Грижа

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Грижа

Мнение от zAcK » 25 Май 2006, 16:33

Имам странен проблем от вчера. Когато тръгна да затварям левия джам ми се вдига шибидаха. Мамка му и тъпня. Някой има ли идея някаква :(
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: SOFIA

Мнение от batevladi » 25 Май 2006, 16:43

Eй човече ти ми скри шайбата! Пробвай да рестартираш шибидаха с задържане на копчето! Или откачи акумулатора за 30 мин. Поне аз бих пробвал тези две неща, ако ли не значи имаш някъде утечка и тагадък тагадък при некой жичкаджия да премери какво става???
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

a

Мнение от ian190 » 25 Май 2006, 17:28

червеното копче дето е на въздуховода на таблото натиснато ли е?
пробвай с него

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 119
Регистриран на: 2.03.2006
Местоположение: SOFIA

Мнение от batevladi » 26 Май 2006, 14:45

това копче какво общо има то нали е за фабричната аларма и е за сваляне и вдигане на стъклата и шибидаха ако бачка! Мойто например и надолу и нагоре няма ефект! Но найстина ако е замасило някаде може да му прави и то беля! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
"Добрите момчета отиват в РАЯ, а лошите кадето си поискат "

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 26 Май 2006, 16:50

Някой ще обясни ли да знам занапред като откача акумолатора за 30 мин. това как влияе на колата (компютри момпютри) и най вече на гадния люк и джам, че мноо съм се изнервил. Искам да измия колата ама едното се остава малко отворено :evil: :mhihi: :evil: :?:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 26 Май 2006, 17:15

уж занулява грешките от компютрите.
Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 26 Май 2006, 18:39

stanchev написа:уж занулява грешките от компютрите.


Е това май не е вярно :?:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

вярно е

Мнение от ian190 » 26 Май 2006, 19:02

вярно е :idea:
обаче като откачиш акумолатора дай на контакт и откачи само плюса за 10-тина минути върни обратно ключа и тогава вържи пак плюса
:arrow:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 26 Май 2006, 23:05

обаче като откачиш акумолатора дай на контакт и откачи само плюса за 10-тина минути върни обратно ключа и тогава вържи пак плюса


Това от къде го разбра и какво трябва да се случи с колата след тази гимнастика?

:dunno:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 27 Май 2006, 15:11

Това за грешките ще е яко тъпо ако е така. Нещо ми има по колата и откачам жицата и се оправя. :twisted: Нещо голяма мафия. Пък и нали като ти светят там разни лампи инспектион минспектион и трябва да даваш накъсо. Иначе щях да откача жицата и сичко да е ОК.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3370
Регистриран на: 5.06.2004
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: Караше E34 528i turbo

re

Мнение от slavianko » 28 Май 2006, 0:22

zAcK написа:Това за грешките ще е яко тъпо ако е така. Нещо ми има по колата и откачам жицата и се оправя. :twisted: Нещо голяма мафия. Пък и нали като ти светят там разни лампи инспектион минспектион и трябва да даваш накъсо. Иначе щях да откача жицата и сичко да е ОК.
Не знам дали е яко тъпо ма днеска си свалях волана и съм бутнал някоя жичка, та слагам го обратно обаче не мога да си смъкна стъклата а люка ми отворен и не ще да се затвори. Та откачих плюса за 10-тина минути ма без да давам на контакт и се оправи всичко.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: София

Мнение от valtin » 28 Май 2006, 16:11

и аз имам страшни ядове с джамовете и централното а съшто така всяка вечер откачам акумолатора вече една година сметаи колко пъти са това!!!!! нито се е оправило нито се е развалило нещо друго но знам че лошо за компа да се откача акумолатора! така че ако стигнеш до жичкаджия в софия и тои ти помогне за тия магарии сподели моля за да ида и аз
val

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3929
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 29 Май 2006, 17:27

Страх ме е вече да ходя по майстори. За това тия дни като имам време ще потърся схеми и почвам да преглеждам и меря кабели. Само дето не знам от къде да им намеря съпротивления и такива неща, че ако трябва да се сменят да не насера :evil: нещо. Даеба и майстори. Само знаят да чупят :evil: А тия измислени жичкаджии. То затова им викат така. Ша зема да ида на такъв и после като натисна копчето за джама и ще катапултирам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 20.07.2005
Местоположение: София

Мнение от valtin » 29 Май 2006, 17:54

батка под задната седалка в ляво има една кутия махаш капака и там една от касетите мисла че беше предната управлява джамове централно и шибидаха ако не се лъжа. там наи често става проблема издърпаи я внимателно на горе излиза лесно и лесно се връща разтвори двете части на кутията също много лесно и ще стигнеш до платката разгледаи я и ще разбереш защо ти трябва маистор! а можеш да бъдеш почти сигурен че не ти е проблема в жиците успех :yes:
val

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 457
Регистриран на: 26.07.2003
Местоположение: София
Кара: ...

Мнение от 520i » 29 Май 2006, 17:55

zAcK написа: Ша зема да ида на такъв и после като натисна копчето за джама и ще катапултирам :mhihi: :mhihi: :mhihi:
:mhihi: :mhihi: :mhihi: Нищо чъдно брат.На мен за да ми оправят нагревателя на задното стъкло ми преебаха жабката :mhihi: са трака си е е...о м....та
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook