525d окачване на двигател и скоростна кутия

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 1.10.2007
Местоположение: Хасково, BG.
Пол: Мъж
Кара: е39 525d '02г.
Мечтае да кара: S65 AMG

525d окачване на двигател и скоростна кутия

Мнение от RhythmiX » 27 Фев 2012, 18:05

Здравейте колеги,
Днес ходих да видя какво става под колата след зимата и установих доста щети по корите.
Огледах окачването изглежда здраво,но има едно тропане по паваж,видях че имам скъсан десен тампон на двигателя,възможно ли е той да потропва.

Другото което ме притеснява е окачването на ск. кутия:
Изображение

Номер 11 от картинката..пише,vibration absorber т.е абсорбира вибрации намира се под скоростната кутия. единия болт направо липсваше,явно след като съм я закачил отдолу се е скъсал и паднал.
Директно го свалих ще го сложа отново като сменям тампона на двигателя.
Главно каква роля играе тази част и проблем ли е да карам колата 1 седмица без нея ?
Има ли някаква кора,която закрива тази част,която при удара отдолу да съм я оставил някъде ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 15.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е39 520d

Re: 525d окачване на двигател и скоростна кутия

Мнение от popov_chris » 04 Мар 2012, 22:28

За кората - тя се води кора под скоросна кутия и е най-голямата кора разположена под колата - централно. Трудно ми се вижда да си изгубил цялата отведнъж при удар например тъй като е хваната на достатъчно места.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook