Не пали 330d ...?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 16 Фев 2012, 20:17

Gqbriel написа:
VRPerformance написа:Но това само ако става дума за тази грешка :yes: ако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...

To един клип :mhihi: ..не е задължително да прави този номер,записва грешка,колата си пали без особен проблем,върви нормално..но се усеща,че е "по-слаба" ,след изчистване на грешката - колата се усеща по-пъргава и "тресе" по-малко (поне при дизел)...имал съм записани грешки и то не един път..след време нямаше проблем вече :dunno: просто спря да се появява
колега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам... :idea: може да си го пробваш на колата ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Gqbriel » 16 Фев 2012, 21:01

VRPerformance написа:
Gqbriel написа:
VRPerformance написа:Но това само ако става дума за тази грешка :yes: ако има проблем с датчика на коляновия вал оборотомера ще е както в тоя клип http://www.youtube.com/watch?v=HJLYh33og9Q тоест няма да се мърда...

To един клип :mhihi: ..не е задължително да прави този номер,записва грешка,колата си пали без особен проблем,върви нормално..но се усеща,че е "по-слаба" ,след изчистване на грешката - колата се усеща по-пъргава и "тресе" по-малко (поне при дизел)...имал съм записани грешки и то не един път..след време нямаше проблем вече :dunno: просто спря да се появява
колега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам... :idea: може да си го пробваш на колата ;)

Съжалявам но не мога да се съглася с нещо,с което съм имал вземане даване :mhihi: :yes: можеш да питаш Dimitroff каква грешка съм имал,и колко пъти съм го тормозил по същия проблем :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Dimitroff » 16 Фев 2012, 21:19

Напълно сериозно говори...и аз не мога да си го обясня, но е факт - колата не губеше мощност драстично...но се усещаше, че е мъъъничко по-слаба, отколкото би трябвало.

Проблеми със запалването - никакви. :confused:

Както се появи - така и изчезна грешката/проблема - добре, че ме послуша Габриел да не пипа датчика - щом не му създава ядове - няма защо.
Аз поне съм на мнение, че здрава част не трябва да се сменя :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от vicho » 16 Фев 2012, 21:52

RaHzElChO написа:
vicho написа:
JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.


време е да седнеш :mhihi:

Оффф, точно за теб си мислех. Я ни демонстрирай как трябва да работи един истински дизелов шестак.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


че ти пока'ем на сбора :D

JTD написа:Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...


N57 :mhihi:

моя тресе като трактор, не ме намесвай :nono:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 16 Фев 2012, 22:40

Dimitroff написа:Напълно сериозно говори...и аз не мога да си го обясня, но е факт - колата не губеше мощност драстично...но се усещаше, че е мъъъничко по-слаба, отколкото би трябвало.

Проблеми със запалването - никакви. :confused:

Както се появи - така и изчезна грешката/проблема - добре, че ме послуша Габриел да не пипа датчика - щом не му създава ядове - няма защо.
Аз поне съм на мнение, че здрава част не трябва да се сменя :lol:
еее димитров,сега и за двама ни остава само едно,да пратим клиентите си при колегата JTD да ги измери с осцилоскопа,защото явно само на нас ни се случват такива аномалий и нещо не можем да ги оправим,явно неразбираме толкова 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1780
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: 100-те лица
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d CBR 600RR
Мечтае да кара: F82 ,S1000RR

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от xerial » 16 Фев 2012, 23:52

JTD написа:
vicho написа:
JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.


време е да седнеш :mhihi:

Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...


Ти нали караше 330ка - какви вибрации :help: :help: :dunno:
Изображение Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 16 Фев 2012, 23:53

VRPerformance написа:еее димитров,сега и за двама ни остава само едно,да пратим клиентите си при колегата JTD да ги измери с осцилоскопа,защото явно само на нас ни се случват такива аномалий и нещо не можем да ги оправим,явно неразбираме толкова 8)

Нещо подигравателно има в тона ти.
Както и да е.
Пример, конкретен. На този датчик като му изчезне екранировката и остане само активната му част към ЕКУ-то и като го закачиш на осцилоскопа ще видиш бая интересен сигнал (понякога, просто има много фактори). ЕКУ-то се ориентира за всеки един зъб, защото ЦАП-а го преобразува в крайна сметка на 0 или 1. Но също така има заложена схема как да хване тези аномалии по фронта на сигнала. Също при загуба на някоя 1-ца от сигнала, той си се синхронизира по липсата на 2-та зъба и за това не гасне, но отчита грешката именно защото не е получил да речем 58 единици преди синхронизацията. Но когато си загуби част от импулсите, където е изпуснал, поради влошен фронт на сигнала (примерно), тогава ЕКУ-то най-често бърка в предварението на впръскване. От там лоша работа на двигателя и лоша динамика.
Не питай старило, питай парило са казали мъдрите хора.
Все пак поздрави :)

xerial написа:
JTD написа:
vicho написа:
JTD написа:Защото до сега не съм сядал в дизелов автомобил, който вибрацията да не му се усеща във волана.


време е да седнеш :mhihi:

Хайде, сподели кой е той.
Според мен критериите ни са различни за вибрация.
Сега кажи, че твоя няма вибрация и да ми стане едно густо...


Ти нали караше 330ка - какви вибрации :help: :help: :dunno:

Да, карам 330-ка. За това знам, че някой хора са много заблудени. Или просто ако не им трепери вътрешното огледало, значи няма вибрация. Както се казва "Ово е стандарт".
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8379
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от vicho » 17 Фев 2012, 0:00

:owned:

сериозен преглед ти трябва ... така де ... на колата :mhihi:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 17 Фев 2012, 1:46

JTD написа:
VRPerformance написа:еее димитров,сега и за двама ни остава само едно,да пратим клиентите си при колегата JTD да ги измери с осцилоскопа,защото явно само на нас ни се случват такива аномалий и нещо не можем да ги оправим,явно неразбираме толкова 8)

Нещо подигравателно има в тона ти.
Както и да е.
Пример, конкретен. На този датчик като му изчезне екранировката и остане само активната му част към ЕКУ-то и като го закачиш на осцилоскопа ще видиш бая интересен сигнал (понякога, просто има много фактори). ЕКУ-то се ориентира за всеки един зъб, защото ЦАП-а го преобразува в крайна сметка на 0 или 1. Но също така има заложена схема как да хване тези аномалии по фронта на сигнала. Също при загуба на някоя 1-ца от сигнала, той си се синхронизира по липсата на 2-та зъба и за това не гасне, но отчита грешката именно защото не е получил да речем 58 единици преди синхронизацията. Но когато си загуби част от импулсите, където е изпуснал, поради влошен фронт на сигнала (примерно), тогава ЕКУ-то най-често бърка в предварението на впръскване. От там лоша работа на двигателя и лоша динамика.
Не питай старило, питай парило са казали мъдрите хора.
Все пак поздрави :)
то така изчезва екрановката от само себе си,неска е тука утре си е дигнала чукалата и оп след един час пак е дошла и Габриел отново си кара колата без проблеми...екрановката е чест проблем на старите автомобили кадето са ровени по 300 пъти или са с опечени кабели...проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката,а може и да е в следствие на това че е припалвал някой цилиндър...както казах това ми се е случвало зимата с много автомобили...а при едно гаснене в движение на дизел смятам знаеш как прескачат зъби,та е нормално при едно такова гаснене в движение за момент да набива грешка за несинхронизация,както ми се е получавало при алфата от клипа ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 17 Фев 2012, 9:58

VRPerformance написа:то така изчезва екрановката от само себе си,неска е тука утре си е дигнала чукалата и оп след един час пак е дошла и Габриел отново си кара колата без проблеми...екрановката е чест проблем на старите автомобили кадето са ровени по 300 пъти или са с опечени кабели...проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката,а може и да е в следствие на това че е припалвал някой цилиндър...както казах това ми се е случвало зимата с много автомобили...а при едно гаснене в движение на дизел смятам знаеш как прескачат зъби,та е нормално при едно такова гаснене в движение за момент да набива грешка за несинхронизация,както ми се е получавало при алфата от клипа ;)

Ами то така изчезва. По същата логика, то така умира някой сензор а след това се съживява, нали?
Хайде да видим, че момчето (Gqbriel) да си каже дали постоянно му е падал акумулатора, или си е имал просто тази грешка без други проблеми.
Като сподели ще чакам да споделиш от какво би се получил проблема с набиването на грешката.
Аз ти споделих няколко случаи от моята практика, ти пак с главата напред. Може би достойнството ти е прекалено голямо, за да кажеш пред всички, че си научил нещо.
Както и да е.
От гаснене в движение не може да прескочи зъб на ремъка.
Има малък шанс да прескочи (ако не е опънат добре или му е дошъл момента на скъсването) единствено ако оставиш колата на скорост и оборотите на двигателя паднат да речем под 500 и мъчиш двигателя на 100-200 оборота по инерция по някакъв наклон с надеждата да запали.
Ако си в обороти и колата ти загасне, да прескочи ремък от това клони към нула, безкрайна нула.
Последна промяна JTD на 17 Фев 2012, 10:11, променена общо 2 пъти
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Gqbriel » 17 Фев 2012, 10:10

JTD написа:
VRPerformance написа:то така изчезва екрановката от само себе си,неска е тука утре си е дигнала чукалата и оп след един час пак е дошла и Габриел отново си кара колата без проблеми...екрановката е чест проблем на старите автомобили кадето са ровени по 300 пъти или са с опечени кабели...проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката,а може и да е в следствие на това че е припалвал някой цилиндър...както казах това ми се е случвало зимата с много автомобили...а при едно гаснене в движение на дизел смятам знаеш как прескачат зъби,та е нормално при едно такова гаснене в движение за момент да набива грешка за несинхронизация,както ми се е получавало при алфата от клипа ;)

Ами то така изчезва. По същата логика, то така умира някой сензор а след това се съживява, нали?
Хайде да видим, че момчето (Gqbriel) да си каже дали постоянно му е падал акумулатора, или си е имал просто тази грешка без други проблеми.
Като сподели ще чакам да споделиш от какво би се получил проблема с набиването на грешката.
Аз ти споделих няколко случаи от моята практика, ти пак с главата напред. Може би достойнството ти е прекалено голямо, за да кажеш пред всички, че си научил нещо.
Както и да е.
От гаснене в движение не може да прескочи зъб на ремъка.
Има малък шанс да прескочи (ако не е опънат добре или му е дошъл момента на скъсването) единствено ако оставиш колата на скорост и оборотите на двигателя паднат да речем под 500 и мъчиш двигателя на 100-200 оборота по инерция по някакъв наклон с надеждата да запали.
Ако си в обороти и колата ти загасне, да прескочи ремък от това клони към нула, безкрайна нула.


Намесихте ме в разговора но да споделя :
100А Bosch S6 (дано не бъркам S5 или S6) и 960mAh - стартов
Колата никога не е гаснела - никога!
Нито е имала проблем с палене на -15 отначало ( с 2 после с 3) изгорели свещи - няма път в който да не запаля веднага зима ,лете ( като миналата година колата седеше отвън зимата и всяка сутрин,поради задъжления в 6:30 е палена)
Вметвам - колата имаше проблем с пеперудка - като частите за отремонтиране бяха чисто нови
"VRPerformance" - не ме намесвайте в спора си :mhihi: - аз само споделих опит,който потвърди човек неговорещ празни приказки :yes:,сега какъв е бил проблема при мен :dunno: но качвам се въртя ключа и пали от раз с 2 с 3 изгорели от раз...но в един момент като човек минаваш 40к + на година с тази кола,ми е ясно как трябва да върви и разликата е осезаема (поне за мен) когато има набита грешка :yes: - както се появи - така изчезна...не споря,не коментирам,не зная колкото вас - но това е реална ситуация :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 17 Фев 2012, 12:21

само че нещо неразбрахте,под момчето имах предвид автора на темата,то ясно си пише ''проблема на момчето със записването на грешката най-вероятно е дошъл от това че е имал проблем с нафтата,дълго е въртял на стартер и в следствие на това акумулатора му е паднал,този пад на напрежение може да е довел до записването на грешката'',Грешката на Габриел некоментирам защо я е записало,понеже не е споделял при какви условия се е появила,та горните две мнения са излишни...
А това дали дизел може да прескочи зъб в движение ми се е случвало с моя кола,преди месец ми се случи пак но при запалване,а на един клиент се случи при изгасяне след буксуване в преспи...след което светнал чека и при диагностика грешката беше за датчика,само че не беше в него проблема,а в прескочил зъб ;) не случайно повечето хора ги е страх да палят дизел на дърпане,щото тея неща се случват

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от VRPerformance » 17 Фев 2012, 12:29

Gqbriel написа:Намесихте ме в разговора но да споделя :
100А Bosch S6 (дано не бъркам S5 или S6) и 960mAh - стартов
Колата никога не е гаснела - никога!
Нито е имала проблем с палене на -15 отначало ( с 2 после с 3) изгорели свещи - няма път в който да не запаля веднага зима ,лете ( като миналата година колата седеше отвън зимата и всяка сутрин,поради задъжления в 6:30 е палена)
Вметвам - колата имаше проблем с пеперудка - като частите за отремонтиране бяха чисто нови
"VRPerformance" - не ме намесвайте в спора си :mhihi: - аз само споделих опит,който потвърди човек неговорещ празни приказки :yes:,сега какъв е бил проблема при мен :dunno: но качвам се въртя ключа и пали от раз с 2 с 3 изгорели от раз...но в един момент като човек минаваш 40к + на година с тази кола,ми е ясно как трябва да върви и разликата е осезаема (поне за мен) когато има набита грешка :yes: - както се появи - така изчезна...не споря,не коментирам,не зная колкото вас - но това е реална ситуация :yes:
Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от JTD » 17 Фев 2012, 12:35

VRPerformance написа:Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика :)

Каква защита, да не сме пред съда :lol:
Аз казвам, че може да се запише грешката и реално там да е проблема.
И какво правим, кой ще ме защитава сега :mhihi:

Да те попитам какво става като вместо 58 еденици в ЦАП-а постъпят 57 примерно?
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Не пали 330d ...?

Мнение от Gqbriel » 17 Фев 2012, 12:41

VRPerformance написа:
Gqbriel написа:Намесихте ме в разговора но да споделя :
100А Bosch S6 (дано не бъркам S5 или S6) и 960mAh - стартов
Колата никога не е гаснела - никога!
Нито е имала проблем с палене на -15 отначало ( с 2 после с 3) изгорели свещи - няма път в който да не запаля веднага зима ,лете ( като миналата година колата седеше отвън зимата и всяка сутрин,поради задъжления в 6:30 е палена)
Вметвам - колата имаше проблем с пеперудка - като частите за отремонтиране бяха чисто нови
"VRPerformance" - не ме намесвайте в спора си :mhihi: - аз само споделих опит,който потвърди човек неговорещ празни приказки :yes:,сега какъв е бил проблема при мен :dunno: но качвам се въртя ключа и пали от раз с 2 с 3 изгорели от раз...но в един момент като човек минаваш 40к + на година с тази кола,ми е ясно как трябва да върви и разликата е осезаема (поне за мен) когато има набита грешка :yes: - както се появи - така изчезна...не споря,не коментирам,не зная колкото вас - но това е реална ситуация :yes:
Не съм имал предвид теб,но това което споделяш си е в защита на мен,защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кара,а спора тръгна точно от там...сега всеки нормален човек като прочете какво си написал ще разбере че съм бил прав и тая грешка може да се запише в един момент без реално да има проблем колата с датчика :)


Тука стана :mhihi: ...."защото аз казах че това че е набило грешка за датчика не е проблем и може да си кар"
колега сериозно ли говориш?при проблем с датчика на колянов вал,колата няма как да върви,камоли да е мудна или да тресе...от него се вземат оборотите на мотора,а без тях няма как да върви грам... може да си го пробваш на колата
- добре,съгласен съм с това което казваш,че може да няма реален проблем ,но как при една диагностика - пускаш ИНПА,ДИС и т.н ще се разбере аджаба работи ли или е нещо друго - пак казвам,не разбирам толкова :yes:
Но вече излизаме много :OT: а от това което пишете и ти и JTD - може да се получи дооста по-добра тема - без да се джавкате - всеки един има какво да каже..темата бе друга и както обикновенно я оплескахме :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook