Човека с най-странните проблеми

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Човека с най-странните проблеми

Мнение от zAcK » 01 Юни 2006, 18:03

След едномесечни тестове :mhihi: :mhihi: :mhihi: установих, че бавареца пали от раз само когато не съм го държал на контакт. Обяснявам: вкарвам ключа, въртя докрай и веднага пали. Ако задържа на контакт и трябва да повърти малко, че да запали :?: :censored: Яко странно ми се вижда това. И винаги е така. Студено или топло време няма значение. На диагностика я водих преди месец и казаха, че била ОК
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Юни 2006, 20:41

внушаваш си :D
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 01 Юни 2006, 20:58

Да бе. Ти пък на какво ме направи. :mhihi: Некой психопат. Един месец 'секи ден проби. Ако не вярваш може да се хванеме на бас . Оставя ли на контакт и после врът врът. А ако директно завъртя да паля и от едно цъкване пали баракудата гадна. И аз не вярвам ама след месец проби. Ей сега отивам да я пробвам пак :mhihi: :mhihi: и утре ще пиша. :mhihi: :mhihi: И ако стане така ще се напия от мъка :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 01 Юни 2006, 21:46

регулатор на налягането ? хм...
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 01 Юни 2006, 22:52

регулатор на налягането ? хм..

Не е той, защото е вакумен, а помпата стартира не при подаден контакт, а при въртене на стартер. Така че :dunno:
Абе zAcK ти вяно странна кала имаш :mhihi: да не да имаш духче каспърчо в нея :D .
Приятелю виждам, че си педантичен и си обичаш колата, така че пиши, пък ние с каквото можем ще помагаме.
Хайде със здраве :D .
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 02 Юни 2006, 16:57

Помпата заработва за 1-2сек. при подаване на контакт но само при първото подаване т.е. след като си изгасил двг.При следващи подавания на контакт тя не работи и респективно върти със стартера.Значи клапана който е на шината на дюзите може да не държи налягането и оттам да идва проблема. :dunno: Друга причина е понижено налягане на помпата от износването и.Умалял акумолатор-стартира дърпа тока и много малко остава за помпата и тя не може да качи достатъчно бързо бензина за да запали колата :roll: Проверявай едно по едно и ще откриеш проблема ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Юни 2006, 18:31

stanchev написа:регулатор на налягането ? хм...
Напрао без "хм"... Това щеше да ми е първата проба, ако беше моя повреда.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 02 Юни 2006, 18:44

възвратен клапан тря има някаде , май е в горивния филтър... може да пада налягането след като спре помпата
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook