Рециклиране на спирачни апарати
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Рециклиране на спирачни апарати
Здравейте,
Имам въпрос за широката аудитория.
Понякога много рядко заден десен апарат ми присвирва след като колата е била на режим P - автоматична скоростна кутия - и след това потегля.
Като натисна спирачки се оправя - явно е, че спирачен апарад задържа, даже е заден десен.
Въпросите са 2: Какво държи колата в покой при режим P.
Имам и е30, при него ремонта на спирачните апарати го извърших в следната конфигурация: сваляне на апаратите, киселинна вана за почистване, после поцинковане пак във вана (завод близо до София тъст ми работи там) - ремонтен комплект гумички, паста за водачи от Дару и т.н.
В момента ваната с цинк е в ремонт и варианта ми е да кадмирам апаратите на е39ката.
Въпроса по-скоро е кадмия подходящо покритие за спирачен апарат ли е или да изчакам да оправят цинковата вана и да ги правя както и при е30 процедирах.
Компромиси няма, апаратите, ако се свалят ще бъдат обслужени от А-Я, ако трябва и нови водачи, но се съмнявам нямат луфт.
Имам въпрос за широката аудитория.
Понякога много рядко заден десен апарат ми присвирва след като колата е била на режим P - автоматична скоростна кутия - и след това потегля.
Като натисна спирачки се оправя - явно е, че спирачен апарад задържа, даже е заден десен.
Въпросите са 2: Какво държи колата в покой при режим P.
Имам и е30, при него ремонта на спирачните апарати го извърших в следната конфигурация: сваляне на апаратите, киселинна вана за почистване, после поцинковане пак във вана (завод близо до София тъст ми работи там) - ремонтен комплект гумички, паста за водачи от Дару и т.н.
В момента ваната с цинк е в ремонт и варианта ми е да кадмирам апаратите на е39ката.
Въпроса по-скоро е кадмия подходящо покритие за спирачен апарат ли е или да изчакам да оправят цинковата вана и да ги правя както и при е30 процедирах.
Компромиси няма, апаратите, ако се свалят ще бъдат обслужени от А-Я, ако трябва и нови водачи, но се съмнявам нямат луфт.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: Рециклиране на спирачни апарати
колата се държи в покой на паркинг от устройство в скоростната кутия ,на изхода на вала ...нещо като ротор с прорези и един чоп влиза в него на паркинг
- motor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Рециклиране на спирачни апарати
незнам дали правиш или не компромиси със спирачните апарати като ги топиш в киселина ама ти си знаеш.
компромиси не се правят когато се купуват нови апарати.
конкретно в твоя случай си почисти накладките и супортите от ръжда. като ги свалиш за почистване ще инспектираш и дали не е блокирал цилиндъра. супорти и накладки се чистят с телена четка или шкурка.
когато превключваш от Р на D натискаш спирачката и наклдаките остават притиснати към диска от ръжда или блокирал апарат и присвирват.
компромиси не се правят когато се купуват нови апарати.
конкретно в твоя случай си почисти накладките и супортите от ръжда. като ги свалиш за почистване ще инспектираш и дали не е блокирал цилиндъра. супорти и накладки се чистят с телена четка или шкурка.
когато превключваш от Р на D натискаш спирачката и наклдаките остават притиснати към диска от ръжда или блокирал апарат и присвирват.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Рециклиране на спирачни апарати
Ако имаш корозия по работното бутало на супорта, пиши ги бегали.
Наскоро видях пък намазани супорти с Антикор, който се ползва за купетата отдолу по принцип.....Това някой технически гении го е направил на е34
Наскоро видях пък намазани супорти с Антикор, който се ползва за купетата отдолу по принцип.....Това някой технически гении го е направил на е34
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Рециклиране на спирачни апарати
Най доброто което можеш да направиш, е да сложиш спирачни апарати и дискове от фейсово 530д 530и.... които обаче не става за 15" джанти... 

Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Рециклиране на спирачни апарати
Хах, благодаря за отговорите, значи не е свързано конкретно с режим P на ск. кутия до тук добре.
Апарата задържа изключително рядко, ще разглобя уикенда да видя какво става. За шкурката и телената четка ми е пределно ясно, все пак другата ми кола е класически събирател на ръжди. За жалост ръждата е на микроскопично ниво, там където четката и шкурката могат да си мечтаят да стигнат.
Не разбирам съображенията на колегата за киселиннава вана, използва се от десетилетия този подход, спирачния апарат е сплав която позволява такова почистване.
Според мен, нов спирачен апарат не е необходим до установяването на отклонения в стария, и то образувани от ръжда, тя пък образувана от нередовна смяна на спир. течност.
Едно прилично обслужване на апарати дава чудесни резултати.
Относно минаването на по-големи спирачки, за момента не го обмислям, понеже колата спира чудесно в момента, а и съм си я взел за обикновенно возене, другата кола е тази която трябва да спира
Апарата задържа изключително рядко, ще разглобя уикенда да видя какво става. За шкурката и телената четка ми е пределно ясно, все пак другата ми кола е класически събирател на ръжди. За жалост ръждата е на микроскопично ниво, там където четката и шкурката могат да си мечтаят да стигнат.
Не разбирам съображенията на колегата за киселиннава вана, използва се от десетилетия този подход, спирачния апарат е сплав която позволява такова почистване.
Според мен, нов спирачен апарат не е необходим до установяването на отклонения в стария, и то образувани от ръжда, тя пък образувана от нередовна смяна на спир. течност.
Едно прилично обслужване на апарати дава чудесни резултати.
Относно минаването на по-големи спирачки, за момента не го обмислям, понеже колата спира чудесно в момента, а и съм си я взел за обикновенно возене, другата кола е тази която трябва да спира

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Рециклиране на спирачни апарати
Кажете къде в София могат да свършат качествено процедурата по рециклиране от А до Я, че нямам време да се занимавам 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани