Тежък волан на 525 тдс

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 232
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 520i '96
Мечтае да кара: non-stop

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от Lawmaker » 12 Дек 2011, 1:21

e39 FEN написа:
Lawmaker написа:Да ви дам да повъртите волана на електрокара на място да видите тежък волан :mhihi: :mhihi: :mhihi: .
Моята помпа ръмжи леко , но не мога да кажа че ми е тежък волана . С Dex III съм на Castrol


Колега, декстрон 3-ката не е ли зелена :conf: А за Е39 маи си дават само червено т.е. декс. 2


Червен си беше , като ягодов сироп ... :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 10.10.2011
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж
Кара: Е60 xdrive

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от alkapone777 » 03 Мар 2012, 17:22

Колеги не разбирам много че наскоро се сдобих с една е39 520и 97г-От 2 дена забелезвам че волана стана по тежък-не беше така преди.някой има ли идея каде е проблема имам си масло в казанчето и уж всичко е наред но не е.Ако някои има идея от каде идва това ще съм много благодарен.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 701
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е39

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от wladio » 16 Мар 2012, 15:52

колеги,да ви кажа сега си смених зимните гуми с джанти които са 15 цола,сложих летните те са 17,и волана се върти още по леко.
незнам от къде и от какво се получава но е факт.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1054
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: Мон
Кара: e60ka

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от krasi_bmw » 17 Мар 2012, 21:06

налягането в гумите ..........

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от Alexch » 18 Мар 2012, 0:49

Колеги, по принцип когато кормилната система е с рейка волана е по-тежък, отколкото ако е със секторна кутия. На Е39-ката волана ми е осезаемо по-тежък от на Е34-ката, която е с кутия. Често ги сменям и ме дразни разликата, но това да й е кусура на Е39 :yes:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от NAPSTERS » 18 Мар 2012, 22:03

Alexch написа:Колеги, по принцип когато кормилната система е с рейка волана е по-тежък, отколкото ако е със секторна кутия. На Е39-ката волана ми е осезаемо по-тежък от на Е34-ката, която е с кутия. Често ги сменям и ме дразни разликата, но това да й е кусура на Е39 :yes:

сложи си рейка със сервотроник и пак ще си говорим кой волан е по-лек ;)
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от Alexch » 19 Мар 2012, 1:36

NAPSTERS написа:сложи си рейка със сервотроник и пак ще си говорим кой волан е по-лек ;)


Сервотроника е ясен, говоря за без него :yes:

e39 FEN написа:Спокойно колеги и при мен е така, волана на Е39 си е тежък в сравнение с други коли, е освен ако не е с сервотроник, там вече е по добре но иначе си е дърво :mrgreen:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 28.07.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е61-530da-05г.

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от ICHIBAN » 30 Мар 2012, 15:09

А как се познава коя рейка е със сервотроник и коя без?
И да се гордея и да не се гордея,
все съм си българин,така че по-добре
да се гордея.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от doomy525 » 30 Мар 2012, 17:50

И моя имам чувството, че е една идея по-тежък от понятието "волан с хидравлика" :lol: Но ако ще се прави ъпгрейд, то по-добре със сервотроник :) Някой може ли да ми каже има ли разлика в здравината на такава със и без сервотроник? (по-малко или повече се разбиват или не оказва влияние?)
enjoy life and drink cold beer

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от ivoo » 30 Мар 2012, 18:18

doomy525 написа:И моя имам чувството, че е една идея по-тежък от понятието "волан с хидравлика" :lol: Но ако ще се прави ъпгрейд, то по-добре със сервотроник :) Някой може ли да ми каже има ли разлика в здравината на такава със и без сервотроник? (по-малко или повече се разбиват или не оказва влияние?)

http://92.247.8.69/forums/viewtopic.php ... 7c103c9ec1
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 24.03.2010
Местоположение: София/Карнобат
Пол: Мъж
Кара: BMW E39/ Е60
Мечтае да кара: X6 цвят бордо

Re: Тежък волан на 525 тдс

Мнение от Николай Диянов » 30 Мар 2012, 22:49

Ами колега, доскоро и моята е39-ка беше с обикновена рейка. След професионалната намеса на колегата Napsters съм вече с такава сервотроник и казано по- общо разликата е огромна. Воланът е в пъти по- лек, което от своя страна прави паркирането и всякакви други маневри детска песен. Така че, на който рейката е за смяна и ако си намери читава сервотроник да слага.
Изображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook