Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- qwerty12345
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D 2001
Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
Здравейте колеги. Търсих във форума подобен случай, свързан с темпомат, но не открих. Ще съм благодарен за мненията ви.
Карам 320Д преди фейслифт 2001г. Когато си карам с темпомата по принцип всичко е ок и си работи много добре, но ми се случва някой път да ми се изключи както си карам. Натискам копчето за включване и се възвръщат запаметените километри и работи отново. Дали проблема може да идва от честите неравности по магистрала Хемус участъка Шумен-Варна. Всякаш в учстъка на неравностите ми се е случвало да се изключи. И другото мое предположение за този проблем като непрофесионалист в тази област е нуждата от ремонт на задни амортисьори и може би др части от ходовата задна част на автомобила при което колата е по-нестабилна. Защо така се получава, бихте ли ми дали съвет ?
БЛАГОДАРЯ ВИ!
Карам 320Д преди фейслифт 2001г. Когато си карам с темпомата по принцип всичко е ок и си работи много добре, но ми се случва някой път да ми се изключи както си карам. Натискам копчето за включване и се възвръщат запаметените километри и работи отново. Дали проблема може да идва от честите неравности по магистрала Хемус участъка Шумен-Варна. Всякаш в учстъка на неравностите ми се е случвало да се изключи. И другото мое предположение за този проблем като непрофесионалист в тази област е нуждата от ремонт на задни амортисьори и може би др части от ходовата задна част на автомобила при което колата е по-нестабилна. Защо така се получава, бихте ли ми дали съвет ?
БЛАГОДАРЯ ВИ!
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
На мен ми се изключи веднъж като преминах през голяма локва.През неравности досега съм нямал проблем 


Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
аз имах такъв проблем с един ситроен като му беше заминал съединителя. Като дойде време на някакво рязко натоварване(изкачване), пробоксуваше и изключваше.
Напълно възможно е да изключва и от неравност. Примерно ако гумите ти останат във въздуха и провъртят за част от секундата и готово. Това с локвата също има логика.
Напълно възможно е да изключва и от неравност. Примерно ако гумите ти останат във въздуха и провъртят за част от секундата и готово. Това с локвата също има логика.
- maikooo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 679
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Кара: F90 M5
Re: Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
pazokolarov написа:Условия за деактивиране на cruise control
Обратимо деактивиране (последната запаметена стойност може да се възстанови от бутоните на МФВ):
• Намаляване на реалната скорост от зададената с повече от 16 км/ч в продължение най-малко на 30 секунди .
• Скоростта на автомобила спадне под 23 км/ч.
• Натиснат съединител.
• Натисната спирачка.
• Оборотите на двигателя паднат под 1000 rpm.
• Намеса на DSC/ASC.
• Не е избрана правилна предавка.
• Установен е „аквапланинг” (разликата м/у скоростта на предните и задните колела превиши 10 км/ч за повече от 0,5 секунди)
• Повреда в сигнала от МФВ.
Необратимо деактивиране (последната запаметена стойност не може да се възстанови от бутона на МФВ):
• При повреда на микропревключвателя на педала на съединителя.
• Продължителна повреда в сигнала от МФВ .
• При повреден датчик за скорост.
• При повреда на микропревключвателя на педала на спирачката.
• Установен е сблъсък (катастрофа).
• Рязко спиране с ускорение -8 m/s2 .
• Рязко ускорение с повече от 8 m/s2 .

- qwerty12345
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 23.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 D 2001
Re: Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
Благодаря ви за информацията 

Re: Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
Провери си буксата към волана , може да не щракната и при друсане да се размества! 

- relogin
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 27.05.2011
- Местоположение: Asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci e46
- Мечтае да кара: X5
Re: Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
При мен понякога не се пуска и е датчик на съединителя може и той да ти се попрецаква.
Re: Изключване на Темпомата (т.н. автопилот)...
maikooo написа:pazokolarov написа:Условия за деактивиране на cruise control
Обратимо деактивиране (последната запаметена стойност може да се възстанови от бутоните на МФВ):
• Намаляване на реалната скорост от зададената с повече от 16 км/ч в продължение най-малко на 30 секунди .
• Скоростта на автомобила спадне под 23 км/ч.
• Натиснат съединител.
• Натисната спирачка.
• Оборотите на двигателя паднат под 1000 rpm.
• Намеса на DSC/ASC.
• Не е избрана правилна предавка.
• Установен е „аквапланинг” (разликата м/у скоростта на предните и задните колела превиши 10 км/ч за повече от 0,5 секунди)
• Повреда в сигнала от МФВ.
Необратимо деактивиране (последната запаметена стойност не може да се възстанови от бутона на МФВ):
• При повреда на микропревключвателя на педала на съединителя.
• Продължителна повреда в сигнала от МФВ .
• При повреден датчик за скорост.
• При повреда на микропревключвателя на педала на спирачката.
• Установен е сблъсък (катастрофа).
• Рязко спиране с ускорение -8 m/s2 .
• Рязко ускорение с повече от 8 m/s2 .
Колеги, относно аквапланинга аз имам опит - темпомата не се изключи при моята кола - 330хд.
Забелязъл съм, че не се изключва /поне при мен е така/ и когато се включи ДСЦ-то
Не изключвам и възможността при мен нещо да не е наред, но на диагностика не дава никакви грешки.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]