Подходящо окачване за Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от © » 20 Фев 2012, 18:17

сравнително евтин вариант за качеството, което би трябвало да получаваш е айбах пружини плюс кони спорт амортисьори
Билщайн Б8 съм ги отписал, а пък Б6 не бяха ли за нормално окачване?
т.е. не за скъсени амортисьори и ако е така риска от преждевременна смяна става твърде голям

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 20.07.2011
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW Е91
Детайли за колата: 325i Automatic

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от shitizreal » 29 Фев 2012, 13:35

И все пак някой има ли понятие относно въпроса ми:
Да попитам понеже имам това:
226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS
Това какво включва:пружини,амортисьори и носачи като разлика от стандартното окачване...или е само настройка...видях колегата Dimitroff e написал отпред М Sport Suspension Settings което малко се различава с това М SPORT!?
$ anotha day anotha dollar $

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 19.10.2007
Местоположение: sofiq,sliven city
Пол: Мъж
Кара: Старата Дрифтачка
Детайли за колата: При изключено ASC колата се превръща във кола от старата школа (старата Дрифтачка)

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от S.D.W » 01 Мар 2012, 0:09

bai_ILIA написа:Изображение


аз съм с такава задна пружина - червена и сива маркировка. нямам M Technik окачване, но понеже е 330Cd е със Sport Suspension Settings. до колкото знам всички купета с 3 литрови мотори (без значение бензин или дизел) са с еднакво стоково окачване, което е приятно ниско.

за сведение ако ти е полезно. 100% с тези пружини и амортесьорите са различни. описанието по-горе на английски звучи доста логично понеже предните и задните ми стабилизиращи щанги са от по-големите (Larger diameter anti-roll bars: 23.5 mm front (v. 23.0), 18.5 mm rear (v. 18.0)


Firmer springs (front +6%, rear +8%)
Firmer shocks (Jounce: front +50%, rear +20%), (Rebound: front +35%, rear -8%)
Larger diameter anti-roll bars: 23.5 mm front (v. 23.0), 18.5 mm rear (v. 18.0)
More rigid forward bushings
Lower ride height by 15 mm (.6 inches) utilizing shorter auxiliary springs
-.5 degrees of camber

явно това е описанието за sport suspension settings.

Колеги а мойте са със сини три точки някой може ли да ми каже какви са? Мерси предварително.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 7.03.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Колъо
Мечтае да кара: Е46 М3 CSL
Детайли за колата: lowrider

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от fozio » 01 Мар 2012, 2:01

Аз съм със "Diederichs" закупен от "Babuna" и да ти кажа честно съм адски доволен и в случай че пак ми потрябва някакво окачване занапред ако не съм се опаричил достатъчно че да троща " KW , D2 ,K-sport и други такива за по над 1000лв" по тези хубави пътища то пак ще си потърся някакво такова от сорта на "Jom,Diederichs,Raceland ..." За моите виждания това с което съм в момента вози стегнато и в същото време не толкова твърдо че да ти става неприятно..Естествено не задължавам никой със мнението си ..
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 1.01.2009
Местоположение: там, дето лисиците серът необезпокоявани
Пол: Мъж
Кара: се на дъщеря си

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от Мордехай » 02 Мар 2012, 10:51

Моята е с някакво М окачване, не съм гледал какво е точно. Обаче колата стои от януари, защото не става за зимни условия. Където има легнали полицаи обикновено трябва да направя обратен завой, ако влезна в някоя надупчена уличка из кварталите задължително закачам отдолу тук-там. Просто за всекидневна кола не е добре.
Просвещение е изходът на човека от непълнолетието, което той сам си е причинил. Непълнолетие е невъзможността да се ползваш от разсъдъка си без ръководството на някой друг. Самопричинено е това непълнолетие, когато причината му не лежи в недостиг на разсъдък, а в липсата на решителност и смелост да се ползваш от него без ръководството на другиго. Sapare aude! Имай смелост да си служиш със собствения си разсъдък!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 348
Регистриран на: 3.04.2010
Местоположение: Банкя
Пол: Мъж
Кара: е 46 320д 136кс + чип

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от tani bojilov » 03 Мар 2012, 12:46

Аз,засега съм със сток.окачване,но искам малко да я сваля.
Може ли да стане само с пружини и откъде евентуално да си взема.
Търсих по темите ама нещо не можах да намеря..

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от ///M_Martin » 03 Мар 2012, 13:28

tani bojilov написа:Аз,засега съм със сток.окачване,но искам малко да я сваля.
Може ли да стане само с пружини и откъде евентуално да си взема.
Търсих по темите ама нещо не можах да намеря..

Може да стане само пружини но не е особенно добре за сток амортесъори.
Пружини можеш да намериш от много места,вкл. и тук в секцията"магазини,сервизи..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 2.07.2007
Местоположение: Дупница
Детайли за колата: 320д, 320и, 328и

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от oTECa » 14 Мар 2012, 15:08

Моите задни пружини са с 2 зелени точки. Стокови ли са, че ми се виждат доста дебели. Някой има ли някаква таблица за тези точки?

Любимец на Кралицата
Аватар
Мнения: 4206
Регистриран на: 6.04.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
Мечтае да кара: M3 CSL

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от ///M_Martin » 15 Мар 2012, 11:38

oTECa написа:Моите задни пружини са с 2 зелени точки. Стокови ли са, че ми се виждат доста дебели. Някой има ли някаква таблица за тези точки?

точките определят твърдоста на самата пружина,мисля че с бяла точка бяха най-твърди а зелените по спомен бяха среден вариянт на твърдост

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от Gqbriel » 15 Мар 2012, 11:52

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=567701 в първия пост има един пдф смалко описание по цветове и точки :yes:

И това което друго намерих :

Front springs –
* M3 springs have 1 yellow stripe
* manual transmissions have 1 white stripe on the sport springs
* auto transmissions have 1 brown or orange stripe on the sport springs
* 330’s have 1 white and 1 red stripe on the sport springs

Rear springs –
* M3 springs have 4 yellow stripes
* 330 sport springs have 3 stripes
* 330 non-sport springs have 2 stripes
* non-330 sport springs have 2 stripes
* non-330 non-sport springs have 1 stripes
* manual transmissions have green stripes on the sport springs
* auto transmissions have blue or white stripes on the sport springs
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 21.12.2010
Пол: Мъж
Мечтае да кара: M5;М3

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от dillian » 16 Мар 2012, 6:04

Колега, от опит мога да споделя следното: бях със стокови 226 sport susspension settings пружини и амортисъори. Колата е фабрично снижена, не знам точно с колко в сравнение със нормалното окачване. Амротисьорите бяха оригиналните на BMS Sport.
Преди 2 месеца счупих предна пружина благодарение на нашите "страхотни" пътища. Това на което лично аз се спрях за пружини Eibach Pro Kit+Кoni Sport. Какъв е резултата от цялото упражнение: стойката на колата е същата като преди, минавам спокойно през легнали полицай, макар и да внимавам доста :) По отношение на возията: когато купих колата беше стегната като топка, усещането в завойте е несравнимо! Със новото окачване усещането е за доста по-комфортно возене като в същото време колата е още по-устойчива в завойте от преди, предполагам че това се дължи на прогресивното втвърдяване на пружините. Дажеи се чудя дали да не я втвърдя малко, найстина сега вози по-мело от преди а е по-стабилна Честно казано за цена качество мисля че това е оптимален вариант. Ако искаш да имаш спортно усещане и стойка, взимай спортни пружини и къси амортисъори но бъди готов да караш по-внимателно в малките улички а и през зимата в коловозите.
Дано съм помогнал поне малко.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от marto853. » 18 Мар 2012, 20:27

Някой знае ли какви са черните с двете сиви точки.Става въпрос за задните пружини на е46 323ци.
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от Gqbriel » 18 Мар 2012, 21:21

marto853. написа:Някой знае ли какви са черните с двете сиви точки.Става въпрос за задните пружини на е46 323ци.

Според документа,в първия пост който съм пуснал се цитира 323 (grey sport)
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от marto853. » 18 Мар 2012, 21:26

Аз гледам това дето си дал
:Задни пружини -
* М3 извори има 4 жълти ивици
* 330 спортни пружини има 3 ивици
* 330 не-спортни пружини има 2 ивици
* Не са-330 спортни пружини има 2 ивици
* 330 не-спортни пружини има 1 ивици
* Ръчни трансмисии имат зелени райета на спортните пружини
* Auto трансмисии имат сини или бели ивици на спортните пружини
От тук си вадя извода,че не са за 330 но са спортни. :dunno: защото са с две ивици.
От пред съм със черни със червена и сива точка и се чудя за от зад какви да сложа,че имам оферта за един куп пружини с каквито си поискам точки и цветове.Искам да си го направя така както си е с тези от пред какви вървят за от зад.
новият ми номер: 0877787835

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Подходящо окачване за Е46

Мнение от © » 18 Мар 2012, 22:20

dillian написа:Колега, от опит мога да споделя следното: бях със стокови 226 sport susspension settings пружини и амортисъори. Колата е фабрично снижена, не знам точно с колко в сравнение със нормалното окачване. Амротисьорите бяха оригиналните на BMS Sport.
Преди 2 месеца счупих предна пружина благодарение на нашите "страхотни" пътища. Това на което лично аз се спрях за пружини Eibach Pro Kit+Кoni Sport. Какъв е резултата от цялото упражнение: стойката на колата е същата като преди, минавам спокойно през легнали полицай, макар и да внимавам доста :) По отношение на возията: когато купих колата беше стегната като топка, усещането в завойте е несравнимо! Със новото окачване усещането е за доста по-комфортно возене като в същото време колата е още по-устойчива в завойте от преди, предполагам че това се дължи на прогресивното втвърдяване на пружините. Дажеи се чудя дали да не я втвърдя малко, найстина сега вози по-мело от преди а е по-стабилна Честно казано за цена качество мисля че това е оптимален вариант. Ако искаш да имаш спортно усещане и стойка, взимай спортни пружини и къси амортисъори но бъди готов да караш по-внимателно в малките улички а и през зимата в коловозите.
Дано съм помогнал поне малко.

Кони спорт или кони FSD?
Между другото и аз съм се засилил за кони спорт, обаче това изказване за "доста по-комфортното" возене малко ме изненадва :mhihi:

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook