Реални километри
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Реални километри
Здравейте,
Интересно ми е да чуя какви методи знаете за налучкване на реалните километри( доколкото е възможно ) на една кола.
Това което до сега съм чул аз, че може да се "погледне" сервизната история в официален представител, или в паметта на ключа.
Интересно ми е да чуя какви методи знаете за налучкване на реалните километри( доколкото е възможно ) на една кола.
Това което до сега съм чул аз, че може да се "погледне" сервизната история в официален представител, или в паметта на ключа.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Реални километри
На мене пък ми извадиха часове на работа на двигателя 

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Реални километри
Километраж по табло не се гледа никога.
1. Виждат се показанията от:
- лайт модула
- имобилайзера
- ключа
- автоматичната скоростна кутия (ако е автомат!)
2. Гледа се цялостното състояние на автомобила.
- най-много се амортизират съпортите на предните седалки, а след това кожата до шофьорското стъкло - волана и топката са консумативи, така, че не се съди по тях.
- педалите на Е46 са на практика ... вечни - няма захабяване какъвто и да е пробега!
- ясно е състоянието на пепелника и барчето под подлакътника - няма какво да ги коментираме.
3. Най-сигурния начин за сверка на километрите на дадена кола е ако някога през живота си е била "ъпдейтвана" - визирам софта на ЕКУ-то - при процедурата се изисква въвеждане на километраж.
Пример - на таблото на колата пише 190 000км, но при идентификация на ЕКУ-то се вижда, че през 2005 година е пипан софта, а колата е била на 160 000км...та...сега идва момента дали ще се залъгва човек, че за 7 години са врътнати само 30 000км или ще смята реално.
4. Ако километража е върнат грамотно и няма манипулации по софта - нито диагностик, нито при дилър, нито в Мюнхен в "родилното" ще могат да кажат реалните километри.
5. Ако километрите по точка едно са еднакви навсякъде до последният километър - 100% е пипана колата - различните модули запаметяват километрите на различни етапи, така, че разлики в километражите им не само са нормални, ами направо са ЖЕЛАТЕЛНИ
6...Тази тема няма място в Е46 подфорума - с нищо не касае само и единствено модела!
7. Общото състояние на автомобила, работата на мотора, цялостната стойка на колата, състоянието на отделни елементи в моторния кош и купето са много показателни за "умората" на един автомобил - колкото и да е напудрен от продавача - тези неща се виждат (ако купувача има очи за тях!).
1. Виждат се показанията от:
- лайт модула
- имобилайзера
- ключа
- автоматичната скоростна кутия (ако е автомат!)
2. Гледа се цялостното състояние на автомобила.
- най-много се амортизират съпортите на предните седалки, а след това кожата до шофьорското стъкло - волана и топката са консумативи, така, че не се съди по тях.
- педалите на Е46 са на практика ... вечни - няма захабяване какъвто и да е пробега!
- ясно е състоянието на пепелника и барчето под подлакътника - няма какво да ги коментираме.
3. Най-сигурния начин за сверка на километрите на дадена кола е ако някога през живота си е била "ъпдейтвана" - визирам софта на ЕКУ-то - при процедурата се изисква въвеждане на километраж.
Пример - на таблото на колата пише 190 000км, но при идентификация на ЕКУ-то се вижда, че през 2005 година е пипан софта, а колата е била на 160 000км...та...сега идва момента дали ще се залъгва човек, че за 7 години са врътнати само 30 000км или ще смята реално.
4. Ако километража е върнат грамотно и няма манипулации по софта - нито диагностик, нито при дилър, нито в Мюнхен в "родилното" ще могат да кажат реалните километри.
5. Ако километрите по точка едно са еднакви навсякъде до последният километър - 100% е пипана колата - различните модули запаметяват километрите на различни етапи, така, че разлики в километражите им не само са нормални, ами направо са ЖЕЛАТЕЛНИ

6...Тази тема няма място в Е46 подфорума - с нищо не касае само и единствено модела!
7. Общото състояние на автомобила, работата на мотора, цялостната стойка на колата, състоянието на отделни елементи в моторния кош и купето са много показателни за "умората" на един автомобил - колкото и да е напудрен от продавача - тези неща се виждат (ако купувача има очи за тях!).
Re: Реални километри
Километрите на колата се записват в компа на колата и в ключа (при мене се оказаха с еднаква стойност)
Чувал съм, че същите данни ги има и в климатика и абс - но от там не знам как да ги прочета :-)
Чувал съм, че същите данни ги има и в климатика и абс - но от там не знам как да ги прочета :-)
- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Реални километри
Dimitroff написа:Километраж по табло не се гледа никога.
5. Ако километрите по точка едно са еднакви навсякъде до последният километър - 100% е пипана колата - различните модули запаметяват километрите на различни етапи, така, че разлики в километражите им не само са нормални, ами направо са ЖЕЛАТЕЛНИ![]()
Хм това ме изненада приятно и даже ме зарадва още по приятно

мислех си точно обратното.. сега се изясни разликата от +- хххх+км
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Реални километри
nikolae написа:Километрите на колата се записват в компа на колата и в ключа (при мене се оказаха с еднаква стойност)
Чувал съм, че същите данни ги има и в климатика и абс - но от там не знам как да ги прочета :-)
Пълни глупости са това с климатика и АБС-а

xerial написа:Dimitroff написа:Километраж по табло не се гледа никога.
5. Ако километрите по точка едно са еднакви навсякъде до последният километър - 100% е пипана колата - различните модули запаметяват километрите на различни етапи, така, че разлики в километражите им не само са нормални, ами направо са ЖЕЛАТЕЛНИ![]()
Хм това ме изненада приятно и даже ме зарадва още по приятно![]()
мислех си точно обратното.. сега се изясни разликата от хххххх км
Позволих си да променя разликата в километрите, за да не пускаме ноу-хау на Горублянските джамбази

Re: Реални километри
Ако решите изместете темата, пуснах я тук защото карам е46, а и е по "технически" насочена...
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Реални километри
Темата няма смисъл да се мести, но пък е огнище за оффтопик и спам...само гледай какво ще се случи до утре 
А направих лека забележка, защото въпроса не касае само Е46

А направих лека забележка, защото въпроса не касае само Е46

- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Реални километри
Dimitroff написа:
Хм това ме изненада приятно и даже ме зарадва още по приятно![]()
мислех си точно обратното.. сега се изясни разликата от хххххх км
Позволих си да променя разликата в километрите, за да не пускаме ноу-хау на Горублянските джамбази

Ванка недей така бе - помислих си че бълнувам и съм сънувал че съм написал еди кво си


- shao
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 15.11.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46, 330D, 2002
- Мечтае да кара: по хубави пътища.
Re: Реални километри
Колеги, имате ли представа колко километра може да изживее двигател на E46?
Питам, защото си взех Е46 320D 2004 (италианка) и след един трик с ключа при подаден контакт на бордовия компютър изписа 698 713 км
.
Та въпросът ми е според вас може ли двигател M54 да изкара 700 000км и все още да е в добро състояние?
П.С.
- двигателят е в много добро състояние;
- купето и коженият салон са изнесени не много - като за 150-200 хил. км по думите на трима сервизджии;
- единият майстор имаше теорията, че бордовият компютър е взет от друго БМВ и е инсталиран върху настоящата;
Питам, защото си взех Е46 320D 2004 (италианка) и след един трик с ключа при подаден контакт на бордовия компютър изписа 698 713 км

Та въпросът ми е според вас може ли двигател M54 да изкара 700 000км и все още да е в добро състояние?
П.С.
- двигателят е в много добро състояние;
- купето и коженият салон са изнесени не много - като за 150-200 хил. км по думите на трима сервизджии;
- единият майстор имаше теорията, че бордовият компютър е взет от друго БМВ и е инсталиран върху настоящата;
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Реални километри
Добре, де...нали ти обяснихме в другата тема, че цифричките, който си видял след "трик" с ключа нямат НИЩО ОБЩО с километража!??
П.с. Да ти имам майсторите
П.с. Да ти имам майсторите

- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: Реални километри
Най-сигурния вариант е в представителство на БМВ. Ако колата е поддържана в сервизи на БМВ, от всеки оторизиран сервиз могат да изкара историята на колата и на колко километра какви неща са правени по нея. Проблемът е, че не всяка кола има история и за повечето нищо не излиза. Но мога да дам пример:
Едно момче си купи Е60 525д на 135 000км - перфектно отвсякъде, супер возия, върви си всичко и реши да я чекне по метода със сервизите - е излезе че преди 2 години е била на 615 000км и е минала за проверка на компресия
...... та така
Другото е лайт модула, аз съм хващал кола така с GT1-то - на таблото 119 000км, в лайт модула 183 000км
Едно момче си купи Е60 525д на 135 000км - перфектно отвсякъде, супер возия, върви си всичко и реши да я чекне по метода със сервизите - е излезе че преди 2 години е била на 615 000км и е минала за проверка на компресия

Другото е лайт модула, аз съм хващал кола така с GT1-то - на таблото 119 000км, в лайт модула 183 000км

- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Реални километри
Само мога да допълня, че дори в Германия тези неща вече са обичайна практка. Превъртане на километража само в таблото, без останалите модули е 50 евро. Превъртане на всички модули в колата със пълна сервизна история - 300 евро. Макар и това вече да се смята за престъпление там, все още е на мода.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: Реални километри
за мен километрите не са никаква база за заключение, мн е важно как е карана и как е поддържана, една кола е скапва стоенето на едно място, лошата поддръжка с некачествени консумативи и гарнитурата между волана и седалката. Проблема е че не знаеш на какво ще се натъкнеш и какво от изброените ще е било фактор точно при тази кола. За волани педали и скоростни лостове веднага давам пример - човек който кара колата нормално качва се не пуши вътре, пази я най-общо - 200 000 волана е като нов, скоростите също, пепелника нее ползван, обратното немърлив с мръсни ръце, пушещ кара с кални крака, най-общо кара я като служебна- колата на 100 000 е за нов салон, волан, топка на скороастите, пепелника е пробит от цигари.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Реални километри
- ако е с ръкавици може да е като нов - но на 200 000 да е като нов силно се съмнявам,ако са извън градски е едно ,но ако са повече градско е крайно вероятноiv4o9999 написа: човек който кара колата нормално качва се не пуши вътре, пази я най-общо - 200 000 волана е като нов,
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани