Не пали 330d ...?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
ДА може да се запише и реално да е там проблема,както и може да си я запише инцидентно без да е там проблемаJTD написа:VRPerformance написа:Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика
Каква защита, да не сме пред съда![]()
Аз казвам, че може да се запише грешката и реално там да е проблема.
И какво правим, кой ще ме защитава сега
Да те попитам какво става като вместо 58 еденици в ЦАП-а постъпят 57 примерно?


Последна промяна VRPerformance на 17 Фев 2012, 15:17, променена общо 2 пъти
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
най елементарното е което може да видиш с тея програми е да прочетеш какво пише под грешкатаGqbriel написа:Тука стана...."защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара"
- добре,съгласен съм с това което казваш,че може да няма реален проблем ,но как при една диагностика - пускаш ИНПА,ДИС и т.н ще се разбере аджаба работи ли или е нещо друго - пак казвам,не разбирам толковаколега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам... може да си го пробваш на колата![]()

При теб реално проблем с датчика не е имало,затова и грешката се е изтрила...пробвай да му откачиш буксата и виж дали ще запали

с ДИС при появата на дадена грешка изкарва при какви условия се е появила,което е много важно за установяване на причината

Re: Не пали 330d ...?
VRPerformance написа:ДА може да се запише и реално да е там проблема,както и може да си я запише инцидентно без да е там проблемаJTD написа:VRPerformance написа:Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика
Каква защита, да не сме пред съда![]()
Аз казвам, че може да се запише грешката и реално там да е проблема.
И какво правим, кой ще ме защитава сега
Да те попитам какво става като вместо 58 еденици в ЦАП-а постъпят 57 примерно?затова има Актуални и моментни грешки(Ако работиш с FES там не пише актуална ли е или не е),както има и начин да се провери дали там е проблема
какво става няма как да знаеш,защото реално ти не си производителя на съответния комп,може само да гадаеш и да хвърляш боб...както и че при различните компютри се наблюдават различни поведения...както виждаш едни гаснат,други вървят...като почнеш да си играеш повече с БМВ-та ще разбераш че с диагностиката за БМВ може да разбереш много повече като инфо защо компа е записал тая грешка,защото ти изкарва при какви условия е отчел проблема и съответно записал грешката...
Ами пак грешиш.
Както БМВ ти изкарва при какви условия се е появила грешката, то и жтд-то си го показва. Това, че не използваш подходящите скенери е друг въпрос.
Моя скенер си е на цена като твоя флашер, спокойно не ме мисли.
По спомен и ФЕС-а показва дали една грешка е налична или е била запаметена. Използвам го рядко. За това не мога да кажа на 100%, а на 99.5% че показва дали грешката е налична в момента или не.
Също и за ербег централата не си прав. Когато ербег-а светне, поради незначителна грешка (примера ти с разкачване и закачане на волана и си дал инцидентно на контакт) при наличие на креш дата възглавниците се отварят. Поне при Фиат производните е така. Не знам при БМВ дали е така.
Демек, ако централата работи и грешката е причинена от някаква "периферия", то без значение от грешката импулси се подават към възглавниците при възникване на креш дата!
Мога да потвърждавам само за Фиат производни, защото само с тях се занимавам. Колкото да ме молят да закачам други автомобили винаги отказвам. Защото ще се превърна в човек, който може да каже нещо, което може и да подведа човека срещу мен, защото просто нямам 100% сигурност в това, което казвам.
За това чета и тук и научавам нови неща! Мен не ме е срам да го кажа. От къде да знам, че фаровете на Е46 с ксенон се настройват от врътки. Ако на Фиат с оригинален ксенон му изгори круша, задължително минаваш през процедура за обучение, защото при възникване на някаква грешка примерно, системата минава в авариен режим и сваля фаровете на мин. Колкото и банално да звучи една от първите ми теми беше от къде на ДИС-а да си настроя фаровете

п.п. Даже с Ванката се срещаме сигурно вече над половин година. Да вземе да видим защо моя кабел не ще да мине процедурата по програмиране.


Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- VRPerformance
- ентусиаст
-
- Мнения: 1107
- Регистриран на: 8.10.2008
- Местоположение: Ruse
- Кара: Дизели
Re: Не пали 330d ...?
за кое греша?като гледам досега ти изцяло ми говориш за случай с алфи...а тук си говорим за БМВ-та,като задочно вметнахме алфите и ти се засегна.....ако ползваш ФИАТ екзаминер,постни един скрин шот с допълнително инфо за условията при което се е появила някоя грешка,да кажем на алфа с едц15ц5 екуJTD написа:Ами пак грешиш.
Както БМВ ти изкарва при какви условия се е появила грешката, то и жтд-то си го показва. Това, че не използваш подходящите скенери е друг въпрос.
Моя скенер си е на цена като твоя флашер, спокойно не ме мисли.
По спомен и ФЕС-а показва дали една грешка е налична или е била запаметена. Използвам го рядко. За това не мога да кажа на 100%, а на 99.5% че показва дали грешката е налична в момента или не.
Също и за ербег централата не си прав. Когато ербег-а светне, поради незначителна грешка (примера ти с разкачване и закачане на волана и си дал инцидентно на контакт) при наличие на креш дата възглавниците се отварят. Поне при Фиат производните е така. Не знам при БМВ дали е така.
Демек, ако централата работи и грешката е причинена от някаква "периферия", то без значение от грешката импулси се подават към възглавниците при възникване на креш дата!
Мога да потвърждавам само за Фиат производни, защото само с тях се занимавам. Колкото да ме молят да закачам други автомобили винаги отказвам. Защото ще се превърна в човек, който може да каже нещо, което може и да подведа човека срещу мен, защото просто нямам 100% сигурност в това, което казвам.
За това чета и тук и научавам нови неща! Мен не ме е срам да го кажа. От къде да знам, че фаровете на Е46 с ксенон се настройват от врътки. Ако на Фиат с оригинален ксенон му изгори круша, задължително минаваш през процедура за обучение, защото при възникване на някаква грешка примерно, системата минава в авариен режим и сваля фаровете на мин. Колкото и банално да звучи една от първите ми теми беше от къде на ДИС-а да си настроя фаровете



Отностно Еарбег системата точно ти си в грешка,докато не изтриеш грешката лампата не изгася...ето ти малко примерче с което да се замислиш,БМВ е46 има проблем с кантара на пасажера,караш си колата и става удар отпред,колата незнае сам ли караш или жена ти е до тебе...кажи ми сега кои бег ще се отвори

Аз се занимавам с много марки автомобили,предимно дизели и както виждаш съм запознат и с алфи и с БМВ-та и с франсета и с ТДИ-та...всичките съм ги имал и съм сигурен в това което казвам защото съм го виждал с очите си

БМВ-та има със ксенон които не се настройват с врътки,имат си датчици и фаровете се настроват автоматично въпрос на сглобка и съответно поръчка от клиента.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Не пали 330d ...?
Момчета...ако има нещо друго - преминете на ЛС.
Темата е изчерпана, а грешката, че не я заключих по-рано е моя.
Темата е изчерпана, а грешката, че не я заключих по-рано е моя.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани