въпрос за е30 - състояние/цена
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
deni4 написа:Благодаря за съветите относно ръждата!
Търсих из форума, защото по спомен имаше тема в която пишеше през годините 30ките с какви мотори за произвеждани и се извинявам, че пиша пак тук, но не я намерих, а и имам допълнителни въпроси. Искам да попитам 316(инежекцион или не) и 318(също) с какви мотори са прозивждани и кой е най-подходящ от тези за първа кола, надежден и с по-ниски разходи по него?
Благодаря предварително!
след тези думи ми идва направо да трия

като имате такива малоумни въпроси,ползвайте GOOGLE


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
за тия пари и първа кола си земи няква малолитражка японска поне да имаш сигурна кола ,един ден га си навиеш на масрафа и си земеш 30ка,да имаш с кво да ходиш за части
30та не е кола за иляда лева 


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
аз го разбрах това по трудния начин купих си 4 е30-ки докато разбера че докато не е вземеш здрава няма да стане работата , никога една кърпена и изправяна кола не е като здрава , и в краина сметка си купих 5-та като гледах единствено и само купето да не е раждиво и за 1000 лв си купих само купе без мотор като има 5 детаила за боя или с 2 думи за цялосно боядисване от там на сетне 2.8 с 2.5 колектор съединител скоросна кутия шпер спирачки джанти 5х120 рекаро и куп дреболии смятаи само колко пари за фръкнали за някво е30 което още не е готово .НЕ Е ВЪЗМОЖНО ЗА 1000 ЛВ ДА СИ КУПИШ Е30 и да го караш . Наи вероятно ще намразиш бмв-тата и това ще ти е първото и последното
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
това не винаги е вярно...
първо зависи за какво ще я ползва колата
поне в началото ... казвам в началото щот рано или късно ще ти бръкне под лъжчиката и се почва наливането....
един понзат си купи за 800лв перфектна е30-ка като казвам перфектна имам впредвид перфектна!!! без драскотинка без точка ръждичка без липсваща част абе все едно я гледаш тукои що слязла от конвейра...
колкото и банално да звучи я изрови от есака на един дядо цялата пращлясала и така нататък
но това си е едно на милион....
така че възможно е да си купиш хубава е30-ка за тяи апри но е малко вероятно
първо зависи за какво ще я ползва колата

един понзат си купи за 800лв перфектна е30-ка като казвам перфектна имам впредвид перфектна!!! без драскотинка без точка ръждичка без липсваща част абе все едно я гледаш тукои що слязла от конвейра...
колкото и банално да звучи я изрови от есака на един дядо цялата пращлясала и така нататък

но това си е едно на милион....
така че възможно е да си купиш хубава е30-ка за тяи апри но е малко вероятно

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
Абе хора не се излагайте бе!!!! Не знам какви Е30-ки карате ама от това което четя си правя изводи че притежавате някакви гробници. Как може да казвате че Е30 е каца без дъно.... аз моята я карам от 4 год. и досега съм сменил 1 (един!!!) шарнир и датчик на коляновия вал плюс обичайните масло, филтри, гуми... Шарнира струва 13 лв а датчика 54 - не ви ли е срам да говорите такива глупости. И това при положение че съм я взел от бг 2-3 ръка и аз след това и навъртях още 40-50 хиляди. А преди това са се опитвали жабите да и вземат здравето щото е внос от Италия, колата си има работещ климатик, газова и аз не я заменям за нищо на света - дава ми разход 11-12 газ градско, и 9 извънградско с включен клима. Да не говорим за това как се държи на пътя - в най-големия сняг по магистралата Кайени Туареги, Каптиви и не знам си кви още измислени автомобилчета се бяха наврели в аварийната и караха с 30-40 а аз с мойта баварка в крайна лява с 90-100 и не мърда, само ми вика давай газ... Като цяло мога да кажа на колегата че ако си намери читава Е30ка няма да съжалява. Дори и да трябва да се прави нещо по нея е много евтина за поддръжка.... Скачай смело колега
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
Ганеца написа:Абе хора не се излагайте бе!!!! Не знам какви Е30-ки карате ама от това което четя си правя изводи че притежавате някакви гробници. Как може да казвате че Е30 е каца без дъно.... аз моята я карам от 4 год. и досега съм сменил 1 (един!!!) шарнир и датчик на коляновия вал плюс обичайните масло, филтри, гуми... Шарнира струва 13 лв а датчика 54 - не ви ли е срам да говорите такива глупости. И това при положение че съм я взел от бг 2-3 ръка и аз след това и навъртях още 40-50 хиляди. А преди това са се опитвали жабите да и вземат здравето щото е внос от Италия, колата си има работещ климатик, газова и аз не я заменям за нищо на света - дава ми разход 11-12 газ градско, и 9 извънградско с включен клима. Да не говорим за това как се държи на пътя - в най-големия сняг по магистралата Кайени Туареги, Каптиви и не знам си кви още измислени автомобилчета се бяха наврели в аварийната и караха с 30-40 а аз с мойта баварка в крайна лява с 90-100 и не мърда, само ми вика давай газ... Като цяло мога да кажа на колегата че ако си намери читава Е30ка няма да съжалява. Дори и да трябва да се прави нещо по нея е много евтина за поддръжка.... Скачай смело колега
Колега, много зависи кой какво иска от колата.




Иначе си прав донякъде, изказвания като "бездънна яма" са донякъде преувеличени. Всяка кола може да глътне много пари, не само Е30-ката и още повече са ми смешни някакви мнения на колеги - някой пита например тази кола става ли и отдолу се почва - ти добре ли си, ти нямаш толкова пари, знаеш ли каква кола е Е30-ката и т.н.


'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
Благодаря за обнадеждаващите мнения, колеги! Идеята наистина е поне за началото да е със здраво купе, без значение екстрите, а междувременно отпустнатият бюджет може да нарасне около 2 пъти. А вече с времето, на първо време ще е сток и при възможност м-тех (поне предна и задна маска), и вече най най накрая "дебел мотор" и другите придружаващи него екстри 

- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
Ганеца написа:Абе хора не се излагайте бе!!!! Не знам какви Е30-ки карате ама от това което четя си правя изводи че притежавате някакви гробници. Как може да казвате че Е30 е каца без дъно.... аз моята я карам от 4 год. и досега съм сменил 1 (един!!!) шарнир и датчик на коляновия вал плюс обичайните масло, филтри, гуми... Шарнира струва 13 лв а датчика 54 - не ви ли е срам да говорите такива глупости. И това при положение че съм я взел от бг 2-3 ръка и аз след това и навъртях още 40-50 хиляди. А преди това са се опитвали жабите да и вземат здравето щото е внос от Италия, колата си има работещ климатик, газова и аз не я заменям за нищо на света - дава ми разход 11-12 газ градско, и 9 извънградско с включен клима. Да не говорим за това как се държи на пътя - в най-големия сняг по магистралата Кайени Туареги, Каптиви и не знам си кви още измислени автомобилчета се бяха наврели в аварийната и караха с 30-40 а аз с мойта баварка в крайна лява с 90-100 и не мърда, само ми вика давай газ... Като цяло мога да кажа на колегата че ако си намери читава Е30ка няма да съжалява. Дори и да трябва да се прави нещо по нея е много евтина за поддръжка.... Скачай смело колега
Колега интересно ми е какъв е този шарнир за Е30 за 13лв. и каква марка е..

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
бе то мани 13-те лева,ми не е много за хвалене че по една кола за 4 години не си сменил нищо 


- BMWm5
-
-
- Мнения: 876
- Регистриран на: 22.01.2007
- Местоположение: Пловдивчанче
- Кара: M5,X5,328iR,e30 330i,
- Мечтае да кара: м6
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
Ганеца написа:Абе хора не се излагайте бе!!!! Не знам какви Е30-ки карате ама от това което четя си правя изводи че притежавате някакви гробници. Как може да казвате че Е30 е каца без дъно.... аз моята я карам от 4 год. и досега съм сменил 1 (един!!!) шарнир и датчик на коляновия вал плюс обичайните масло, филтри, гуми... Шарнира струва 13 лв а датчика 54 - не ви ли е срам да говорите такива глупости. И това при положение че съм я взел от бг 2-3 ръка и аз след това и навъртях още 40-50 хиляди. А преди това са се опитвали жабите да и вземат здравето щото е внос от Италия, колата си има работещ климатик, газова и аз не я заменям за нищо на света - дава ми разход 11-12 газ градско, и 9 извънградско с включен клима. Да не говорим за това как се държи на пътя - в най-големия сняг по магистралата Кайени Туареги, Каптиви и не знам си кви още измислени автомобилчета се бяха наврели в аварийната и караха с 30-40 а аз с мойта баварка в крайна лява с 90-100 и не мърда, само ми вика давай газ... Като цяло мога да кажа на колегата че ако си намери читава Е30ка няма да съжалява. Дори и да трябва да се прави нещо по нея е много евтина за поддръжка.... Скачай смело колега
колега лично аз и 98% от хората фенове на е30 имат поне още 2 коли и малко по малко ги реставрират или стягат за ръчки или квото е там , и едвали ги карат на гас или купуват шарнири от 13 лв личното ми мнение е че е30 е нещо невероятно качиш ли се веднъш слизане няма , преди години от интерес си купих 318 м40 седан просто от интерес да видя за кво говорят покарах я месец 2 и се почна филма реика от е36 15-ки джанти ( годината беше 2006 и 15-ките бяха на мода) отворих мотора сигменти гарнитури картер че течаха нов вал + кубилици клапани и повдигачи от м43 цялосна боя и кво ли още не след около ч година си купих е39 и колите ми станаха много а парите малко и се наложи да избирам между е36 ис купе индивидуал е36 328 седан и е30-ката а точно тогава беше почнала да ми прави номера и мн бях препалил и си викам повече никога такъв варел.. мина се година и почнах да ги гледам по улицитеи да си мисля ква яка кола имах тря да си зема.. и след още една година размисъл си зех 316 м10 куеп за 500 лв варел от сякаде , нищо здраво нямаше .. викам си караи ще я направя.. сложих и м52б20 и 3.45 шпер... мм чудо чудо как варвии и не след дълго сложих 2.8 покарах я още малко и купето се разпра тотално . Зех др купе за донор.. продадох 2.8-цата , купих си м54б30 качих го след около 6 месеца купето с номера не от него разправии с полицаи .. послед друго 318 купе двоен стоп .. послед о6те едно купе троен стоп без мотор.. и наи на края нищо. Една купчина варели и нищо друго. Ядосах се отидох купих си една 320 троен стоп купе редовна здрава и права прехвърлих всичко сабирано през годините от вс варели и мога да кажа че вече имам читаво е30. Ако искаш може да сметнеш колко излиза това удоволствие да караш или има 30-ка а не купчина гнилоч и да се чудиш ако ли някои те пепне няма да ти вкара акомулатова в гърдите
- lowrider
- ентусиаст
-
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
tony4 написа:Здравей колега. Преди около 2 месеца попаднах на една Е30, която е в завидно добро състояние.Имам предвид състоянието на купето и салона. Почти няма забележки. А ме уверяваха че и километрите и са реални само 163000. Искам да ти кажа че даже я изпробвах и се оказа че е по пъргава от моята която е уж с основен ремонт на мотора,и е с няколко конски сили повече.сената и беше 800 лв.,имаше и лети джанти 15ки.Спряна е от движение , но това мисля не е проблем.
колега дай малко инфо за тази кола
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
BMWm5 - за жалост 98 % от собствениците на е30 нямат други 2 коли, а точно обратното 2 % от тях имат.
И 98 % от собствениците на е30 карат зверски кошове.
Незнам откъде взимаш данните си, ама моите са от наблюдения.
И 98 % от собствениците на е30 карат зверски кошове.
Незнам откъде взимаш данните си, ама моите са от наблюдения.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
що бре..пълно из форума с читавелки 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- zidi1982
- Borbet-A-Джия
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 25.07.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 318is 90'
- armat
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 М3
- Мечтае да кара: BMW E92 M3
Re: въпрос за е30 - състояние/цена
хубава,лоша вземай Е30 и си във филма,а що се отнася до разходите после не ги мисли,пари ще намериш,аз съм сигурен в това 

49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани