Проблем с палене и мошност!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с палене и мошност!!
Колата е 525 тдс 99 г.Проблема се появи в студовете преди 2 седмици.Отначало палеше трудно,после спря да пали(само върти докато приключи акумолатора
)Както и да е запалих я наколко пъти с кабели и дърпане,но се появи липсата на тяга в ниските обороти.Отидох до Bosch във Варна и ми казаха свещи за паленето и дебитомер за липсата на мощност.Смених свещите и пак не пали.На диагностиката не ми излиза проблем
.Не знам има ли нещо общо паленето с дебитомера........Проверяваха ми бушони,дали подкача нафта и т.н. и няма оправяне.....


- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с палене и мошност!!
Дебитомера най лесно ще го провериш като му откачиш буксата. Ако колата тръгне добре значи си за нов дебитомер 


- SteveSR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 14.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0D
- Детайли за колата: E70 4.0D '12
Re: Проблем с палене и мошност!!
Колега, пробвай да смениш горивния филтър, ако е имало вода в нафтата, възможно е да се е запушил и да прави мизерии.
Също можеш да пробваш и с некоя добавка за нафтата или Алпин Дизел примерно...
Също можеш да пробваш и с некоя добавка за нафтата или Алпин Дизел примерно...
SteveSR



Re: Проблем с палене и мошност!!
Смених го.Наистина имаше вода но не се оправи колата.И добавки слагах същата работа. 

- dido2900
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 10.02.2008
- Местоположение: Pais Vasco
- Пол: Мъж
- Кара: E39 3.0 D 98; Е53 4,4I M pack;ZX12R
- Мечтае да кара: M5 Е34 все още мечтае
Re: Проблем с палене и мошност!!
Провери си вакуум маркучите,почисти мап сензора с WD40(респективно и вакуум маркуча на мап сензора,който винаги се пълни с масло ) провери също така турбо пътищата,за загуба на въздух,(спукани маркучи,спукан интеркулер,не добре стегнати скоби)погледни байпаса на турбото,да не е заседнал,блокиран AGR клапан. Всичко това относно тягата на ниски обороти. Според мен няма да е лошо да погледнеш и стартера.Ако не развърта добре може и това да е причина да не ти пали. Успех,и пиши до къде си стигнал.
Парите не могат да купят щастие,но някак си е по гот да си нещастен в БМВ, от колкото на велосипед.
- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани