Инфо за 740 i
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: Инфо за 740 i
Въпорсния датичик сензор - е маса пари 2000+ нагоре, трбва му настройки, нещо като като центровка. Отделно има един пластмаси отдолу под броняата които трябва да са изрядни - да не са пуктнати или огънати (от бордюри или камъни), има си модул свързан с ABS/DSC а и DSC трябва да е последното поколение 2000/2001г. Не трябва да има никакви грешки по системата иначе не работи.
Следя разни форуми - хората си казват
п.с. супер супер рядка екстра
Следя разни форуми - хората си казват

п.с. супер супер рядка екстра
- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
Здравейте колеги искам помощ от ваша страна.Преди близо месец ми се прецака CD Changer,след дълго лутане по маистори днес човека които ми реши проблема.Проблема в CD Changer е,че беше изгоряла някъв чип и бе сменен и програмиран.След поставянето на CD Changer на мястото си ми изписа следният надпис:"no magazine".
Моля да ми помогнете ако знаете нещо по въпроса.
Благодаря предварително
Моля да ми помогнете ако знаете нещо по въпроса.
Благодаря предварително

- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: Инфо за 740 i
не отчита че късетата със дисковете е вътре или че няма дискове в касетата.Я звънни утре едно телефонче че моя ми прави понякога едни мизерии да ти обясня ако и твоя е така ще ти кажа как да го излекуваш временно.имаш л.с.
- tngeorgiev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 2.08.2006
- Местоположение: София
Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:Здравейте колеги искам помощ от ваша страна.Преди близо месец ми се прецака CD Changer,след дълго лутане по маистори днес човека които ми реши проблема.Проблема в CD Changer е,че беше изгоряла някъв чип и бе сменен и програмиран.След поставянето на CD Changer на мястото си ми изписа следният надпис:"no magazine".
Моля да ми помогнете ако знаете нещо по въпроса.
Благодаря предварително
-бъди по-конкретен колега, има 2-3 вида ченджъри за е38, коя година е твоя, пробва ли с друга касета??а това за изгорелия чип е свободно съчинение според мен..на ченджъра има едно захранване да изгори - друго няма ))
E30 1986 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
E30 1993 318
E36 1991 320
E36 1997 328
E38 1997 735
Е46 2002 318
- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
Привет колеги проблема бе решен след поредно ходене до майстора.Пиша това което ми е казал изгорял чип след което го е настроил и след което нещо рови по него и CD заработи(цялата тази лудница 50 лева). Благодаря на всички които ми помогнаха 


- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
Здравейте колеги искам да попитам нещо и ако може за съвет.Така значи когато бяха голeми те студове(колата я държа в гараж и е около -8,-10) при паленето се получава следното.
Паля колата след което да речем след 20 секунди падат оборотите на колата и тръгва да загасва в този момент и подавам лекo газ и нещата се оправят и отново след 20-30 секунди
се повтарят нещата.Това след то подаване на газ няма проблем вече,но като позагрее колата работи неравномерно(се едно работи на 6 цилиндъра а не на 8 цилиндъра).
Неравномерното работене на колата продължава и при хубаво загряла кола и се оправя след като изгася колата.При следващото палене посоченият проблем проблем го няма.
Пробвах да сменям горивата,но резултата не е много голям(при някои бензиностанции е по-лош при други не е толкова зле).Първоначално мислех,че е от горивото,но вече не знам.
За диагностика не знам дали ще излезе нещо по простата причина,че във града няма необходимият човек с точната апаратура.
Моля дайте съвет от какво може да го прави.
Благодаря предварително
Паля колата след което да речем след 20 секунди падат оборотите на колата и тръгва да загасва в този момент и подавам лекo газ и нещата се оправят и отново след 20-30 секунди
се повтарят нещата.Това след то подаване на газ няма проблем вече,но като позагрее колата работи неравномерно(се едно работи на 6 цилиндъра а не на 8 цилиндъра).
Неравномерното работене на колата продължава и при хубаво загряла кола и се оправя след като изгася колата.При следващото палене посоченият проблем проблем го няма.
Пробвах да сменям горивата,но резултата не е много голям(при някои бензиностанции е по-лош при други не е толкова зле).Първоначално мислех,че е от горивото,но вече не знам.
За диагностика не знам дали ще излезе нещо по простата причина,че във града няма необходимият човек с точната апаратура.
Моля дайте съвет от какво може да го прави.
Благодаря предварително

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Инфо за 740 i
С М60 или с М62 мотор е?
Провери си гарнитурите на капаците на клапаните, да не тече масло върху свещите. Ослушай се, дали не смуче въздух от някъде.
Провери си гарнитурите на капаците на клапаните, да не тече масло върху свещите. Ослушай се, дали не смуче въздух от някъде.
- ljubo72
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 402
- Регистриран на: 4.01.2005
- Местоположение: montana
- Пол: Мъж
- Кара: е65 750i
- Мечтае да кара: V12 но без притеснения
- Детайли за колата: N62B48
Re: Инфо за 740 i
аз пък сам за филтър на картерните гозове.почти 95%
БМВ не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто НАЙ-ДОБРАТА!
- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
mad_presley написа:С М60 или с М62 мотор е?
Провери си гарнитурите на капаците на клапаните, да не тече масло върху свещите. Ослушай се, дали не смуче въздух от някъде.
Колега не съм запознат дали е М60 или М62 не ги разбирам,но мисля че е М60
колата е 1995 год. 740 i

- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: Инфо за 740 i
ljubo72 написа:аз пък сам за филтър на картерните гозове.почти 95%
Наборче,на 100% съм зад теб,но не е лошо да се ревизира и стъпковото моторче!
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:Колега не съм запознат дали е М60 или М62 не ги разбирам,но мисля че е М60
колата е 1995 год. 740 i
95-та има коли с М62 и с М60, за това попитах.
Както и да е, с конкретния случай едва ли ще има голяма разлика, но както ти каза колегата @ljubo72, клапан картерни газове и гарнитури на всмукателните колектори. И от двете ще се чува съскане.
- St-George
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 69
- Регистриран на: 22.02.2010
- Местоположение: София
- Кара: E38 M62B35
Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:...Неравномерното работене на колата продължава и при хубаво загряла кола и се оправя след като изгася колата.При следващото палене посоченият проблем проблем го няма...
Ако смуче въздух и клапан картерни газове мисля че няма да се оправи от "рестарт" и би трябвало да си е постоянен проблем. Според мен няма как да го хванеш без диагностика - би трябвало да го е записало като грешка...
- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
St-George написа:mystvd написа:...Неравномерното работене на колата продължава и при хубаво загряла кола и се оправя след като изгася колата.При следващото палене посоченият проблем проблем го няма...
Ако смуче въздух и клапан картерни газове мисля че няма да се оправи от "рестарт" и би трябвало да си е постоянен проблем. Според мен няма как да го хванеш без диагностика - би трябвало да го е записало като грешка...
Засъжеление няма тъкав човек във Видин с необходимата апаратура.Или до Монтана или до София за диагностика.

- mystvd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 8.08.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E66 760Li
- Мечтае да кара: BMW E66 760Li
Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:Здравейте колеги искам да попитам нещо и ако може за съвет.Така значи когато бяха голeми те студове(колата я държа в гараж и е около -8,-10) при паленето се получава следното.
Паля колата след което да речем след 20 секунди падат оборотите на колата и тръгва да загасва в този момент и подавам лекo газ и нещата се оправят и отново след 20-30 секунди
се повтарят нещата.Това след то подаване на газ няма проблем вече,но като позагрее колата работи неравномерно(се едно работи на 6 цилиндъра а не на 8 цилиндъра).
Неравномерното работене на колата продължава и при хубаво загряла кола и се оправя след като изгася колата.При следващото палене посоченият проблем проблем го няма.
Пробвах да сменям горивата,но резултата не е много голям(при някои бензиностанции е по-лош при други не е толкова зле).Първоначално мислех,че е от горивото,но вече не знам.
За диагностика не знам дали ще излезе нещо по простата причина,че във града няма необходимият човек с точната апаратура.
Моля дайте съвет от какво може да го прави.
Благодаря предварително
Здравейте отново колеги искам да споделя следното с вас.Значи от 2-3 дена горе посоченият проблем със загасването на колата го няма.Паля си колата в гаража ми показва +6 и няма и помен,че е правила подобни неща.
Може ли да ми кажете нещо,да ми помогнете дали на диагностика може да засече нещо.
Благодаря предварително

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Инфо за 740 i
mystvd написа:
Здравейте отново колеги искам да споделя следното с вас.Значи от 2-3 дена горе посоченият проблем със загасването на колата го няма.Паля си колата в гаража ми показва +6 и няма и помен,че е правила подобни неща.
Може ли да ми кажете нещо,да ми помогнете дали на диагностика може да засече нещо.
Благодаря предварително
Еми почти сигурно е че имаш някъде утечка и гълта въздух. Вероятно гарнитури на всмукателен колектор и/или вакумния регулатор.
Лятото и на топло няма ти прави проблеми , само на студено понеже се свиват гарнитурите

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани