диагностика със Scanner 1.4.0
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
диагностика със Scanner 1.4.0
Зравейте,колеги
Имам няколко въпроса относно проблемите,които откри сканера.
DME -> Shadow-memory:
10/08 - Pulse width modulated signal for input air condition compressor
A/C -> 15/42 - Auxiliary water pump
SRS -> 04/42 - Firing circuit, driver airbag
18/40 - Digital seat occupation recognition
LCM -> 28/21 - Thermal oil-level sensor defect
LRA -> 04/07 - Drive left headlights
Сега.Приемам коментари за всеки един от проблемите,които открих,но най вече ме интересува това " Auxiliary water pump" за коя се отнася?
За тази под електрокалапаните на парното(Nº2)

Или е тази(пак Nº2)

Drive left headlights–Това датчика за повдигане на светлините ли е?Иили ми отчита,че са ми счупени пластмасовите джаджи вътре във фара
Благодаря!
Имам няколко въпроса относно проблемите,които откри сканера.
DME -> Shadow-memory:
10/08 - Pulse width modulated signal for input air condition compressor
A/C -> 15/42 - Auxiliary water pump
SRS -> 04/42 - Firing circuit, driver airbag
18/40 - Digital seat occupation recognition
LCM -> 28/21 - Thermal oil-level sensor defect
LRA -> 04/07 - Drive left headlights
Сега.Приемам коментари за всеки един от проблемите,които открих,но най вече ме интересува това " Auxiliary water pump" за коя се отнася?
За тази под електрокалапаните на парното(Nº2)

Или е тази(пак Nº2)

Drive left headlights–Това датчика за повдигане на светлините ли е?Иили ми отчита,че са ми счупени пластмасовите джаджи вътре във фара
Благодаря!
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
Почти 30 посещения и нито един коментар.... 

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
LUBO 555 написа:Почти 30 посещения и нито един коментар....
Ами да беше казал за какъв мотор поне става въпрос! Какъвто въпрос си задал, такъв отговор ще получиш, в случая никакъв

EDIT: Сега видях 528 в профила ти, ако става въпрос за нея.
Auxiliary water pump е циркулационната ти помпа на REST бутона. пробвай да видиш дали работи като е загряла колата до работна температура, гасиш и го натискаш
Thermal oil-level sensor defect тази грешка ти я дава винаги, защото нямаш такъв сензор, а в кодировката на LCM-а си го има
SRS -> 04/42 - Firing circuit, driver airbag
18/40 - Digital seat occupation recognition това мисля сам си се сетил, че е сензора на пасажерската седалка
LRA -> 04/07 - Drive left headlights това най-вероятно е биелетката на сензора за фаровете на носача (ако си с ксенон)
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
Благодаря за отговора!
Моя е грешката като не посочих маторя,но предположих,че е достатъчно като се вижда на аватара.Даже и снимките съм и сложил
Всъщност единственото ми съмнение,беше за тая water pump,щото и двете така се казват,а на мен rest-а си ми работи
Ще погледна биелетката.За бега го знаех,но копирах всичко...
А това на дме-то,първото?какво ще рече?
Моя е грешката като не посочих маторя,но предположих,че е достатъчно като се вижда на аватара.Даже и снимките съм и сложил

Всъщност единственото ми съмнение,беше за тая water pump,щото и двете така се казват,а на мен rest-а си ми работи

Ще погледна биелетката.За бега го знаех,но копирах всичко...
А това на дме-то,първото?какво ще рече?
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
Това в DME-то "Pulse width modulated signal for input air condition compressor" го дава само BMW Scanner и не знам какво е, ама и да не ти пука, то е в Shadow memory, което означава, че не ти е налична грешка а я е дало някога си във времето (мисля, че можеше да видиш на колко км е била колата, когато е дала грешката).
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
A Защо не мога да видя "живи" данни на дме-то?
Да не би сканера да не може да чете моята версия(не помня версията,но определено е различна от тези в точка 4)
4. "Unlocked" functions to show possibilities of full version
1) DTCs description in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS4
2) Clearing DTCs in same units
3) EWS-DME synchronization code in DME MS43.0
4) Live data in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS2 and MRS4
5) Status of all keys in EWS3
6) EWS3 coding data interpretation
7) Equipment correction in SRS MRS4
Много ти благодаря пак,Пресли
Да не би сканера да не може да чете моята версия(не помня версията,но определено е различна от тези в точка 4)
4. "Unlocked" functions to show possibilities of full version
1) DTCs description in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS4
2) Clearing DTCs in same units
3) EWS-DME synchronization code in DME MS43.0
4) Live data in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS2 and MRS4
5) Status of all keys in EWS3
6) EWS3 coding data interpretation
7) Equipment correction in SRS MRS4
Много ти благодаря пак,Пресли
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
BMW Scanner-a приоритет не му е диагностиката и в повечето случаи е повече подвеждаща, от колкото реална. Скенера е за прекодиране, смяна на VIN в модули и т.н. И да, ти най-вероятно си с MS42, освен ако не си с двойния ванос, след 03.99г.
Плюса на скенера е, че може да трие (понякога) DTCs, което ще рече Shadow memory-то, както е в твоя случай.
Плюса на скенера е, че може да трие (понякога) DTCs, което ще рече Shadow memory-то, както е в твоя случай.
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
Няма да забравя да почерпя това лято като мина през Варна.
п.с.Да с М52Б28 съм
п.с.Да с М52Б28 съм
- ico83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
Здравейте,извинявам се че ползвам темата,но да не отварям нова.
Питането ми е породено от това,че не ми работи топлото от дясната страна на климатроника(духа студено и само от време на време топло)
На картинка 1 от първия пост е системата за парното като на моята кола М52Б20 Е39
Питането ми е ако свържа маркучите от позиция 5 към позиция 9 и запуша маркуч-8 дали ще мога да разбера дали проблема ми е от клапаните или помпата
благодаря предварително!
Питането ми е породено от това,че не ми работи топлото от дясната страна на климатроника(духа студено и само от време на време топло)
На картинка 1 от първия пост е системата за парното като на моята кола М52Б20 Е39
Питането ми е ако свържа маркучите от позиция 5 към позиция 9 и запуша маркуч-8 дали ще мога да разбера дали проблема ми е от клапаните или помпата
благодаря предварително!
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
Проблема ти е в клапите. От помпата няма да ти работи РЕСТ-а и евентуално да ти се губи парното на малки обороти. Можеш да ги свалиш и да ги почистиш, може и да се оправят.

- ico83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
Ivo_Borisov написа:Проблема ти е в клапите. От помпата няма да ти работи РЕСТ-а и евентуално да ти се губи парното на малки обороти. Можеш да ги свалиш и да ги почистиш, може и да се оправят.
питах за да съм сигурен че са клапите
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
ico83 написа:Питането ми е ако свържа маркучите от позиция 5 към позиция 9 и запуша маркуч-8 дали ще мога да разбера дали проблема ми е от клапаните или помпата
благодаря предварително!
Ти хубаво искаш да запушиш ном.8,ама как ще обезвъздушиш системата?
Как ще изгониш джоба от радиатора на парното.Хептен без парно ще останеш и няма да можеш да разбереш нищо.
Но по симптомите сигурно са зле клапите

Последна промяна LUBO 555 на 02 Мар 2012, 21:35, променена общо 1 път
- ico83
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 159
- Регистриран на: 15.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: диагностика със Scanner 1.4.0
LUBO 555 написа:ico83 написа:Питането ми е ако свържа маркучите от позиция 5 към позиция 9 и запуша маркуч-8 дали ще мога да разбера дали проблема ми е от клапаните или помпата
благодаря предварително!
Ти хубаво искаш да запушеш ном.8,ама как ще обезвъздушиш системата?
Как ще изгониш джоба от радиатора на парното.Хептен без парно ще останеш и няма да можеш да разбереш нищо.
Но по симптомите сигурно са зле клапите
ами за това зададох въпросите за да получа отговори и да знам какво да правя
извинявам се пак че оцапах темата на колегата
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани