Странен проблем с ел перка.
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Странен проблем с ел перка.
Инфо: BMW e46 compact 320td .
Колеги имам странен проблем.. , като правя диагностика на ел. перката с Dis се появява грешка и не ми позволява да тествам скоростите и в тест план
.Успявам само да я активирам на сила 95% , но това не значи нищо.. . Днеска свалих перката и погледнах управлението и на външен вид беше ок ( без наличие на нещо изгоряло под смулата) , но с много мръсотия около кабелите който влизат в него . Таблото ми е от бензинка и странното е , че то не иска да ми покаже каква е температурата на водата О_о .. давам на тест 7.0 и вместо да покаже температурата .. просто нищо не става. 0130303846 BOSCH е номера .Да не би проблема е другаде.. по веригата? Направо ме е срам да пускам теми в форума вече
, но се нуждая от съвет колеги къде да търся проблема
.
Колеги имам странен проблем.. , като правя диагностика на ел. перката с Dis се появява грешка и не ми позволява да тествам скоростите и в тест план



- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странен проблем с ел перка.
А добре перката реално работи ли си т.е пуска ли се когато колата загре или като пуснеш климатика но за климатика ще ти трябва да почакаш да се постопли или да я вкараш колата в някой топъл гараж.
На 136 кс перката тръгва на 101 градуса точно, но за твоя двигател не съм сигурен затова опитай се сега в тия студове ще ти е доста трудно но ако можеш да загрееш двигателя на място и да видиш дали изобщо ще тръгне перката.
Това, че при теста с Диса тръгва на 95 процента не значи че перката е здрава може да не тръгват ниските скорости, а повярвай ми това че не виждаш нищо видимо по модула на перката не значи, че е здрав.
Просто толкова перки съм сменил, че съм се нагледал на какво ли не на всяко второ е46 сигурно тази перка не работи като хората.
На 136 кс перката тръгва на 101 градуса точно, но за твоя двигател не съм сигурен затова опитай се сега в тия студове ще ти е доста трудно но ако можеш да загрееш двигателя на място и да видиш дали изобщо ще тръгне перката.
Това, че при теста с Диса тръгва на 95 процента не значи че перката е здрава може да не тръгват ниските скорости, а повярвай ми това че не виждаш нищо видимо по модула на перката не значи, че е здрав.
Просто толкова перки съм сменил, че съм се нагледал на какво ли не на всяко второ е46 сигурно тази перка не работи като хората.
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Странен проблем с ел перка.
oci написа:А добре перката реално работи ли си т.е пуска ли се когато колата загре или като пуснеш климатика но за климатика ще ти трябва да почакаш да се постопли или да я вкараш колата в някой топъл гараж.
На 136 кс перката тръгва на 101 градуса точно, но за твоя двигател не съм сигурен затова опитай се сега в тия студове ще ти е доста трудно но ако можеш да загрееш двигателя на място и да видиш дали изобщо ще тръгне перката.
Това, че при теста с Диса тръгва на 95 процента не значи че перката е здрава може да не тръгват ниските скорости, а повярвай ми това че не виждаш нищо видимо по модула на перката не значи, че е здрав.
Просто толкова перки съм сменил, че съм се нагледал на какво ли не на всяко второ е46 сигурно тази перка не работи като хората.
Колега никога не съм я чул тая перка да работи и климатроника изхвърли фреона след 10 дневно каране(тогава реших , че имам пробив )... . Сега се ровя до последо и ако е тя проблема сменям





- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Странен проблем с ел перка.
щом ти е изхвърлчал фреона или перката не е свалила налягането или пък пресостата не е спрял компресора пролени буксата на пресостата това е датчика на дехидратора дали е щракната и другото което е тя е еднаква с тази на габарите на фара и тази на АУЦ сензора ако имаш такъв да не са разменени защото съм имал такъв случай и тогава фреона излиза през клапана на компресора за свръх налягане.
- olegvn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 20.09.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: compact
- Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp
Re: Странен проблем с ел перка.
oci написа:щом ти е изхвърлчал фреона или перката не е свалила налягането или пък пресостата не е спрял компресора пролени буксата на пресостата това е датчика на дехидратора дали е щракната и другото което е тя е еднаква с тази на габарите на фара и тази на АУЦ сензора ако имаш такъв да не са разменени защото съм имал такъв случай и тогава фреона излиза през клапана на компресора за свръх налягане.
Сега проверих номера на Auc sensora - и той с номер 64118391470 . В реалком ми изписва, че този сенсор е за е38 .. не за е46. Този сензор седи закачен до фара , а не до перката долу




5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани