ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Другото за което се сещам (малко мързелив въпрос ама
) превръща ли тази подмяна дифа в нов 25%-тов LSD?

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Ключов въпрос.
Очевидно има 3.38 виско.
Но явно се слага само на Е30ков/Компактски корпус с единия тампон.
Има ли вариант да се прехвърли виско компонента в корпус за купе с 2та тампона.
На мен за евридейка ми трябва точно виско.
И също не ми е ясно дали виското реално дефектира. Понеже досега не съм попаднал на такава информация из нета.
Очевидно има 3.38 виско.
Но явно се слага само на Е30ков/Компактски корпус с единия тампон.
Има ли вариант да се прехвърли виско компонента в корпус за купе с 2та тампона.
На мен за евридейка ми трябва точно виско.
И също не ми е ясно дали виското реално дефектира. Понеже досега не съм попаднал на такава информация из нета.
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
ми аз 3.38 виско съм виждал само на е34 ИХ,което май е доста голямо и не виждам как ще влезне в по малкия диф 

Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Само че на е34 их задния диф не е и виско, а електро-хидравличен или нещо от сорта ... има си блок за управление помпи, момпи ... ако някой се интересува може да се допита до err0r, те бяха разглабяли такъв ...

- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Колеги имам няколко въпросчета относно шпера.Днес си взех един шпер 3.45 малко прасе.Източих му маслото беше чисто и нямаше струшки,което мисля е добре.Забелязах един луфт в двете чашки на полуоските,луфта е аксиален и е еднакъв от двете страни,което ме кара да си мисля че е нормално.Другото което немога да разбера дали е в добро здраве.Проверявах го с две щанги и успявам да го превъртя със средно усилие,не много,но не и малко....таа как да разбера дали е добре,все пак ми се струва че не е много трудно де.
Относно маслото мисля да купя Castrol Syntrax или SAF-XJ зависи кое от двете ще успея да намеря,ще търся от новото
Каква е цената на един комплект фрикционни дискове за него и от къде може да се купи ако трябва да ги сменям..
Благодаря предварително,ако съм пропуснал нещо при описанието питайте и давайте съвети какво да го правя че искам да му се радвам
Ако решите пишете на ЛС за да е пригледна темата,благодаря Ви!
Относно маслото мисля да купя Castrol Syntrax или SAF-XJ зависи кое от двете ще успея да намеря,ще търся от новото

Каква е цената на един комплект фрикционни дискове за него и от къде може да се купи ако трябва да ги сменям..
Благодаря предварително,ако съм пропуснал нещо при описанието питайте и давайте съвети какво да го правя че искам да му се радвам

- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Ако беше прочел няколко поста по-нагоре щеше да знаеш колко и от къде. Направо съм учуден, че си уцелил темата за шперове, да не би да си прочел заглавието ?!?
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Айде ще те помоля да не ми се заяждаш,ами ако можеш ми помогни,недей да спамиш излишно за да си трупаш коментари...
Изчел съм доста неща за шпера и съм научил някой,питам за неща които незнам!
Интересува ме дали този луфт в полуоските е нормален и как да разбера дали достатъчно трудно приплъзва?Някой случайно да е мерил с динамометричен ключ или някакъв друг метод?
Изчел съм доста неща за шпера и съм научил някой,питам за неща които незнам!
Интересува ме дали този луфт в полуоските е нормален и как да разбера дали достатъчно трудно приплъзва?Някой случайно да е мерил с динамометричен ключ или някакъв друг метод?
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Така ли е модерно около теб - да се плещи за да трупаш мнения ?!?!!?!?!!!!
Не ми се занимава.
Ето ти малко за размисъл :
9.3.11.6 If a limited slip differential is fitted, it must breakaway at 65lb-ft. or less. The lockup will be checked at Impound if a protest is filed. It will be tested at the center hub nut, using a 30mm socket and commercially available ½” torque wrench. The car will be placed on solid pavement, the right side of the car will be jacked up until the right rear tire is free from the pavement, the transmission will be placed in neutral, and the parking brake, if present, will be released. The torque wrench will be placed at the nine o’clock position with the socket on the center nut. The torque wrench will be set at 65 lb-ft. and pushed down. If the differential does not breakaway prior to the torque wrench “breaking away,” a second and similar style torque wrench from an impartial party shall be used in a second test, immediately following the first test.
Луфта (зависи колко е) е нормален.
Доволен ?
Не ми се занимава.
Ето ти малко за размисъл :
9.3.11.6 If a limited slip differential is fitted, it must breakaway at 65lb-ft. or less. The lockup will be checked at Impound if a protest is filed. It will be tested at the center hub nut, using a 30mm socket and commercially available ½” torque wrench. The car will be placed on solid pavement, the right side of the car will be jacked up until the right rear tire is free from the pavement, the transmission will be placed in neutral, and the parking brake, if present, will be released. The torque wrench will be placed at the nine o’clock position with the socket on the center nut. The torque wrench will be set at 65 lb-ft. and pushed down. If the differential does not breakaway prior to the torque wrench “breaking away,” a second and similar style torque wrench from an impartial party shall be used in a second test, immediately following the first test.
Луфта (зависи колко е) е нормален.
Доволен ?
- dicho0o
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: В.Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Благодаря за информацията,ще ми е от полза и ще тествам като го монтирам.Относно луфта,разглобих дифа и шпер касетата и разбрах че е нормален този малък луфт в чашките!



- zashevBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 5.08.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е30,Е36 344i
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
KITS FOR 168mm (SMALL) 188mm (MEDIUM) 210mm (LARGE) CASE LSD's
и мен ме интересува това имам корона и пинион 3.63 188мм(MEDIUM) от М-ковите ли са значи или ?
и мен ме интересува това имам корона и пинион 3.63 188мм(MEDIUM) от М-ковите ли са значи или ?
- kokok0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 19.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 333xi Touring
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Така изглежда, да !
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Колеги, имам един въпрос.
При ситуация едното колело в преспа сняг, а другото на лед, се върти само това, което е на леда, без значение колко газ се подава. От страната на това, което не се движи се чува едно бучене, все едно се мъчи да се завърти, но като цяло не се усеща някаква тяга да дърпа колата. Или аналогична ситуация - едното на асфалт, другото в преспа сняг, върти се само това в снега, и колата седи на едно место.
Нормално ли е това, и например при напълно ревизиран шпер, има ли вариант да се получи така ?
При ситуация едното колело в преспа сняг, а другото на лед, се върти само това, което е на леда, без значение колко газ се подава. От страната на това, което не се движи се чува едно бучене, все едно се мъчи да се завърти, но като цяло не се усеща някаква тяга да дърпа колата. Или аналогична ситуация - едното на асфалт, другото в преспа сняг, върти се само това в снега, и колата седи на едно место.
Нормално ли е това, и например при напълно ревизиран шпер, има ли вариант да се получи така ?
- zashevBMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 5.08.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е30,Е36 344i
Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
колега няма как да е ревизиран този шпер,значи ти е отворен дифа или шпера яко ти изпуска и ако е преебан шпера ще се чува свирене или стържене на дисковете вътре,но чак пък грам да не закача не ми се вярва сигурен ли си че има шпер колата 

Re: ШПЕР диференциал: От А до Я!!!
Не съм казал, че е ревизиран, просто попитах при ревизиран шпер как стоят нещата.
Ами на скоро го сложих, човека от който го взех попринцип е точен.. но явно шпера си е заминал и работи като отворен
Ами на скоро го сложих, човека от който го взех попринцип е точен.. но явно шпера си е заминал и работи като отворен

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани