Нещо май съединителя...

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Нещо май съединителя...

Мнение от logout » 29 Май 2006, 11:48

Вчера дърпах един приятел, но се наложи да изкачвам една стръмнина и даже ми буксуваха гумите, но както и да е, успях да го издърпам (имаше доста полусъединител). След това изпълнение, всеки път, когато тръгвах на по-ниски обороти, колата се тресеше яко - включително и скоростният лост. Прибрах се благополучно, а на сутринта колата се държеше все едно че никога не го е правила тоя номер. Няма тресене, няма нищо. Имам съмнения, че като съм го попрежулил съединителя, после не е работил както трябва, а след като е изстинал, се е оправил. Въпреки това не ми харесва цялата работа. А колата наистина се тресеше яко - трябваше да потеглям на над 2500 оборота, за да няма тресене. Сега всичко е по старо му, но си мисля, че скоро ще свири парчето "Трябва ми нов съединител, йе, йе, йе" :D, или по-скоро :( . Някой знае ли какъв е проблемът?
It's not who You are, it's who You know...

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 29 Май 2006, 12:01

Ми ти си го запалил жестоко с тоя полусъединител!
Защо си карал на полусъединител не знам :dunno:

Като се загрее яко го прави това... след това като е изстинал спира да го прави но феродото е опечено и притискателния диск сигурно е посинял вече... та мисълта ми е че вече съединителя ти за нищо не става и е въпрос на време кога ще се предаде тотално!
И важно е също как караш де! Ако си спокоен шофьор и не теглиш много често има вариант и да изкара още бая време!

Тъпото в тея случки е че ще трябва да се бръкнеш дълбоко за едното теглене! За туй в такива случай се търси нещо по яко дето да не му се скъси живота :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 29 Май 2006, 12:12

Бе тя тая стръмнина беше 3-4 метра, ма като естакада да му се невиди, освен това колите бяха под ъгъл 90 градуса, че тъпия сервиз беше баш на края на улицата и нямаше как да направя широк завой да подходя както си му е редът (улицата тясна). Освен това и въжето беше от ония лефтерните ластици, та гледах да не го скъсам, иначе щях да го влача колегата като бумбар сламка. Та затова на полусъединител карах, че баш като бях на средата на стръмното, теглената кола ми се падаше точно под прав ъгъл (тогава и позабуксувах де). А и нямаше как да я избутаме, че стръмното беше яко. :(
It's not who You are, it's who You know...

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 29 Май 2006, 13:20

Друг път ще знаеш! За тебе не знам колко е съединителя но ако слагаш истински САКС сигурно ще "гравитира" около 300 лв :mhihi:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 29 Май 2006, 15:16

Ама 300 кинта комплекта, или само феродовия диск? Че ако е само феродовия... :bcry:
It's not who You are, it's who You know...

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 29 Май 2006, 16:06

Всичко - лагер, притискател, феродов диск :idea:

Айде да не е чак 300 лв щото на М20 е малко над 300 лв ама няма да е 200 лв и надолу!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 29 Май 2006, 16:38

Е, така вече по се живее. Всъщност като се замисля, веднъж така взе да ми се тресе след едно голямо задръстване, дето имаше яко тръгни-спри. Та май проблемът не е точно от вчера, но чувството определено се засили. Вероятно съединителят си е бил за смяна още като съм взел колата (около 10000 км съм минал след вноса в БГ). Но пък при превключване от 1-ва на 2-ра на 6000 оборота задните гуми превъртат и се чува "квииик" :uups:
It's not who You are, it's who You know...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 5.02.2006
Местоположение: Шопландия

Мнение от Putzmeister » 29 Май 2006, 21:34

Аз го имах същия проблем с тресенето - за един "бал" бяхме 5-ма в колата в яки задръствания. Абитюрентката беше с едно бъги палаво и трябваше да я гоня :confused: . Вибрациите при тръгване не бяха толкова силни, но определено осезаеми - не бяха от жълтите павета. Въпросът ми е - колко може да изтрае един такъв проблем? До колко влияе върху вървежа на колата? И много препоръчително ли е да го сменям сега - на ранен стадии, с оглед да не прецакам нещо друго или то едното като е тръгнало...."куче влаче рейс, диря няма!" :D
Мерси.
Весело :)
Дай 102% от себе си! Винаги...

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook