Човека с най-странните проблеми
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Човека с най-странните проблеми
След едномесечни тестове
установих, че бавареца пали от раз само когато не съм го държал на контакт. Обяснявам: вкарвам ключа, въртя докрай и веднага пали. Ако задържа на контакт и трябва да повърти малко, че да запали
Яко странно ми се вижда това. И винаги е така. Студено или топло време няма значение. На диагностика я водих преди месец и казаха, че била ОК





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Да бе. Ти пък на какво ме направи.
Некой психопат. Един месец 'секи ден проби. Ако не вярваш може да се хванеме на бас . Оставя ли на контакт и после врът врът. А ако директно завъртя да паля и от едно цъкване пали баракудата гадна. И аз не вярвам ама след месец проби. Ей сега отивам да я пробвам пак
и утре ще пиша.
И ако стане така ще се напия от мъка









Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
регулатор на налягането ? хм..
Не е той, защото е вакумен, а помпата стартира не при подаден контакт, а при въртене на стартер. Така че

Абе zAcK ти вяно странна кала имаш


Приятелю виждам, че си педантичен и си обичаш колата, така че пиши, пък ние с каквото можем ще помагаме.
Хайде със здраве

- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Помпата заработва за 1-2сек. при подаване на контакт но само при първото подаване т.е. след като си изгасил двг.При следващи подавания на контакт тя не работи и респективно върти със стартера.Значи клапана който е на шината на дюзите може да не държи налягането и оттам да идва проблема.
Друга причина е понижено налягане на помпата от износването и.Умалял акумолатор-стартира дърпа тока и много малко остава за помпата и тя не може да качи достатъчно бързо бензина за да запали колата
Проверявай едно по едно и ще откриеш проблема 



- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Напрао без "хм"... Това щеше да ми е първата проба, ако беше моя повреда.stanchev написа:регулатор на налягането ? хм...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани