Не пали 330d ...?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 17 Фев 2012, 14:34

JTD написа:
VRPerformance написа:Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика :)

Каква защита, да не сме пред съда :lol:
Аз казвам, че може да се запише грешката и реално там да е проблема.
И какво правим, кой ще ме защитава сега :mhihi:

Да те попитам какво става като вместо 58 еденици в ЦАП-а постъпят 57 примерно?
ДА може да се запише и реално да е там проблема,както и може да си я запише инцидентно без да е там проблема :idea: затова има Актуални и моментни грешки(Ако работиш с FES там не пише актуална ли е или не е),както има и начин да се провери дали там е проблема :idea: какво става няма как да знаеш,защото реално ти не си производителя на съответния комп,може само да гадаеш и да хвърляш боб...както и че при различните компютри се наблюдават различни поведения...както виждаш едни гаснат,други вървят...като почнеш да си играеш повече с БМВ-та ще разбераш че с диагностиката за БМВ може да разбереш много повече като инфо защо компа е записал тая грешка,защото ти изкарва при какви условия е отчел проблема и съответно записал грешката...
Последна промяна VRPerformance на 17 Фев 2012, 15:17, променена общо 2 пъти

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 17 Фев 2012, 14:43

Gqbriel написа:Тука стана :mhihi: ...."защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара"
колега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам... може да си го пробваш на колата
- добре,съгласен съм с това което казваш,че може да няма реален проблем ,но как при една диагностика - пускаш ИНПА,ДИС и т.н ще се разбере аджаба работи ли или е нещо друго - пак казвам,не разбирам толкова :yes:
най елементарното е което може да видиш с тея програми е да прочетеш какво пише под грешката :arrow: Fault Curently present или Fault Curently Not Presend,тоест едната ще е актуална и няма да се трие,а другата ще се изтрие защото се е записала или при моментен проблем или при някаква друга аномалия,примерно спад на напрежение в момент на стартиране и т.н както казвам това е най-елементарното,след това вече може да се направят други измервания като проверка на съпротивлението му,проверка с осцилоскоп....
При теб реално проблем с датчика не е имало,затова и грешката се е изтрила...пробвай да му откачиш буксата и виж дали ще запали :) явно при Габриел е било точно така,моментно ЕКУ-то е регистрирало проблем и грешката е останала,колата върви но с картите за авариен режим,затова не е имало мощност докато не са изтрили грешките с Димитров

с ДИС при появата на дадена грешка изкарва при какви условия се е появила,което е много важно за установяване на причината :idea: на много системи при наличието дори на моментни грешки колата не върви добре,докато не се изтрият...масов пример е с АЙРбег системата,като си махнеш волана и после го сложиш лампичката продължава да свети докато не изтриеш грешката!а щом лампата свети Айрбег системата е деактивирана!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 17 Фев 2012, 20:20

VRPerformance написа:
JTD написа:
VRPerformance написа:Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика :)

Каква защита, да не сме пред съда :lol:
Аз казвам, че може да се запише грешката и реално там да е проблема.
И какво правим, кой ще ме защитава сега :mhihi:

Да те попитам какво става като вместо 58 еденици в ЦАП-а постъпят 57 примерно?
ДА може да се запише и реално да е там проблема,както и може да си я запише инцидентно без да е там проблема :idea: затова има Актуални и моментни грешки(Ако работиш с FES там не пише актуална ли е или не е),както има и начин да се провери дали там е проблема :idea: какво става няма как да знаеш,защото реално ти не си производителя на съответния комп,може само да гадаеш и да хвърляш боб...както и че при различните компютри се наблюдават различни поведения...както виждаш едни гаснат,други вървят...като почнеш да си играеш повече с БМВ-та ще разбераш че с диагностиката за БМВ може да разбереш много повече като инфо защо компа е записал тая грешка,защото ти изкарва при какви условия е отчел проблема и съответно записал грешката...

Ами пак грешиш.
Както БМВ ти изкарва при какви условия се е появила грешката, то и жтд-то си го показва. Това, че не използваш подходящите скенери е друг въпрос.
Моя скенер си е на цена като твоя флашер, спокойно не ме мисли.
По спомен и ФЕС-а показва дали една грешка е налична или е била запаметена. Използвам го рядко. За това не мога да кажа на 100%, а на 99.5% че показва дали грешката е налична в момента или не.

Също и за ербег централата не си прав. Когато ербег-а светне, поради незначителна грешка (примера ти с разкачване и закачане на волана и си дал инцидентно на контакт) при наличие на креш дата възглавниците се отварят. Поне при Фиат производните е така. Не знам при БМВ дали е така.
Демек, ако централата работи и грешката е причинена от някаква "периферия", то без значение от грешката импулси се подават към възглавниците при възникване на креш дата!

Мога да потвърждавам само за Фиат производни, защото само с тях се занимавам. Колкото да ме молят да закачам други автомобили винаги отказвам. Защото ще се превърна в човек, който може да каже нещо, което може и да подведа човека срещу мен, защото просто нямам 100% сигурност в това, което казвам.

За това чета и тук и научавам нови неща! Мен не ме е срам да го кажа. От къде да знам, че фаровете на Е46 с ксенон се настройват от врътки. Ако на Фиат с оригинален ксенон му изгори круша, задължително минаваш през процедура за обучение, защото при възникване на някаква грешка примерно, системата минава в авариен режим и сваля фаровете на мин. Колкото и банално да звучи една от първите ми теми беше от къде на ДИС-а да си настроя фаровете :lol:

п.п. Даже с Ванката се срещаме сигурно вече над половин година. Да вземе да видим защо моя кабел не ще да мине процедурата по програмиране. :D Ама някой слънчев ден се надявам накрая да се засечем някъде :)
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 17 Фев 2012, 22:26

JTD написа:Ами пак грешиш.
Както БМВ ти изкарва при какви условия се е появила грешката, то и жтд-то си го показва. Това, че не използваш подходящите скенери е друг въпрос.
Моя скенер си е на цена като твоя флашер, спокойно не ме мисли.
По спомен и ФЕС-а показва дали една грешка е налична или е била запаметена. Използвам го рядко. За това не мога да кажа на 100%, а на 99.5% че показва дали грешката е налична в момента или не.

Също и за ербег централата не си прав. Когато ербег-а светне, поради незначителна грешка (примера ти с разкачване и закачане на волана и си дал инцидентно на контакт) при наличие на креш дата възглавниците се отварят. Поне при Фиат производните е така. Не знам при БМВ дали е така.
Демек, ако централата работи и грешката е причинена от някаква "периферия", то без значение от грешката импулси се подават към възглавниците при възникване на креш дата!

Мога да потвърждавам само за Фиат производни, защото само с тях се занимавам. Колкото да ме молят да закачам други автомобили винаги отказвам. Защото ще се превърна в човек, който може да каже нещо, което може и да подведа човека срещу мен, защото просто нямам 100% сигурност в това, което казвам.

За това чета и тук и научавам нови неща! Мен не ме е срам да го кажа. От къде да знам, че фаровете на Е46 с ксенон се настройват от врътки. Ако на Фиат с оригинален ксенон му изгори круша, задължително минаваш през процедура за обучение, защото при възникване на някаква грешка примерно, системата минава в авариен режим и сваля фаровете на мин. Колкото и банално да звучи една от първите ми теми беше от къде на ДИС-а да си настроя фаровете :lol:
за кое греша?като гледам досега ти изцяло ми говориш за случай с алфи...а тук си говорим за БМВ-та,като задочно вметнахме алфите и ти се засегна.....ако ползваш ФИАТ екзаминер,постни един скрин шот с допълнително инфо за условията при което се е появила някоя грешка,да кажем на алфа с едц15ц5 еку :idea: защото имам леки съмнения че няма да излезе такова инфо както при едно БМВ с едц15 комп :) FES ползвам и там не се сещам някога да съм видял да пише че грешката е актуална или пише STORED или NONE :idea:

Отностно Еарбег системата точно ти си в грешка,докато не изтриеш грешката лампата не изгася...ето ти малко примерче с което да се замислиш,БМВ е46 има проблем с кантара на пасажера,караш си колата и става удар отпред,колата незнае сам ли караш или жена ти е до тебе...кажи ми сега кои бег ще се отвори :?:

Аз се занимавам с много марки автомобили,предимно дизели и както виждаш съм запознат и с алфи и с БМВ-та и с франсета и с ТДИ-та...всичките съм ги имал и съм сигурен в това което казвам защото съм го виждал с очите си :idea:

БМВ-та има със ксенон които не се настройват с врътки,имат си датчици и фаровете се настроват автоматично въпрос на сглобка и съответно поръчка от клиента.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Dimitroff » 17 Фев 2012, 22:39

Момчета...ако има нещо друго - преминете на ЛС.

Темата е изчерпана, а грешката, че не я заключих по-рано е моя.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook