Не пали !

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.03.2011
Местоположение: Razgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS (E39)
Мечтае да кара: BMW 645

Не пали !

Мнение от fbmw » 22 Фев 2012, 20:11

Здравейте. Имам 525ТДС 98г., в момента съм с нов акумулатор. От известно време имам проблем с паленето, като е студена - палеше веднага(летен сезон), но като я покарам и после се опитам да я запаля ми късаше нервите. От близо две седмици не пали изобщо, като завъртя ключа се чува едно цъкане и толкова. Четките на стартера са сменени преди две години. Моля да ми помогнете с някои идеи!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 950
Регистриран на: 5.08.2007
Местоположение: Габрово/Атина
Пол: Мъж
Кара: ше е36,е39, сега и аз незнам
Мечтае да кара: М5

Re: Не пали !

Мнение от sean-john » 22 Фев 2012, 22:22

Виж си добре клемите на акумулатора,предполагам някоя не ти прави добър контакт.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Не пали !

Мнение от gentata » 22 Фев 2012, 23:06

Това цъкане което се чува е признак на заминал/изтощен акумулатор. Това че е нов акумулатора не значи че не може да е причина за непаленето. Но също така причини могат да са недозареждане от генератора. Замерван ли е скоро с мултицет (волтметър) какво е напрежението когато работи двигателя, на фарове ,без фарове и т.н. Причина може да е и краткото шофиране - акумулатора не може да се зареди. Друга причина може да е Main Battery Switch намира се на плюсовата клема на акумулатора и прекъсва плюса при катастрофа но е възможно да прави някъкви номера. И както каза колегата провери си дали са добре затегнати клемите.
:driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 31.01.2012
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
Мечтае да кара: S50 нещо си ....

Re: Не пали !

Мнение от кобрата » 22 Фев 2012, 23:50

Най вероятно след като провериш клемите на акумулатора, виж под всмукателя където е стартера притегни и двата кабела и ще запали. Това се случва често когато скоро е пипано по стартера :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Не пали !

Мнение от omegaart » 23 Фев 2012, 14:35

Тва цъкане е на слаб акумулатор или малко ток в него ... ако я караш на къси разстояния и/или не я караш дълго време е възможно да се случи. Пускате едни кабеляци палиш правиш 20-40км и трябва се оправи. Ако не се си за нов акумулатор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: Не пали !

Мнение от philio » 23 Фев 2012, 19:25

Tds-са си иска акумолатор дето може да върти поне 2-мин. без да падне, а има и друго -някои акум. им гори клетка -държат ток но примерно като го натовариш да върти на стартер пада под 9 волта , а електрониката в колата не работи с напрежение под 9волта.
Изображение

0878 818 983

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.03.2011
Местоположение: Razgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS (E39)
Мечтае да кара: BMW 645

Re: Не пали !

Мнение от fbmw » 23 Фев 2012, 20:47

Акумулатора при положение , че е нов го заредих за всеки случай- пак не върти ток има достатъчно измериха го. Утре свалям стартера и ще проверя четките.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW и още нещо
Мечтае да кара: турбо-колело

Re: Не пали !

Мнение от philio » 24 Фев 2012, 23:25

бендикс - или шалтер и пак си в джаза :D
Изображение

0878 818 983

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 23.07.2008
Пол: Мъж
Кара: m20b20 turbo, E38 725tds

Re: Не пали !

Мнение от plboy » 25 Фев 2012, 0:47

fbmw написа:Здравейте. Имам 525ТДС 98г., в момента съм с нов акумулатор. От известно време имам проблем с паленето, като е студена - палеше веднага(летен сезон), но като я покарам и после се опитам да я запаля ми късаше нервите. От близо две седмици не пали изобщо, като завъртя ключа се чува едно цъкане и толкова. Четките на стартера са сменени преди две години. Моля да ми помогнете с някои идеи!

Сложи волтметър на акумулатора докато въртиш да запали и гледай напрежението. Падне ли под 9V сменяй или зареждай акумулатора.
King Regards, 0888 750 222

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 334
Регистриран на: 1.06.2007
Местоположение: PLEVEN
Пол: Мъж
Кара: E-39TDS

Re: Не пали !

Мнение от I.V.G. » 27 Фев 2012, 10:00

Plamen Dimitrov написа:I az imax problem sxoden sus tvoia,obikolix dosta servizi i dadox dosta pari za diagnostiki i mnogo chudni mneniia ot maca na dvigatelia do komputri no problema se okaza dosta prost i evtin
:lol:

Хихихихи и какъв е бил? :evil:

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 1.03.2011
Местоположение: Razgrad
Пол: Мъж
Кара: BMW 525 TDS (E39)
Мечтае да кара: BMW 645

Re: Не пали !

Мнение от fbmw » 28 Фев 2012, 21:39

Проблема излезе от четките , смених ги - всичко е окей :yes:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook