BMW X5 e53 - някои грешки
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- stanchooo
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 17.01.2012
- Местоположение: София
- Кара: X5 E70
- Мечтае да кара: X6 E71
BMW X5 e53 - някои грешки
Здравейте,
от скоро взе да ми дава няколко грешки:
1. Check park lights - а мигачите си работят.
2. Check tale lights - а дългите си работят.
Даваше и Check brake lights - но единия стоп беше изгорял, докато при другите две грешки не е така.
Мисля, че трябва да се води на диагностика допълнително?
Относно Tyrecontrol inactive - тук доколкото знам от други теми са се изхабили батериите на датчиците за налягането на гумите
и трябва да се сменят четирите комплект. Къде може да стане това и като разходи дали си заслужава?
Поздрави,
Станислав
от скоро взе да ми дава няколко грешки:
1. Check park lights - а мигачите си работят.
2. Check tale lights - а дългите си работят.
Даваше и Check brake lights - но единия стоп беше изгорял, докато при другите две грешки не е така.
Мисля, че трябва да се води на диагностика допълнително?
Относно Tyrecontrol inactive - тук доколкото знам от други теми са се изхабили батериите на датчиците за налягането на гумите
и трябва да се сменят четирите комплект. Къде може да стане това и като разходи дали си заслужава?
Поздрави,
Станислав
- baholino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
- Мечтае да кара: i3
- Детайли за колата: M-пакет
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
stanchooo написа:Здравейте,
от скоро взе да ми дава няколко грешки:
1. Check park lights - а мигачите си работят.
2. Check tale lights - а дългите си работят.
Даваше и Check brake lights - но единия стоп беше изгорял, докато при другите две грешки не е така.
Мисля, че трябва да се води на диагностика допълнително?
Относно Tyrecontrol inactive - тук доколкото знам от други теми са се изхабили батериите на датчиците за налягането на гумите
и трябва да се сменят четирите комплект. Къде може да стане това и като разходи дали си заслужава?
Поздрави,
Станислав
Здравей,
Check park lights = изгорял габарит(и), а не мигач
Check tale lights сигурно имаш впредвид "tail lights" = задни светлини

А относно Tyrecontrol-а, за какъв модел БМВ иде реч?
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо
- stanchooo
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 17.01.2012
- Местоположение: София
- Кара: X5 E70
- Мечтае да кара: X6 E71
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
Здравей,
уж прегледах светлините.. сега ще наблегна на тези, които си споменал
За BMW X5 e53 става дума.
уж прегледах светлините.. сега ще наблегна на тези, които си споменал

За BMW X5 e53 става дума.
- baholino
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 18.05.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 535d
- Мечтае да кара: i3
- Детайли за колата: M-пакет
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
П.С ...то в темата си пишело за модела
Сори!
Сигурен ли си, че датчиците са батерии? Доколкото знам при някои модели на БМВ принципа на работа на системата е като отразява разликата във височината на гумата спрямо останалите... Май не се изказах много ясно...

Сигурен ли си, че датчиците са батерии? Доколкото знам при някои модели на БМВ принципа на работа на системата е като отразява разликата във височината на гумата спрямо останалите... Май не се изказах много ясно...
Най-добрият учител в живота е опитът. Вярно, взима скъпо, но обяснява разбираемо
- stanchooo
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 17.01.2012
- Местоположение: София
- Кара: X5 E70
- Мечтае да кара: X6 E71
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
Ами като сменям гумите - летни, зимни виждам на джантата от вътрешна страна датчици, които предполагам, че са точно за това - да следят състоянието на гумата и са обвързани с този Tyre control.
Това, което четох на други места е, че на еди колко си години им падат батериите и не могат да се сменят батериите, а целите датчици. Някои са се пробвали да ги сменят де, ама си е трудоемко мисля.
Това, което четох на други места е, че на еди колко си години им падат батериите и не могат да се сменят батериите, а целите датчици. Някои са се пробвали да ги сменят де, ама си е трудоемко мисля.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
stanchooo написа:Ами като сменям гумите - летни, зимни виждам на джантата от вътрешна страна датчици, които предполагам, че са точно за това - да следят състоянието на гумата и са обвързани с този Tyre control.
Това, което четох на други места е, че на еди колко си години им падат батериите и не могат да се сменят батериите, а целите датчици. Някои са се пробвали да ги сменят де, ама си е трудоемко мисля.
Виж светлините на номера и хубаво провери всички останали
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- joropc
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 9.10.2008
- Местоположение: Троян
- Кара: 03'BMW525DA;06'BMWX5 3.0DSportpaket
- Мечтае да кара: Волга комби
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
Gqbriel написа:stanchooo написа:Ами като сменям гумите - летни, зимни виждам на джантата от вътрешна страна датчици, които предполагам, че са точно за това - да следят състоянието на гумата и са обвързани с този Tyre control.
Това, което четох на други места е, че на еди колко си години им падат батериите и не могат да се сменят батериите, а целите датчици. Някои са се пробвали да ги сменят де, ама си е трудоемко мисля.
Виж светлините на номера и хубаво провери всички останали
...и още.., свали стоповете и огледай внимателно буксите и "леглата" на крушките.Често срещан проблем при Х5 е, че въпросните места се окисляват сериозно.В някои случаи е необходимо сериозно "стъргане" за премахване на окисленото.Като казвам "стъргане", манипулацията се извършва съвсем внимателно...както и свалянето на стопа, де.В началото проблемът започва с изписването на "check the tail lights", след малко надписът изчезва.След известно време пак се появява, като през това време стоповете си светят нормално.При мен така беше първо на единия стоп, а след време се "обади" и другия.След почистването на буксите и фасонгите, в които имаше известно окисляване, нещата се оправят.
Това всичко за съобщението "Check the tail lights", нали..

- freehitman
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 16.07.2011
- Пол: Мъж
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
А аз да попитам какво точно значи "check coolent system" защото ми го изписва последните 2-3 дни и то от 20 паления примерно само сутрин когато е студено.мерси предварително
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
"Провери охладителната система" в буквален превод. Може да трябва да долееш, макар и да пише level, а не sistem тогава. Само мога да гадая, коя част от системата може да прави проблем, пожелавам ти да е дреболия.
- kristianstef
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 3.0D 2009; F25 3.0D 2012
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
Може ли някой да каже къде какви крушки да се слагат (като ватове).
- Sportakus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 63
- Регистриран на: 1.01.2014
- Пол: Мъж
- Кара: Х5, Е46 330 XI
- Мечтае да кара: X6
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
Ето колега, тук си избираш модела на автомобила и си ти
http://am_application.osram.info/publish/index_en.html

http://am_application.osram.info/publish/index_en.html
- kristianstef
- Потребител
-
- Мнения: 38
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 3.0D 2009; F25 3.0D 2012
Re: BMW X5 e53 - някои грешки
Благодаря!
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани