Подходящо окачване за Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Подходящо окачване за Е46
Темата е сериозна и искам само издържани отговори без тъпотии от сорта на "дай 3 хиляди лева и си вземи нещо квалитетно" или "луд ли си, ще си го направиш у вас"
///M-technik sport suspension - какво съдържа и амортисьорите различни ли са от стоковите, а и пружините колко свалят и колко по-твърди са? стабилизиращите щанги по-дебели ли са и колко?
Sport suspension settings - същите като горните въпроси
Coilovers - Raceland, Jom и други за бъбречна терапия, вЧепетления, цена и качество?
Някой с D2? Колко пара за стрийт версията?
Някой с Koni-та, Билщайн и други добри марки , но само амортисьори и/или пружижи, т.е. сглобени комплекти и как се държи колата?
Видове пружини подходящи за е46-цата, свалящи много/малко... твърди меки
Общо взето кой с какво кара и иска ли нещо друго, ако да - какво? Впечатления като цяло + цени
///M-technik sport suspension - какво съдържа и амортисьорите различни ли са от стоковите, а и пружините колко свалят и колко по-твърди са? стабилизиращите щанги по-дебели ли са и колко?
Sport suspension settings - същите като горните въпроси
Coilovers - Raceland, Jom и други за бъбречна терапия, вЧепетления, цена и качество?
Някой с D2? Колко пара за стрийт версията?
Някой с Koni-та, Билщайн и други добри марки , но само амортисьори и/или пружижи, т.е. сглобени комплекти и как се държи колата?
Видове пружини подходящи за е46-цата, свалящи много/малко... твърди меки
Общо взето кой с какво кара и иска ли нещо друго, ако да - какво? Впечатления като цяло + цени

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Подходящо окачване за Е46
Аз съм с М-tech 2 окачване, оригинално. Мога да ти кажа, че колата е много твърда. Пружини, амортисьори носачи за щангите не съм сигурен. Колата е със 17- ски и на моменти направо не се издържа. По магистралата е ОК, но като цяло усещането в колата е за изключително твърдо окачване. Височина на колата - не опира на легнали полицай, но пък и не можеш да я качиш на средна височина тротоар.
Но, в завой и тн с това окачване колата е залепена за пътя.
Поздрави и Успех в търсенето на правилното за теб окачване
Но, в завой и тн с това окачване колата е залепена за пътя.
Поздрави и Успех в търсенето на правилното за теб окачване

- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Подходящо окачване за Е46
Вичо - евридейка ли е колата ? Мога да дам някакво мнение от лични впечатления , а не еди кой си имал и отнякъде чух
. Карал съм с горепосочените изключае Кони-то.

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подходящо окачване за Е46
laviatan написа:Вичо - евридейка ли е колата ? Мога да дам някакво мнение от лични впечатления , а не еди кой си имал и отнякъде чух. Карал съм с горепосочените изключае Кони-то.
да!
моля


You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Подходящо окачване за Е46
vicho написа:Темата е сериозна и искам само издържани отговори без тъпотии от сорта на "дай 3 хиляди лева и си вземи нещо квалитетно" или "луд ли си, ще си го направиш у вас"
///M-technik sport suspension - какво съдържа и амортисьорите различни ли са от стоковите, а и пружините колко свалят и колко по-твърди са? стабилизиращите щанги по-дебели ли са и колко?
Sport suspension settings - същите като горните въпроси
Coilovers - Raceland, Jom и други за бъбречна терапия, вЧепетления, цена и качество?
Някой с D2? Колко пара за стрийт версията?
Някой с Koni-та, Билщайн и други добри марки , но само амортисьори и/или пружижи, т.е. сглобени комплекти и как се държи колата?
Видове пружини подходящи за е46-цата, свалящи много/малко... твърди меки
Общо взето кой с какво кара и иска ли нещо друго, ако да - какво? Впечатления като цяло + цени
Aмортисьори ,пружини,носачи - са различни от стоковоте както е реактивните щанги са малко по-дебели - не мога да ти кажа обаче точните размери и би трябвало да смъква около 15 мм...
Ето снимка ток vs спорт пружина

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Подходящо окачване за Е46
vicho написа:Темата е сериозна и искам само издържани отговори без тъпотии от сорта на "дай 3 хиляди лева и си вземи нещо квалитетно" или "луд ли си, ще си го направиш у вас"
///M-technik sport suspension - какво съдържа и амортисьорите различни ли са от стоковите, а и пружините колко свалят и колко по-твърди са? стабилизиращите щанги по-дебели ли са и колко?
Sport suspension settings - същите като горните въпроси
Видове пружини подходящи за е46-цата, свалящи много/малко... твърди меки
Общо взето кой с какво кара и иска ли нещо друго, ако да - какво? Впечатления като цяло + цени
Aмортисьори ,пружини,носачи - са различни от стоковите, както и реактивните щанги са малко по-дебели - не мога да ти кажа обаче точните размери и би трябвало да смъква около 15 мм...
Ето снимка сток vs спорт пружина - ако можеш да добиеш представа

Карал съм и съм се возил в кола със M Tech 2 sport suspension - доста рязко (нарочно не казвам твърдо ,защото за мен е малко субективно мнение) ,усеща са пътя доста по-добре,в завой е по стабилна,не се накланя като със стандартно окачване..
Скоро замислям смяна само на пружини - евентуално и амортисьори - с sport такива - определено на мен лично ми харесва повече,но минуса е ,липсата на да кажем :"комфорт"
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Подходящо окачване за Е46
снимката е добра отправна точка
мерси
от тук следва ще амортисьорите са с по-къс ход? така или не?
за размерите на щангите обаче държа да зная, както и какво им е различно на носачите

от тук следва ще амортисьорите са с по-къс ход? така или не?
за размерите на щангите обаче държа да зная, както и какво им е различно на носачите

You said: "Time will change!" What if it changes you?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Подходящо окачване за Е46
vicho написа:снимката е добра отправна точкамерси
от тук следва ще амортисьорите са с по-къс ход? така или не?
за размерите на щангите обаче държа да зная, както и какво им е различно на носачите
Търсех доста време,не намерих размера но явно имат разлика - по спомен Lemforder правят М спорт носачите :
http://webcat.zf.com/index.asp?PKW=1&KHERNR=16&KTYPNR=16201&KMODNR=3397&KAT_KZ=P&ARTNR=25368+01&EINSPNR_ART=35&beznorm=5&bildnr=3522789&LASTPAGE=nc2_teile_bild.asp сток
http://webcat.zf.com/index.asp?PKW=1&KHERNR=16&KTYPNR=16201&KMODNR=3397&KAT_KZ=P&ARTNR=17919+01&EINSPNR_ART=35&beznorm=5&bildnr=3519916&LASTPAGE=nc2_teile_bild.asp М спорт
Не дават размери,но са различни номера дори там

Май това е отговор на някои въпроси :
Firmer springs (front +6%, rear +8%)
Firmer shocks (Jounce: front +50%, rear +20%), (Rebound: front +35%, rear -8%)
Larger diameter anti-roll bars: 23.5 mm front (v. 23.0), 18.5 mm rear (v. 18.0)
More rigid forward bushings
Lower ride height by 15 mm (.6 inches) utilizing shorter auxiliary springs
-.5 degrees of camber
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Подходящо окачване за Е46

аз съм с такава предна пружина - червена и сива маркировка. нямам M Technik окачване, но понеже е 330Cd е със Sport Suspension Settings. до колкото знам всички купета с 3 литрови мотори (без значение бензин или дизел) са с еднакво стоково окачване, което е приятно ниско.
за сведение ако ти е полезно. 100% с тези пружини и амортесьорите са различни. описанието по-горе на английски звучи доста логично понеже предните и задните ми стабилизиращи щанги са от по-големите (Larger diameter anti-roll bars: 23.5 mm front (v. 23.0), 18.5 mm rear (v. 18.0)
Firmer springs (front +6%, rear +8%)
Firmer shocks (Jounce: front +50%, rear +20%), (Rebound: front +35%, rear -8%)
Larger diameter anti-roll bars: 23.5 mm front (v. 23.0), 18.5 mm rear (v. 18.0)
More rigid forward bushings
Lower ride height by 15 mm (.6 inches) utilizing shorter auxiliary springs
-.5 degrees of camber
явно това е описанието за sport suspension settings.
Последна промяна bai_ILIA на 25 Мар 2012, 18:45, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Подходящо окачване за Е46
Вичо, аз съм със M sport suspension settings - идеално ме устройва като поведение.
Е46 и без това няма особено добра возия - поне да е стегната и здрава.
Предполагам Габриел визира моята - със 17ки ми харесва - не друса, но е хм...леко твърдо - почти идеално.
С 16ки (сега зимата...не, че ще можеш да сложиш) - перфектно ме устройва.
Носачи, пружини, амортисьори, стабилизираща щанга отпред - 100% различни! - за друго не съм убеден...
Каква е разликата ли - стандартни 2 оригинални носача за сток окачване в Дару - 600 лева - мойте двата са 1200лева.
Е46 и без това няма особено добра возия - поне да е стегната и здрава.
Предполагам Габриел визира моята - със 17ки ми харесва - не друса, но е хм...леко твърдо - почти идеално.
С 16ки (сега зимата...не, че ще можеш да сложиш) - перфектно ме устройва.
Носачи, пружини, амортисьори, стабилизираща щанга отпред - 100% различни! - за друго не съм убеден...
Каква е разликата ли - стандартни 2 оригинални носача за сток окачване в Дару - 600 лева - мойте двата са 1200лева.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Подходящо окачване за Е46
Dimitroff написа:Вичо, аз съм със M sport suspension settings - идеално ме устройва като поведение.
Е46 и без това няма особено добра возия - поне да е стегната и здрава.
Предполагам Габриел визира моята - със 17ки ми харесва - не друса, но е хм...леко твърдо - почти идеално.
С 16ки (сега зимата...не, че ще можеш да сложиш) - перфектно ме устройва.
Носачи, пружини, амортисьори, стабилизираща щанга отпред - 100% различни! - за друго не съм убеден
Каква е разликата ли - стандартни 2 оригинални носача за сток окачване в Дару - 600 лева - мойте двата са 1200лева.




bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Подходящо окачване за Е46
Jom,Raceland и други тем подобни не се занимавах,гадни са като качество и ще ти заминат бъбреците.
Д2 средна работа-за мен ЛИЧНО не си заслужава парите.
Конито не е лош вариянт за спортно окачване.но койловърите са доста скъпи.
КW за мен е "черешката на тортата" но койловърите са много с "приятни" цени,но решиш ли да инвестираш заслужава си всеки лев.
За мен оптималният вариянт е Билщайн,спортно окачване не койловъри примерно Б6,Б8,комплект или с пружини Ейбах.
М Тех1/2 с такова дойде колата да ти кажа малко по-добре от оригинално за Е46 с пружини с 17мм по-ниски но за мен като за евридейка става но не бих го кфалифицирал като "спортно".
На моята 46-ца съм с койловъри Билщайн с H&R пружини(заводски си излиза така и се води H&R Street Performance) и съм много доволен от него
Д2 средна работа-за мен ЛИЧНО не си заслужава парите.
Конито не е лош вариянт за спортно окачване.но койловърите са доста скъпи.
КW за мен е "черешката на тортата" но койловърите са много с "приятни" цени,но решиш ли да инвестираш заслужава си всеки лев.
За мен оптималният вариянт е Билщайн,спортно окачване не койловъри примерно Б6,Б8,комплект или с пружини Ейбах.
М Тех1/2 с такова дойде колата да ти кажа малко по-добре от оригинално за Е46 с пружини с 17мм по-ниски но за мен като за евридейка става но не бих го кфалифицирал като "спортно".
На моята 46-ца съм с койловъри Билщайн с H&R пружини(заводски си излиза така и се води H&R Street Performance) и съм много доволен от него
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Подходящо окачване за Е46
Аз лично на кола за всеки ден не бих сложил нищо различно от М-техник. То и с него е твърдичка за дупки и бордюри, какво остава за друго... А като знам по вашия град какво е (то не че в София сме цъфнали, де), не знам и това как ще го изтраеш със 17' джанти. Същевременно на дълъг път е много приятно и стабилно за каране.
Never mistake motion for action...
- spower
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1504
- Регистриран на: 28.09.2005
- Кара: любимата ни марка да е първа ;)
- Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)
Re: Подходящо окачване за Е46
Компакта го инастлирахме с Билщайн+сп.пружини+усилени тампони верно държи звоя ама стана като лагерна количка, паветата така се усещат.... абе всяка неравност. Бях изправен пред дилемата и за е46цата, но за нищо на света не бих сменил стоковото окачване при положение, че карам 80% градско софийско, то щото и извънградското едно гладко с лунен пейзаж ама айде... Че за мене си реших комфорта на 1-во място...Останалото е въпрос на личен избор и за какво се употребява автомобила 

Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25:
https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

- shitizreal
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 20.07.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е91
- Детайли за колата: 325i Automatic
Re: Подходящо окачване за Е46
Да попитам понеже имам това:
226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS
Това какво включва:пружини,амортисьори и носачи като разлика от стандартното окачване...или е само настройка...видях колегата Dimitroff e написал отпред М Sport Suspension Settings което малко се различава с това М SPORT!?
226 SPORTS SUSPENSION SETTINGS
Това какво включва:пружини,амортисьори и носачи като разлика от стандартното окачване...или е само настройка...видях колегата Dimitroff e написал отпред М Sport Suspension Settings което малко се различава с това М SPORT!?
$ anotha day anotha dollar $
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани