диагностика със Scanner 1.4.0

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от LUBO 555 » 01 Мар 2012, 22:03

Зравейте,колеги
Имам няколко въпроса относно проблемите,които откри сканера.
DME -> Shadow-memory:
10/08 - Pulse width modulated signal for input air condition compressor

A/C -> 15/42 - Auxiliary water pump

SRS -> 04/42 - Firing circuit, driver airbag
18/40 - Digital seat occupation recognition

LCM -> 28/21 - Thermal oil-level sensor defect

LRA -> 04/07 - Drive left headlights

Сега.Приемам коментари за всеки един от проблемите,които открих,но най вече ме интересува това " Auxiliary water pump" за коя се отнася?
За тази под електрокалапаните на парното(Nº2)

Изображение

Или е тази(пак Nº2)


Изображение

Drive left headlights–Това датчика за повдигане на светлините ли е?Иили ми отчита,че са ми счупени пластмасовите джаджи вътре във фара
Благодаря!
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от LUBO 555 » 02 Мар 2012, 0:14

Почти 30 посещения и нито един коментар.... :conf:
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от mad_presley » 02 Мар 2012, 0:18

LUBO 555 написа:Почти 30 посещения и нито един коментар.... :conf:

Ами да беше казал за какъв мотор поне става въпрос! Какъвто въпрос си задал, такъв отговор ще получиш, в случая никакъв ;)

EDIT: Сега видях 528 в профила ти, ако става въпрос за нея.

Auxiliary water pump е циркулационната ти помпа на REST бутона. пробвай да видиш дали работи като е загряла колата до работна температура, гасиш и го натискаш

Thermal oil-level sensor defect тази грешка ти я дава винаги, защото нямаш такъв сензор, а в кодировката на LCM-а си го има

SRS -> 04/42 - Firing circuit, driver airbag
18/40 - Digital seat occupation recognition това мисля сам си се сетил, че е сензора на пасажерската седалка

LRA -> 04/07 - Drive left headlights това най-вероятно е биелетката на сензора за фаровете на носача (ако си с ксенон)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от LUBO 555 » 02 Мар 2012, 0:48

Благодаря за отговора!
Моя е грешката като не посочих маторя,но предположих,че е достатъчно като се вижда на аватара.Даже и снимките съм и сложил :yes:
Всъщност единственото ми съмнение,беше за тая water pump,щото и двете така се казват,а на мен rest-а си ми работи :dunno:
Ще погледна биелетката.За бега го знаех,но копирах всичко...
А това на дме-то,първото?какво ще рече?
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от mad_presley » 02 Мар 2012, 1:14

Това в DME-то "Pulse width modulated signal for input air condition compressor" го дава само BMW Scanner и не знам какво е, ама и да не ти пука, то е в Shadow memory, което означава, че не ти е налична грешка а я е дало някога си във времето (мисля, че можеше да видиш на колко км е била колата, когато е дала грешката).

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от LUBO 555 » 02 Мар 2012, 1:36

A Защо не мога да видя "живи" данни на дме-то?
Да не би сканера да не може да чете моята версия(не помня версията,но определено е различна от тези в точка 4)
4. "Unlocked" functions to show possibilities of full version
1) DTCs description in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS4
2) Clearing DTCs in same units
3) EWS-DME synchronization code in DME MS43.0
4) Live data in DME MS43.0, EWS3, SRS MRS2 and MRS4
5) Status of all keys in EWS3
6) EWS3 coding data interpretation
7) Equipment correction in SRS MRS4

Много ти благодаря пак,Пресли
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от mad_presley » 02 Мар 2012, 1:45

BMW Scanner-a приоритет не му е диагностиката и в повечето случаи е повече подвеждаща, от колкото реална. Скенера е за прекодиране, смяна на VIN в модули и т.н. И да, ти най-вероятно си с MS42, освен ако не си с двойния ванос, след 03.99г.

Плюса на скенера е, че може да трие (понякога) DTCs, което ще рече Shadow memory-то, както е в твоя случай.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от LUBO 555 » 02 Мар 2012, 2:03

Няма да забравя да почерпя това лято като мина през Варна.
п.с.Да с М52Б28 съм
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от ico83 » 02 Мар 2012, 16:06

Здравейте,извинявам се че ползвам темата,но да не отварям нова.
Питането ми е породено от това,че не ми работи топлото от дясната страна на климатроника(духа студено и само от време на време топло)
На картинка 1 от първия пост е системата за парното като на моята кола М52Б20 Е39
Питането ми е ако свържа маркучите от позиция 5 към позиция 9 и запуша маркуч-8 дали ще мога да разбера дали проблема ми е от клапаните или помпата

благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от Ivo_Borisov » 02 Мар 2012, 17:38

Проблема ти е в клапите. От помпата няма да ти работи РЕСТ-а и евентуално да ти се губи парното на малки обороти. Можеш да ги свалиш и да ги почистиш, може и да се оправят.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от ico83 » 02 Мар 2012, 17:55

Ivo_Borisov написа:Проблема ти е в клапите. От помпата няма да ти работи РЕСТ-а и евентуално да ти се губи парното на малки обороти. Можеш да ги свалиш и да ги почистиш, може и да се оправят.

питах за да съм сигурен че са клапите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 641
Регистриран на: 19.09.2010
Местоположение: Madrid-Плевен
Пол: Мъж
Кара: Е39 528i
Мечтае да кара: комбайн в парламента

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от LUBO 555 » 02 Мар 2012, 18:21

ico83 написа:Питането ми е ако свържа маркучите от позиция 5 към позиция 9 и запуша маркуч-8 дали ще мога да разбера дали проблема ми е от клапаните или помпата

благодаря предварително!

Ти хубаво искаш да запушиш ном.8,ама как ще обезвъздушиш системата?
Как ще изгониш джоба от радиатора на парното.Хептен без парно ще останеш и няма да можеш да разбереш нищо.
Но по симптомите сигурно са зле клапите :yes:
Последна промяна LUBO 555 на 02 Мар 2012, 21:35, променена общо 1 път
ИзображениеИзображение

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 159
Регистриран на: 15.07.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 330i

Re: диагностика със Scanner 1.4.0

Мнение от ico83 » 02 Мар 2012, 18:30

LUBO 555 написа:
ico83 написа:Питането ми е ако свържа маркучите от позиция 5 към позиция 9 и запуша маркуч-8 дали ще мога да разбера дали проблема ми е от клапаните или помпата

благодаря предварително!

Ти хубаво искаш да запушеш ном.8,ама как ще обезвъздушиш системата?
Как ще изгониш джоба от радиатора на парното.Хептен без парно ще останеш и няма да можеш да разбереш нищо.
Но по симптомите сигурно са зле клапите :yes:

ами за това зададох въпросите за да получа отговори и да знам какво да правя
извинявам се пак че оцапах темата на колегата

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook