ел.проблем 725тдс
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- victor2k
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 16.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 740iA
- Детайли за колата: 2000 740iA Sport
Re: ел.проблем 725тдс
Както някой си е играл да опише почни с най-честите причини: телефон, навигация, ключа. След това вадиш бушон след бушон и така. Ето ти насока:
http://www.meeknet.co.uk/E38/E38_Battery_Drain.htm
http://www.meeknet.co.uk/E38/E38_Battery_Drain.htm
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
- petar0411
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: и пие
- Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
- Детайли за колата: dk03099
Re: ел.проблем 725тдс
Значи не е то проблема направете следното един човек да мери консумацията а друг да вади бушоните един по един
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: ел.проблем 725тдс
petar0411 написа:Значи не е то проблема направете следното един човек да мери консумацията а друг да вади бушоните един по един
И какво ,само ще хване консумацията на всяка една система?Проблема му е ,че не заспива.А лично съм се натъквал на дефекти специално по БМВ причинени само от допълнително монтирани инсталации и системи било то газ,музика,аларми...Така , че ти препоръчвам да изключиш захранването на допълнителната аларма и да ресетнеш колата.
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Re: ел.проблем 725тдс
днес изключих алармата направо от буксата премерих и останах изненадан 0.40 милиамапера после пак я включих 0.46-0.45
незнам какво стана но косумацията падна дръстично тази нощ ще я оставя без да изключвам акомулатора да видя какво ще стане до утре но колата все още не заспива
0.45 милиампера добре лие като постоянна консумация ??
незнам какво стана но косумацията падна дръстично тази нощ ще я оставя без да изключвам акомулатора да видя какво ще стане до утре но колата все още не заспива

0.45 милиампера добре лие като постоянна консумация ??
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: ел.проблем 725тдс
Добре е но , за кола в която всичко е изключено но не е заспала.заспала макс 0,04-0,06.
Re: ел.проблем 725тдс
Колега,имах подобен проблем със същия модел. Сложиха ми няколко допълнителни релета мисля, и всичко заспа. Най-добре посети някой читав жичкаджия.......
- petar0411
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: и пие
- Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
- Детайли за колата: dk03099
Re: ел.проблем 725тдс
така ще се ориентира в коя система му е проблема
Re: ел.проблем 725тдс
Я се разберете,........
0.40 = 400 МИЛИАМПЕРА
0.04 = 40 милиампера
0.04 -0.06 Е НОРМАЛНАТА КОНСУМАЦИЯ
0.40 = 400 МИЛИАМПЕРА
0.04 = 40 милиампера
0.04 -0.06 Е НОРМАЛНАТА КОНСУМАЦИЯ

Габровеца най-обича: Да пуши на муфта, да е с чужда жена и да кара по инерция....
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Re: ел.проблем 725тдс
kita написа:Я се разберете,........
0.40 = 400 МИЛИАМПЕРА
0.04 = 40 милиампера
0.04 -0.06 Е НОРМАЛНАТА КОНСУМАЦИЯ
значи утре пак ще подавам ток
ето така си свети до сутринта

Uploaded with ImageShack.us
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: ел.проблем 725тдс
всичко над 0.03 е висока консумация на заспала кола
Барай шишарката Минкеее ....
- Дифашир
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 1.02.2010
- Местоположение: Навсякаде и никаде...
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 V8 bi TURBO & Е34 М52
- Мечтае да кара: http://www.youtube.com/watch?v=8VOULfir ... re=related
Re: ел.проблем 725тдс
трябва да се издири тва дето "приспива колата" (ако мога така да се изразя) реле ли е какво е не знам ама там ще е проблема ми се струва,апък както казва адаша и тее допълнителните още ще тварят,но зависи къде са свързани.Ако взимат ток след въпросното реле и те ще заспиват,ако не ще харчат ток (допълнителната аларма е редно да взима директен ток нали щото иначе-файда
, но другите ...).Трябва да се търси тоя ''сънчо'' 


- petar0411
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 7.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: и пие
- Мечтае да кара: m 3 e30 alpina
- Детайли за колата: dk03099
Re: ел.проблем 725тдс
колега разкачи буксата за светлината на скоростите или махни лампите за да нямаш консуматор
- prostia
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 4.01.2006
- Местоположение: димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: e28 e30 e38
Re: ел.проблем 725тдс
немисля че един диод и една лампичка могат да харчат толкова ток
според мен виновника е преспивателното но каде се намира
вчера откачах модула зад жабката ZKE мисля беше но не е от него при откачен модул продължаваше да си свети
според мен виновника е преспивателното но каде се намира

вчера откачах модула зад жабката ZKE мисля беше но не е от него при откачен модул продължаваше да си свети
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
Re: ел.проблем 725тдс
petar0411 написа:колега разкачи буксата за светлината на скоростите или махни лампите за да нямаш консуматор
Колега в грешка си!Един два диода нищо не консумират а и така не решава проблема защото и да изключи буксата на диода модула на кутията примерно пак ще остане захранен с ток.Това се отнася и до всички други системи пример:ако извади слушалката на телефона ,модула в багажника пак ще харчи ток,а да накара моторчето във блока а управление на климатика да спре какво трябва и него да извади...По твоята логика,той трябва да прекъсне ръчно захранването на всички системи в колата и по този начин ще свърши работата на това което я кара да ги изключи автоматично(което я кара да заспи).Демек пак се връщаме там.Ние трябва да откриеме кое е причината да не заспи.И в този ред на мисли пак ще кажа това което най много мразя: трябва и една диагностика.Освен ако не може да се открие модула (заспивачка)и да се смени от друга кола а проба.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани