Питане за парното на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Питане за парното на е46
да не пускам нова тема
и се извинявам за тъпия въпрос ама... как да направя така, че в купето да
се обира влагата без климатика ?
Зимата винаги ми е пуснато в краката, когато се появи по страничните прозорци
пуска и средата /често съм около 23-26 градуса, ръчен режим преди средата/ включено
А /нали то вкарва въздух отвън ?
Когато е на вътрешен кръг или нито едното да не свети - се запотяват по-бързо
Трите ли трябва да бъдат пуснати ? да ги обръщам за минутка на студено ?
Благодаря !
и се извинявам за тъпия въпрос ама... как да направя така, че в купето да
се обира влагата без климатика ?
Зимата винаги ми е пуснато в краката, когато се появи по страничните прозорци
пуска и средата /често съм около 23-26 градуса, ръчен режим преди средата/ включено
А /нали то вкарва въздух отвън ?
Когато е на вътрешен кръг или нито едното да не свети - се запотяват по-бързо
Трите ли трябва да бъдат пуснати ? да ги обръщам за минутка на студено ?
Благодаря !
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
Въпросът ти не е тъп, но няма лесен отговор. Влага в купето зимата не може да няма, за да я изпариш бързо трябва да надуеш парното и да отвориш прозорец, щом не искаш с климатика.
Re: Питане за парното на е46
а като цяло зимата как е хубаво да се държат включени за да не се съдържа влага
на крака,среда,горе, фитър за купето пролетта купувах "някъв" за 20лв, щото с въглена са по 70 май някъде
забелязах, че ако съвсем леко се запотят прозорците, пускам лекичко на крака и среда и на А и тя изчезва, страничните духалки са насочени към прозорците
на крака,среда,горе, фитър за купето пролетта купувах "някъв" за 20лв, щото с въглена са по 70 май някъде
забелязах, че ако съвсем леко се запотят прозорците, пускам лекичко на крака и среда и на А и тя изчезва, страничните духалки са насочени към прозорците
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
По тия въпроси най-компетентен във форума според мен е Oci. Аз мисля, че ако не искаш много влага в колата зиме си вземи една метличка и си чисти обувките от снега, ако има сняг?! Колкото е влязла- надуваш парното да съхне. Къде ще си насочиш духалките е въпрос на вкус. Ако е много влажно и ти пречи на карането пускаш климатика, но напролет ще ти замирише охладителя и ще се захванеш с дезодорантите. Идеални неща няма, карай и чакай лятото.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за парното на е46
NikVanov написа:По тия въпроси най-компетентен във форума според мен е Oci. Аз мисля, че ако не искаш много влага в колата зиме си вземи една метличка и си чисти обувките от снега, ако има сняг?! Колкото е влязла- надуваш парното да съхне. Къде ще си насочиш духалките е въпрос на вкус. Ако е много влажно и ти пречи на карането пускаш климатика, но напролет ще ти замирише охладителя и ще се захванеш с дезодорантите. Идеални неща няма, карай и чакай лятото.
Колегата е прав няма идеални неща зимата влагата трудно се изпарява трябва да пуснете клапата на предното стъкло и в средата и да отворите външната клапа за да може да вкарва въздуха от вън защото този вътрешния е влажен и ако е само на вътрешен ще запотява двойно повече.
Иначе има и по евтини филтри с активен въглен например на фирмата ЗАФО това е японски филтър с активен въглен и е 24 лв има го в евро 07 дано това да не е като реклама, аз го ползвам този филтър и съм доволен но активния филтър няма да предотврати образуването на влага в купето активния въглен е за по добро пречистване на въздуха.
Re: Питане за парното на е46
реклама не реклама стига да е хубаво, всеки ще остане доволен
цената не е висока, ще си го поръчам от някъде
ами ще пробвам тези дни да карам така - среда и горе, А, 23-26 градуса
дано има ефект
Благодаря още веднъж, ще пиша за отзиви
цената не е висока, ще си го поръчам от някъде
ами ще пробвам тези дни да карам така - среда и горе, А, 23-26 градуса
дано има ефект
Благодаря още веднъж, ще пиша за отзиви
- Mariga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i N42
Re: Питане за парното на е46
За да не отварям нова тема да попитам и аз в тази.
Значи при мен проблема е следния(даже незнам дали е проблем?):
Колата е 318i N42 2000с.с. 143к.с. Колата си загрява нормално, даже бих казал много бързо. От тестовете я следя, не от стрелката и много бързо достига нормалната работна температура от 102-105 градуса в студените дни. Проблема обаче е, че като я запаля студена сутрин и парното го пусна на auto на 23 С примерно(на три червени точки!), като карам в града, в тоя студ и лед по пътя на 1-2 скорост, колата загрява, а парното не духа!
Вкарам ли 3-та, т.е. като увелича малко скоростта започва да си духа ок. Спра ли на светофар пак същата работа, само че тогава духа, но въздуха става хладен. Иначе извън града нещата са си ок, топли повече от необходимото даже
Антифриза го смених преди 2 месеца, син на БМВ на около -40 съм го направил.
Какъв може да е проблема и има ли изобщо такъв или е нормално.
п.п. Всичко от горе описаното е при загряла кола, но карана не повече от 15-20 мин при тези минуси в градски условия.
Значи при мен проблема е следния(даже незнам дали е проблем?):
Колата е 318i N42 2000с.с. 143к.с. Колата си загрява нормално, даже бих казал много бързо. От тестовете я следя, не от стрелката и много бързо достига нормалната работна температура от 102-105 градуса в студените дни. Проблема обаче е, че като я запаля студена сутрин и парното го пусна на auto на 23 С примерно(на три червени точки!), като карам в града, в тоя студ и лед по пътя на 1-2 скорост, колата загрява, а парното не духа!
Вкарам ли 3-та, т.е. като увелича малко скоростта започва да си духа ок. Спра ли на светофар пак същата работа, само че тогава духа, но въздуха става хладен. Иначе извън града нещата са си ок, топли повече от необходимото даже

Какъв може да е проблема и има ли изобщо такъв или е нормално.
п.п. Всичко от горе описаното е при загряла кола, но карана не повече от 15-20 мин при тези минуси в градски условия.

- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Питане за парното на е46
Колега Mariga на мен не ми стана много ясно твоето питане
Когато караш по-бързо е нормално на три черти да духа една идея по-силно отколкото като си спрял; Когато климатроника е на full auto, той регулира силата и потока на въздуха - първо почва да духа топло в краката ; горе в стъклата и накрая през централните духалки ( ако не са спрени). При 2 черти на сила на потока, трудно може да усетиш топло преди колата да е напълно загряла .. аз лично карам със спрян климатроник до излизането от синия сектор или слабо вкл. (три черти ако джама е тръгнал да се поти) След това увеличавам малко и при влизане към централния сектор, давам на Ауто и повече не се занимавам (само градусите трябва да са нечетно число
) Ре-циркулиранията на въздуха в купето също помага за по-бързото затопляне, но рядко я ползвам заради влагата.



- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
А защо градусите трябва да са нечетно число?
- Mariga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i N42
Re: Питане за парното на е46
The Edge написа:Колега Mariga на мен не ми стана много ясно твоето питанеКогато караш по-бързо е нормално на три черти да духа една идея по-силно отколкото като си спрял; Когато климатроника е на full auto, той регулира силата и потока на въздуха - първо почва да духа топло в краката ; горе в стъклата и накрая през централните духалки ( ако не са спрени). При 2 черти на сила на потока, трудно може да усетиш топло преди колата да е напълно загряла .. аз лично карам със спрян климатроник до излизането от синия сектор или слабо вкл. (три черти ако джама е тръгнал да се поти) След това увеличавам малко и при влизане към централния сектор, давам на Ауто и повече не се занимавам (само градусите трябва да са нечетно число
![]()
) Ре-циркулиранията на въздуха в купето също помага за по-бързото затопляне, но рядко я ползвам заради влагата.
Колега работата е такава:
Тръгвам при студен старт и ако карам само градско на 1-2 скорост, тоест леко в задръстване, колата загрява нормално до работната си температура но парното не духа!
Излизам извън града и с ускоряване на скоростта парното тръгва. Както си духа ми се налага да спра примерно да си купя нещо. Спирам парното духа, ама студено

Не говоря за 2-3 точки, градуси(и при мен числата са точно определени


- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Питане за парното на е46
NikVanov написа:А защо градусите трябва да са нечетно число?
Не исках да Ви обърквам!



Така, щом си сменял антифриза скоро , е възможно в системата да е останал въздух и по-специално в радиатора на парното - пробвай да обезвъздушиш хубаво ( достатъчно е да отвориш капачката и да поработи 5-10 мин. като от време на време подаваш и газ) . Предполагам проблема не е софтуерен с някой от датчиците, щом става дума за обороти и промяна в движение , но нека колегата oci като професионалист в областта се изкаже

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: Питане за парното на е46
За градусите разбрах. И за Oci съм съгласен- да си каже мнението.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Питане за парното на е46
Ако правилно и аз съм разбрал проблема на колегата е че на място на празен ход или по-ниски обороти на мотора парното изчезва а във високите и в движение си духа топло.
Ако е това причините може да са няколко:
1. въздух в системата:
2. запушено радиаторче на парното в купето
3. счупени ламели от турбинката на водната помпа и така дебита на празен ход на помпата пада затова при по-високи обороти идва топлото, но преди да се тръгне към смяна на водна помпа трябва да се проверят първите две да не се сменя напразно помпата.
малка е вероятността и ел. клапана да се бъзика но обикновенно той или работи или но пък той лесно се проверява мери му се бубината и после се проследяват маркучите с ръка като се пипат да се види дали преди и след клапана температурата е горе долу еднаква.
Ако е това причините може да са няколко:
1. въздух в системата:
2. запушено радиаторче на парното в купето
3. счупени ламели от турбинката на водната помпа и така дебита на празен ход на помпата пада затова при по-високи обороти идва топлото, но преди да се тръгне към смяна на водна помпа трябва да се проверят първите две да не се сменя напразно помпата.
малка е вероятността и ел. клапана да се бъзика но обикновенно той или работи или но пък той лесно се проверява мери му се бубината и после се проследяват маркучите с ръка като се пипат да се види дали преди и след клапана температурата е горе долу еднаква.
- Mariga
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 16.05.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i N42
Re: Питане за парното на е46
oci написа:Ако правилно и аз съм разбрал проблема на колегата е че на място на празен ход или по-ниски обороти на мотора парното изчезва а във високите и в движение си духа топло.
Ако е това причините може да са няколко:
1. въздух в системата:
2. запушено радиаторче на парното в купето
3. счупени ламели от турбинката на водната помпа и така дебита на празен ход на помпата пада затова при по-високи обороти идва топлото, но преди да се тръгне към смяна на водна помпа трябва да се проверят първите две да не се сменя напразно помпата.
малка е вероятността и ел. клапана да се бъзика но обикновенно той или работи или но пък той лесно се проверява мери му се бубината и после се проследяват маркучите с ръка като се пипат да се види дали преди и след клапана температурата е горе долу еднаква.
Благодаря за компетентното мнение, колега.

Да попитам следното:
1.Възможно ли е след като съм обезвъздушил системата при смяна на антифриза сега изведнъж отново да е влязъл въздух някакси?
2. Къде се намира това радиаторче на парното и мога ли да си го почистя сам?
3. Филтъра на купето ми е много стар, твърд и мръсен. Всеки ден се каня че ще го сменя и...но тия дни обезателно ще стане. Възможно ли е да е от него или няма свързано с моя случай?

- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Питане за парното на е46
Mariga написа: Да попитам следното:
1.Възможно ли е след като съм обезвъздушил системата при смяна на антифриза сега изведнъж отново да е влязъл въздух някакси?
2. Къде се намира това радиаторче на парното и мога ли да си го почистя сам?
3. Филтъра на купето ми е много стар, твърд и мръсен. Всеки ден се каня че ще го сменя и...но тия дни обезателно ще стане. Възможно ли е да е от него или няма свързано с моя случай?
1. По - вероятно, е да не е обезвъздушено при самата смяна като хората ... - давай пак
2. Ново е около 100лв. и се сменя в сервиз сравнително бързо - сам е занимавка и не е ясен резултата
3. Наистина обезателно го смени. Аз не знам какво е много стар и мръсен, но бих допуснал, че има вариант в който той е загубил своята пропускливост и при спрял автомобил парното се мъчи, и му е трудно да дърпа чист въздух само; Трудно ми е да си го представя но ...
А при включена вътрешна циркулация как се държи парното ? Иначе давай по последователността , която е дал колегата, че зимата и се вижда края

46 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани