повече като интериор. Тя прилича повече на кораб от вътре, а аз съм малко деформиран в това отношение, защото освен коли "карам" и кораби. Така, че габаритите и само ме радват. Убедих се, че една маневрена голяма кола (BMW) се паркира по същия начин на същото място като по-малка кола с предно предаване, че и по-лесно. Вече мина доста време, откакто излезе модела и отзивите като цяло са доста добри (по отношение на надеждност и експлоатационни разходи) ...... хм, май ще си взема такава....
Мисълта за тройки въобще не ми минава през акъла. Наскоро приятел си купи е90, доста често се возя в нея и я карам понякога. Доста добре обурудвана е за класа си, но в сравнение с петиците (дори и е39), да не говорим за седмиците е меко казано постна. А, и тясна!
Джип? мммммммм, не. Безмислено количество пари за закупуване и поддръжка само за едната гъзария (не съм ловец, фермер, геодезист, изкупвач на яйца.... и каквото там се сетите...
) Освен това по нормалните пътища шофирането на лек автомобил е много по приятно.
Май най важно е за какво ще служи колата, да е надеждна на пътя, достатъчно комфортна при по-интензивно ползване и до колкото е възможно да не създава скъпи проблеми.
Ще следя темата с интерес, успех на всички с избора, М
Много интересна тема. И аз от известно време доста обмислям въпроса. По презумпция по-новата кола би трябвало да е по-евтина за поддръжка от 10-12 годишен автомобил, но тук се вклинява фактора "сполучлив модел", а е39 се оказа такъв.
Впечатленията от е60 наистина са доста смесени и тия прословути "детски" болести малко ме притесняват. Опитвам се да си отговоря на въпроса дали в крайна сметка колата е по-проблематична от е39, като изключим факта, че е голяма дозата късмет на какво конкретно возило ще попаднеш. Наскоро обсъждах въпроса с един познат, голям фен на марката и с доста опит при това (има 3 тройки от различни поколения и сервизи, където се ремонтират основно BMW-та) и той смята, че е60 е доста сполучлива като техника, ако се купи читава кола и се експлоатира правилно. Е, никой не е застрахован от някоя и друга неудача, особено в началото. С една кола втора употреба винаги минава около година докато всичко тръгне по масло.
Като дизайн е малко странна от вътре, но от вън да си призная ми харесва още от момента, когато се появи, дори повече от f10!


F 07/10/11 определено изглежда добре и има чудесни ТТ характеристики, но освен че ми миришат краката

Е65 ..... ех. Свободата, Санчо.......

Мисълта за тройки въобще не ми минава през акъла. Наскоро приятел си купи е90, доста често се возя в нея и я карам понякога. Доста добре обурудвана е за класа си, но в сравнение с петиците (дори и е39), да не говорим за седмиците е меко казано постна. А, и тясна!
Джип? мммммммм, не. Безмислено количество пари за закупуване и поддръжка само за едната гъзария (не съм ловец, фермер, геодезист, изкупвач на яйца.... и каквото там се сетите...

Май най важно е за какво ще служи колата, да е надеждна на пътя, достатъчно комфортна при по-интензивно ползване и до колкото е възможно да не създава скъпи проблеми.
Ще следя темата с интерес, успех на всички с избора, М
- sinhron123
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 10.06.2011
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
е53, да гледаш от високо. джипа си е джип.
- dosko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 8.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D Хафтомат
- Мечтае да кара: 740D
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Тройките са ми малки , а джиповете нямат возия(не случайно съм с Е39).
Е38 си е демица , а каквото и да си говорим - седмицата си е седмица
.
Лично за мен продължението на сагата Е39 - ще е Е65.
Напълно завършен автомобил - стойка , комфорт, пространство , возия, музика.
По стечение на обстоятелствата карам служебна Е65ца 760 LI ,и относно паркирането не съм съгласен с колегите.
Да дълга е , но пък е доста маневрена , и с много добър парктроник , не съм имал проблем до сега.
Е38 си е демица , а каквото и да си говорим - седмицата си е седмица

Лично за мен продължението на сагата Е39 - ще е Е65.
Напълно завършен автомобил - стойка , комфорт, пространство , возия, музика.
По стечение на обстоятелствата карам служебна Е65ца 760 LI ,и относно паркирането не съм съгласен с колегите.
Да дълга е , но пък е доста маневрена , и с много добър парктроник , не съм имал проблем до сега.
- Николай Диянов
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 24.03.2010
- Местоположение: София/Карнобат
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39/ Е60
- Мечтае да кара: X6 цвят бордо
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Мда, само че проблема с тази е65-ца е поддръжката. За мен лично е неоправдано да наливаш толкова много пари за 10+ годишна кола, защото категорично ще има много голяма разлика между поддръжката на е39 и е65. Ако ще е кола, около годините на е65 гласувам с две ръце за X5. Джипа си е джип, солиден, не се плаши от сняг и малко по-груб терен. А за здравината и качествата на X5 мисля, че няма какво да говорим. 

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Николай Диянов написа:Мда, само че проблема с тази е65-ца е поддръжката. За мен лично е неоправдано да наливаш толкова много пари за 10+ годишна кола, защото категорично ще има много голяма разлика между поддръжката на е39 и е65. Ако ще е кола, около годините на е65 гласувам с две ръце за X5. Джипа си е джип, солиден, не се плаши от сняг и малко по-груб терен. А за здравината и качествата на X5 мисля, че няма какво да говорим.
Ти какво си мислиш, че подржката на Е53 е като на Е39?
На джипа само гумите му струват от четирицифрена сума нагоре за втора употреба гуми, нови са колкото една Е36ца

Е53 и Е65 са на кантар по подръжка!

- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
ALEX_525tds_2000 написа:Колега b2,
Интересна и пораждаща размисли тема.
Ето и моето лично мнение:
А. По отношение на 5-та серия.
1. Когато човек вече е ползвал Е39, той има един съществен "проблем". Проблемът му е, че вече е ползвал "истинско БМВ" (съдържанието на понятието "истинско БМВ" може да бъде обяснено, но не мисля, че за повечето членове на този форум това въобще се налага). В резултат на този "проблем", Е60 и Е65 директно отпадат от темата. Да, бих помислил по въпросът за М5 Е60, но само и единствено ако е реален М5, а не от рустикалните недоразумения, наречени "М-пакет". Виждам, че в подписът ти пише "Мечтае да кара:E60 M5 interlagos blue". Ако имаш възможност да поддържаш и ползваш М5 Е60, няма какво да мислиш - просто си реализирай мечтата и се наслаждавай. Ако не - просто забрави за Е60 и Е65, за да не замениш "истинското БМВ" с "квази-БМВ американизми".
2. Ако по някаква причина не можеш да си реализираш мечтата за E60 M5 interlagos blue, но искаш да имаш нещо, което е много по-близо до понятието "истинско БМВ", мини директно на Ф10. Стига да можеш да си го позволиш, разбира се.
B. По отношение на 3-та серия.
1. Когато седнеш от 5-та в 3-та серия, ще преживееш такива разочарования от 3-ката, каквито не могат да бъдат компенсирани по никакъв начин. Не си го причинявай.
2. Неоправдано много пари за прекалено малък автомобил.
C. По отношение на 7-та серия.
1. От 5-та към 7-ма серия - да, но от 5-та към 3-та - в никакъв случай.
2. "Най-истинското БМВ" въобще произвеждано някога е Е38. Почти всички други БМВ-та и почти всички други автомобили изглеждат пред Е38 като дръгливи магарета пред изящен жребец.
D. По отношение на джиповете.
1. Гласувам с две ръце за Х5.
2. Х6 е малко по-голямо разочарование от Е60 и Е65.
3. Х1 и Х3 не могат да бъдат предмет на обсъждане между сериозни хора с БМВ-опит.
Бъди здрав и успех
П.П. Имам пряк и личен опит с всеки един от горепосочените модели.
колега с теб сме на един акъл

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
omegaart написа:Интересни разсъждения имаш , но специално за М5 ( е39 ) а също и М3. Смея да твърдя че е неоправдано скъпо като поддръжка и мощност. За едно 1000 $ една 540-ка я правиш с 50 коня по-бърза ( стандартен пакет ) от всяка е39 М5 и поддръжаш нормално е39 а не М вариант където само заради буквата цените са х3. За хората с въпросителни от типа " как така 50 коня повече " , еми елементарно , купува се суперчарджъра използван от Америка и се докарва с познат или фирма за доставки и му се плаща евентуално ддс-то. В bimmerforum-a има доста често оферти на тия цени и тоя чарджър + един по добър диф за около 1000лв и колата става доста по-добра от М5


Пич, не че нещо ма няма много общо между М и неМ кола. и има доста примери за това.. + едва ли подръжката на М5 е x3 спрямо обикновена, да не говорим за В8

според мен обаче да си купиш Мкола от същата серия като тази която си имал ми е малко странно

за мен на този етап следващата ще е е92 или ф10.. ма ще поживеем, ще видим..
Явор написа:има една поговорка..не барай евридейката




"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
sinhron123 написа:е53, да гледаш от високо. джипа си е джип.
Така е ,аз имам един Реиндж Р38 с тдс-че матор,е какво да приказваме ,зимата няма равно .
Та по темата Х5 ,маи привлича и като визия и като качество и маи по добре от е65 ,за което ще трябват доста пари.А Х-а мяза в доста неща на е39.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Мен само автомата на GM ме плаши при е53 , иначе направо ме грабва !
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
х5 ще е моят ъбгреид когато му доиде времето разбирасе.
обичам BMW
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
nightdriver написа:Мен само автомата на GM ме плаши при е53 , иначе направо ме грабва !
Димо, не се плаши все пак и в момента караш със същата кутия

Като спре хавтомата ,сипваш му 3000лв.отстрани през пробката и тръгва отново

- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник



- nightdriver
- ентусиаст
-
- Мнения: 1163
- Регистриран на: 5.07.2008
- Местоположение: banlieu parisienne
- Пол: Мъж
- Кара: 530da turing
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Ilko Ivanov написа:nightdriver написа:Мен само автомата на GM ме плаши при е53 , иначе направо ме грабва !
Димо, не се плаши все пак и в момента караш със същата кутия![]()
Като спре хавтомата ,сипваш му 3000лв.отстрани през пробката и тръгва отново
мдаа , звучи доста окуражаващо

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: 5 години с Е39 - размисли за наследник
Не се замислям за никакъв наследник все още. Разбира се, не съм венчан за колата си, но какво повече ми трябва? Върви добре, вози добре, свири добре, комфорта е добре, жената е щастлива, какво повече ми треба? Какво да кажат хората дето карат 15-20 г. коли, има такива дето се гордеят с това даже. И колите им вървят, не са ескпонати в музей. То човешкото око насита няма, ама за какво ми е скъпата поддръжка на една по-нова кола, големия данък, застраховки? Аджеба, дали ще създадат у мене усещането, тези завишени разходи, за нещо по-различно и заслужаващо си от сегашната Е39-ка? Аз съм счетоводител и нещо ми убягват тия сметки. Затова предпочитам да си поддържам и карам сегашната кола и не се вкарвам в излишни размисли. Е60 няма да купя, освен ако Господ не ми каже. А за F10 не мисля въобще. Тройките да си ги карат тинейджърите. Седмицата не ми е класациите. Не се прехласвам лесно и живея спокойно. Друго ми не требе, имам по-важни неща да мисля.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
48 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]