проблем с ТДС
Модератор: Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
проблем с ТДС
Колеги, проблема е следния:
колата пали и върви но когато я карам на 3-4 -та и отнема газта колата си намаля и като достигнат оборотите около 1200 и почва да се усеща едно придърпване и като че ли прекъсва и така докато не паднат до 800-900.
Смених ГНП-то резултат никакъв, новата помпа я бях свалил от работеща кола на която не бях забелязал подобен проблем.Милиграмите са нагласени на 4мг. пробвах с друга умна дюза, друг дебитомер, резултат никакъв направо се хванах за главата два дена
и се чудя дали и двете помпи имат един и същ проблем
или е от нещо друго колата е с ДДЕ 2.2
Утре мисля да пробвам като вдигна милиграмите, и ако не стане нищо да пробвам с друга плочка от ДДЕ 2.1 , не знам дали ще стане
някакви други идеи?
колата пали и върви но когато я карам на 3-4 -та и отнема газта колата си намаля и като достигнат оборотите около 1200 и почва да се усеща едно придърпване и като че ли прекъсва и така докато не паднат до 800-900.
Смених ГНП-то резултат никакъв, новата помпа я бях свалил от работеща кола на която не бях забелязал подобен проблем.Милиграмите са нагласени на 4мг. пробвах с друга умна дюза, друг дебитомер, резултат никакъв направо се хванах за главата два дена


Утре мисля да пробвам като вдигна милиграмите, и ако не стане нищо да пробвам с друга плочка от ДДЕ 2.1 , не знам дали ще стане

някакви други идеи?
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: проблем с ТДС
Погледни цедката в резервоара и горивния филтър.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: проблем с ТДС
От 1200 до 800 оборота падат доста по-бавно и с претрисане,нали правилно съм те разбрал...ако е така плочката не е центрована хубаво,поиграй си с нея.Ако не стане само с центровка,свали плочката, почисти я хубаво ,напални я с чисто масло и я прецентровай.
маи и е много нафтата на тая кола,няма от какво друго да е.
п.п тия мг. не се ли влияеха и от ъгъла на впръскване,а не само от положението на плочката....ако е така не ги гледай ,а си я центровай на слух,като гледаш при падането на оборотите под 1000 да забава малко,но малко.
маи и е много нафтата на тая кола,няма от какво друго да е.
п.п тия мг. не се ли влияеха и от ъгъла на впръскване,а не само от положението на плочката....ако е така не ги гледай ,а си я центровай на слух,като гледаш при падането на оборотите под 1000 да забава малко,но малко.
Re: проблем с ТДС
Така както е обяснено двигателя не е в режим на празен ход , а е на скорост и ако точно това се е имало предвид не мисля че и е комфортно на такива ниски обороти на 4-та предавка . Та ако е така не виждам нщо ненормално в това , на 2-а кат си бил и пуснеш педала на газта прави ли го това на тея обороти щото на май не , пробвал съм и пак , за режим на скорост иде реч .
- philio
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW и още нещо
- Мечтае да кара: турбо-колело
Re: проблем с ТДС
пробвай да бутнеш помпата към двигателя от 3-те гайки -по някой път електронния аванс недостига
и ако не е достатъчен аванса мотора бавно намалява точно в този диапазон обороти
и ако не е достатъчен аванса мотора бавно намалява точно в този диапазон обороти
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: проблем с ТДС
Правеше го на всички скорости но на по ниските не се усещаше толкова.
Горивото е било в повече явно, намалих го и изчезна това придърпване (прекъсване) , върви малко по малко но задоволително и е приятна за каране вече.
Благодарности на колегата VINIO за идеята
Горивото е било в повече явно, намалих го и изчезна това придърпване (прекъсване) , върви малко по малко но задоволително и е приятна за каране вече.
Благодарности на колегата VINIO за идеята

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с ТДС
stambo_81dg написа:Правеше го на всички скорости но на по ниските не се усещаше толкова.
Горивото е било в повече явно, намалих го и изчезна това придърпване (прекъсване) , върви малко по малко но задоволително и е приятна за каране вече.
Благодарности на колегата VINIO за идеята
Читава плочка и на малки милиграми работи без тоя проблем.Тая свалената я разпои и очисти всичките мръсотии вътре .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Re: проблем с ТДС
Тия милиграми са ми интересни....значи колкото повече гориво ,толова по-малко милиграми отчита на монитора-факт,които искам да обсадим.
ДДЕ си има ''начална точка'' един вид,като се измести плочката се променя тази точка.Следователно компютъра няма да знае,че почва да пресмята от друг момент,тъй като намесата е механична.В следствие на това той отчита по- малък разход(на борд компютър) и по-малко МГ на апаратурата.Всичко това е от лъжата за началната точка,която му е зададена от завода.Получава се една аномалия -намаляш нафтата ,а борда ти отчита по-висок разход=по малко МГ и обратното,като пуснеш нафта от гнп МГ намаляват ,а борда бие пак нереален разход.
Хубавото от цялата работе е,че борда може да се калибрира и в същото време тия цифри на диагносиката може да ги приемем просто за ориентир,а не за ''точна наука'' за всяка кола,то май същото може да стане от скрита функция на борда.Аз си мисля,че борда и ДДЕ смятат от едно и също място.
Ако разсъждавам правилно(за което моля да потварди някои или да ме поправи),то теми от типа :плочката ми е на еди колко си милиграми , обезсмислят тоя критерии ,показан от диагностикат
Неясното за мен е променят ли се показанията за МГ на диагностичната апаратура,при промяна на ъгъла на впръскване и ако ДА ,то в каква ''посока''.Примерно: увеличаваме ъгъла,а милиграмите нарастват или обратното
ДДЕ си има ''начална точка'' един вид,като се измести плочката се променя тази точка.Следователно компютъра няма да знае,че почва да пресмята от друг момент,тъй като намесата е механична.В следствие на това той отчита по- малък разход(на борд компютър) и по-малко МГ на апаратурата.Всичко това е от лъжата за началната точка,която му е зададена от завода.Получава се една аномалия -намаляш нафтата ,а борда ти отчита по-висок разход=по малко МГ и обратното,като пуснеш нафта от гнп МГ намаляват ,а борда бие пак нереален разход.
Хубавото от цялата работе е,че борда може да се калибрира и в същото време тия цифри на диагносиката може да ги приемем просто за ориентир,а не за ''точна наука'' за всяка кола,то май същото може да стане от скрита функция на борда.Аз си мисля,че борда и ДДЕ смятат от едно и също място.
Ако разсъждавам правилно(за което моля да потварди някои или да ме поправи),то теми от типа :плочката ми е на еди колко си милиграми , обезсмислят тоя критерии ,показан от диагностикат

Неясното за мен е променят ли се показанията за МГ на диагностичната апаратура,при промяна на ъгъла на впръскване и ако ДА ,то в каква ''посока''.Примерно: увеличаваме ъгъла,а милиграмите нарастват или обратното

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: проблем с ТДС
vinio написа:Тия милиграми са ми интересни....значи колкото повече гориво ,толова по-малко милиграми отчита на монитора-факт,които искам да обсадим.
ДДЕ си има ''начална точка'' един вид,като се измести плочката се променя тази точка.Следователно компютъра няма да знае,че почва да пресмята от друг момент,тъй като намесата е механична.В следствие на това той отчита по- малък разход(на борд компютър) и по-малко МГ на апаратурата.Всичко това е от лъжата за началната точка,която му е зададена от завода.Получава се една аномалия -намаляш нафтата ,а борда ти отчита по-висок разход=по малко МГ и обратното,като пуснеш нафта от гнп МГ намаляват ,а борда бие пак нереален разход.
Хубавото от цялата работе е,че борда може да се калибрира и в същото време тия цифри на диагносиката може да ги приемем просто за ориентир,а не за ''точна наука'' за всяка кола,то май същото може да стане от скрита функция на борда.Аз си мисля,че борда и ДДЕ смятат от едно и също място.
Ако разсъждавам правилно(за което моля да потварди някои или да ме поправи),то теми от типа :плочката ми е на еди колко си милиграми , обезсмислят тоя критерии ,показан от диагностикат![]()
Неясното за мен е променят ли се показанията за МГ на диагностичната апаратура,при промяна на ъгъла на впръскване и ако ДА ,то в каква ''посока''.Примерно: увеличаваме ъгъла,а милиграмите нарастват или обратното
Ами то по принцип нали си е дадено от 5 до 7мг да е.
Иначе би трябвало да си прав, и аз се чудех защо като се намаля горивото се вдигат милиграмите.
Re: проблем с ТДС
Радвам се за колегата , че си кара колата наслаждавайки се вече на спокойна работа на мотора. За плочката Пресиян има право опита показва първо че читави такива не останаха отдавна ( и мойта включително , показва си рогцата понякога ) и второ читава плочка не би трябвало да се влияе от порцията гориво , дори и обороти не трябва да се вдигат или падат ( щото нали уж компа си ги регулира). За разхода че се влияел от мехничното преместване на началната точка съгласен ами що тогава и при чип тунинг пак показва невероятно нисък разход ( моментен ) пък плочката не барана . Разхода пада щото се взема предвид и педала на газта и обороти и скорост пък то педала не му трябва много натискане, а същевременно е право пропорционален на разхода. За ъгъла на впръскване не мое се дигат милиграмите реално щото няма връзка между време и дебит , завъртайки ГНП се променя началния момент наъгъла на впръскване в сравнение със стоковия ( същото както като се бутне плочката за повече гориво ) . но това че примерно караш помпата да нагнети зададеното вече количество гориво по-рано ( примерно ) в никакъв случай не влияе ( а и няма как ) на порцията.Порцията зависи от надлъжното ( по оста на помпата ) преместване на шибъра , а промяната на аванса се прави с въртеливо движение на ГНП което не мръдва грам началното положение на шибъра откъдето следва никва зависимост между двете настройки. Има си софт ( или карта както и да ги наричате ) според която в зависимост от горивото при определени режими на двигателя компа променя аванса , точно затова и смятам че чип тунинг е по-пълен тунинг ( по подходящ ) вместо бутане на плочка ( само ). Колкото за показанията на диагностичен софт за количеството гориво върти ми се в главата че е обсъждано и това фактически не е реален дебит , а по-скоро времето през което помпата подава единица количество гориво към дюзите( или нещо подобно ) , което всъщност е обратна пропорционалност и затова такива "аномалии", поне с такова впечатление съм останал иначе няма обяснение поне не логично
. Живи и здрави .

- кобрата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 31.01.2012
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
- Мечтае да кара: S50 нещо си ....
Re: проблем с ТДС
Правеше го на всички скорости но на по ниските не се усещаше толкова.
Горивото е било в повече явно, намалих го и изчезна това придърпване (прекъсване) , върви малко по малко но задоволително и е приятна за каране вече.
Благодарности на колегата VINIO за идеята
И аз го имам същият проблем колега, ако може да ми споделиш къде се намира физически тази плочка ще съм ти благодарен че тия дизели са ми малко тъмна Индия

- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: проблем с ТДС
кобрата написа:Правеше го на всички скорости но на по ниските не се усещаше толкова.
Горивото е било в повече явно, намалих го и изчезна това придърпване (прекъсване) , върви малко по малко но задоволително и е приятна за каране вече.
Благодарности на колегата VINIO за идеята
И аз го имам същият проблем колега, ако може да ми споделиш къде се намира физически тази плочка ще съм ти благодарен че тия дизели са ми малко тъмна Индия
Щом са ти тъмна индия по добре не бараи, иначе е под смукателите

- кобрата
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 31.01.2012
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
- Мечтае да кара: S50 нещо си ....
Re: проблем с ТДС
Щом са ти тъмна индия по добре не бараи, иначе е под смукателите
Не бе аз със образователна цел

Re: проблем с ТДС
Колкото за показанията на диагностичен софт за количеството гориво върти ми се в главата че е обсъждано и това фактически не е реален дебит , а по-скоро времето през което помпата подава единица количество гориво към дюзите
ми то като се намали времето за подаване се намаля и дължината на струята,а това значи и пропорцията ,или....

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: проблем с ТДС
vinio написа:Колкото за показанията на диагностичен софт за количеството гориво върти ми се в главата че е обсъждано и това фактически не е реален дебит , а по-скоро времето през което помпата подава единица количество гориво към дюзите
ми то като се намали времето за подаване се намаля и дължината на струята,а това значи и пропорцията ,или....
Как ще се намали времето ? Да се удължи да ,чрез завишено количество като страничен ефект ,оттам и черен дим.
Но намаляване на времето,маи само при директно впръскване с комън реил .
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.
Бензина служи за измиване на дизелови части.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]