Големите братя /// M6 Купе, Кабрио, Гран Купе
Модератор: Общи модератори
- ИлХиТо
- ентусиаст
-
- Мнения: 1319
- Регистриран на: 24.02.2008
- Местоположение: Варна/Разград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 Individual
- Мечтае да кара: BMW М5 Е34 Individual
- Детайли за колата: една сбъдната мечта
Големите братя /// M6 Купе, Кабрио, Гран Купе
BMW V8 Twin Scroll Twin Turbo (S63Tu) Engine
Displacement: 4,395cc
560hp (at 6,000-7,000rpm)
502 lb-ft torque (max torque from just 1500rpm)
Weight (coupe), unladen (DIN/EU) - 1850kg / 1925kg (4,078 / 4,243lb)
Weight (convertible), unladen (DIN/EU) - 1980kg / 2055 (4,364 / 4,530lb)
7-speed DCT transmission (manual transmission for US also likely)
Active M Differential
Coupe average fuel consumption: 9.9 liters/100 km (28.5 mpg imperial / 23.5 US MPG)
Convertible average fuel consumption: 10.3 liters/100km (27.4 mpg imperial)
CFRP roof (carbon fiber reinforced plastic) for M6 coupe
Optional M carbon-ceramic brakes reduce weight by 19.4 kg (42.8 lb) and increase fade resistance - calipers gold-colored
Weight-to-power ratio - Coupe (3.3kg/hp, 7.3lb/hp); Convertible (3.5kg/hp, 7.7lb/hp)
Pictured colors: Sakhir Orange (coupe), San Marino Blue (convertible)
Performance:
Coupe: 0-100km (0-62mph) in 4.2 seconds (F10 M5 takes 4.4 seconds); 0-200km (0-124mph) in 12.6 seconds
Convertible: 0-100km (0-62mph) in 4.3 seconds; 0-200km (0-124mph) in 13.1 seconds
Top speed: 250kmh (155mph)
M-Drivers-Package increases top speed from 250km/h to 305km/h (155mph to 189mph)
Думите са излишни. Нека снимките говорят.












Прес релийз
Източник: http://www.6post.com/forums/showthread.php?t=647170
Информация от извора
Последна промяна ИлХиТо на 13 Дек 2012, 20:32, променена общо 1 път
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Изненадани предполагам няма...Но и всички са очаровани 

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Джип , лимузина и кабрио - един двигател ...
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Колата е брутално красива, с уникален интериор и правилно бърза
Още не съм карал тоя мотор, но това за мен е една от най-готините GT коли в момента... бих карал, особено ако мотора ми хареса...
Ачо, колкото и да не ни харесва, нещата са такива... по думите на повечето хора мотора е брутален и отговаря на всички изисквания на пазара.
Въпреки всичко новите коли са си точно според пазара и конкуренцията и са идеални за всекидневна/единствена кола. За хард кор феновете има избор, пари да има човек. Аз лично един ден бих си купил някоя актуална кола от гамата (и то май точно това М6 например) ей така да си се возкам, пък за фън/емоции някоя стара прашасала кола от гаража



Още не съм карал тоя мотор, но това за мен е една от най-готините GT коли в момента... бих карал, особено ако мотора ми хареса...
Ачо, колкото и да не ни харесва, нещата са такива... по думите на повечето хора мотора е брутален и отговаря на всички изисквания на пазара.
Въпреки всичко новите коли са си точно според пазара и конкуренцията и са идеални за всекидневна/единствена кола. За хард кор феновете има избор, пари да има човек. Аз лично един ден бих си купил някоя актуална кола от гамата (и то май точно това М6 например) ей така да си се возкам, пък за фън/емоции някоя стара прашасала кола от гаража

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
DrivinGGoD написа:Колата е брутално красива, с уникален интериор и правилно бърза![]()
![]()
![]()
Още не съм карал тоя мотор, но това за мен е една от най-готините GT коли в момента... бих карал, особено ако мотора ми хареса...
Ачо, колкото и да не ни харесва, нещата са такива... по думите на повечето хора мотора е брутален и отговаря на всички изисквания на пазара.
Въпреки всичко новите коли са си точно според пазара и конкуренцията и са идеални за всекидневна/единствена кола. За хард кор феновете има избор, пари да има човек. Аз лично един ден бих си купил някоя актуална кола от гамата (и то май точно това М6 например) ей така да си се возкам, пък за фън/емоции някоя стара прашасала кола от гаража
То е ясно че би-трубо мотор с 560 кс е мощна машина , но М май стана като АМГ - един хубав мотор се бута на всички коли . И дори и да е добър - джип и купе имат нужда от различни двигатели . Но тва е положението - явно клиентите искат предимно лукс и пригодност за ежедневието . Макар че тогава и 650и е достатъчно , ам ... маркетинг - те си знаят .
Та малко по същество . Кои са новостите ю
- опционални огромни керамични спирачки
- отместване на ограничителя до 305км/ч
- карбонов покрив
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Ачо, донякъде разбирам разочарованието ти от двигателя, но в края на крайщата - всички очаквахме точно този мотор, евентуално леко туиикнат, въпреки, че при предното поколение М5 и М6 нямаше никаква разлика - няма логика този път да има. А и да не забравяме, че разлики между S63B44 и S63B44Tu всъщност има -
Лично според мен М6 е точно това, което каза Сашо - перфектно GT, заредено с доста емоция.
- Код: Избери целия код
Compared to the regular S63, the S63 TU has the addition of throttleless Valvetronic induction control, larger turbos and intercoolers, different injectors and control electronics, and a higher compression ratio of 10.0:1.
Лично според мен М6 е точно това, което каза Сашо - перфектно GT, заредено с доста емоция.
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Този отговор търсех и в темата за М5 - мерси
Потърсих и намерих още малко за разликите - бууста при С63 е 1,2 , докато при С63ТУ е 1,5
и редлайна малко е отместен - 7000 за С63 и 7200 за С63ТУ
A това
макар да него пише , мисля че и при Х5М/Х6М имаше права на мощността . И понеже и на моя мотор му дават такава права да попитам - ако стигаш макс мощност при 6000 оборота , има ли смисъл да държиш до 7000 където ти е същата мощност . Или иначе казано тягата пада пропорционално с увеличаването на оборотите . Освен да "затвориш" повече за по-голяма мощност при качване на по-горна предавка , друг смисъл има ли
(за звука е ясно )

Compared to the regular S63, the S63 TU has the addition of throttleless Valvetronic induction control, larger turbos and intercoolers, different injectors and control electronics, and a higher compression ratio of 10.0:1.
Потърсих и намерих още малко за разликите - бууста при С63 е 1,2 , докато при С63ТУ е 1,5

A това
. Не е малко, като се замислиш. Плюс, че мощността освен, че е различна - при М5/М6 мотора е в продължение на над 1000 оборота...
макар да него пише , мисля че и при Х5М/Х6М имаше права на мощността . И понеже и на моя мотор му дават такава права да попитам - ако стигаш макс мощност при 6000 оборота , има ли смисъл да държиш до 7000 където ти е същата мощност . Или иначе казано тягата пада пропорционално с увеличаването на оборотите . Освен да "затвориш" повече за по-голяма мощност при качване на по-горна предавка , друг смисъл има ли

- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Не мога да ти разбера напълно въпроса, да не говорим, че е тотален офф, но ако ни се карат - здраве да е
Доколкото ми е ясно, ти питаш дали ако примерно си перкаш с М6цата с 6000оборота, има ли смисъл да я катериш до 7000, тоест, какви други биха били ползите освен попадането в по-благоприятни за ускорението обороти при преминаване на следваща предавка. Според мен абсолютно и задължително трябва да го направиш, ако искаш правилното ускорение - защото като ръчкаш колата не е въпрос на това да удариш върха на скалата и айде следваща предавка, ами да държиш колата около оборотите, при които ускорява най-добре - при М6 ще са тамън между 6000 и 7000 ( и 7200 прекъсвач, според мен доста добре сметнато ) Например с моята бангия - има макс. мощност при 5750 оборота, макс въртящ - 2750. Осезаемият спад на мощността след пика при 5750 идва някъде около 6100-6200, тогава и колата спира да набира като я ръчкам за максимална скорост. Когато се правя на Шумахер правя точно така - тръгвам от ~ 2700 със смачкан до половина педал за да избегна въртене и до долу в момента, в който усетя, че сцеплението го има. После сменям на 6100-6200 и си взимам бинокъла, щото 121 коня стигат да ме залепят за седалката единствено на първа
И принципа не е коренно различен дори и при високотехнологичен двигател като S63 - ръчкаш ли я сменяш на 7000-7100, попадаш на следваща предавка малко преди максимална мощност и би следвало да си абсолютен идиот за да накараш тоя звяр да си "зарови носа" , ама който я е карал ( или да сме реалисти - който е карал М5 ) да си каже. Друг смисъл няма, ама и в края на крайщата няма и особен смисъл да я караш в 6000 оборота ако не искаш да кантариш някого.
Между другото, от това, което намерих - никъде не пишеше, че имаш права на мощността. Източник?

Доколкото ми е ясно, ти питаш дали ако примерно си перкаш с М6цата с 6000оборота, има ли смисъл да я катериш до 7000, тоест, какви други биха били ползите освен попадането в по-благоприятни за ускорението обороти при преминаване на следваща предавка. Според мен абсолютно и задължително трябва да го направиш, ако искаш правилното ускорение - защото като ръчкаш колата не е въпрос на това да удариш върха на скалата и айде следваща предавка, ами да държиш колата около оборотите, при които ускорява най-добре - при М6 ще са тамън между 6000 и 7000 ( и 7200 прекъсвач, според мен доста добре сметнато ) Например с моята бангия - има макс. мощност при 5750 оборота, макс въртящ - 2750. Осезаемият спад на мощността след пика при 5750 идва някъде около 6100-6200, тогава и колата спира да набира като я ръчкам за максимална скорост. Когато се правя на Шумахер правя точно така - тръгвам от ~ 2700 със смачкан до половина педал за да избегна въртене и до долу в момента, в който усетя, че сцеплението го има. После сменям на 6100-6200 и си взимам бинокъла, щото 121 коня стигат да ме залепят за седалката единствено на първа

Между другото, от това, което намерих - никъде не пишеше, че имаш права на мощността. Източник?
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Правилно си ми разбрал въпроса . Не е офтопик , защото все пак е свързан с М5 и с повечето нови турбо мотори
На моя кошник му дават права на мощността между 5500-6200 и за тва се зачудих дали е правилно това което си мисля .
- не съм сигурен дали имаше права - търся графики , но за сега само реални дино графики а там е доста различно .

Между другото, от това, което намерих - никъде не пишеше, че имаш права на мощността. Източник?
- не съм сигурен дали имаше права - търся графики , но за сега само реални дино графики а там е доста различно .
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Това чудо е УНИКАЛНО
Дават му 4.2 секунди до 100км/ч
Просто невероятен автомобил
На живо 650i с М-пакет е супер брутално, представям си това







Просто невероятен автомобил




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Уникална е ! Новия волан е един път.Единственото, което бих променил са бъбреците.
Забелязвате ли, че на новите М5 и М6 максималната скорост е по - ниска от на Е60 М5 и Е63 М6 ?
Забелязвате ли, че на новите М5 и М6 максималната скорост е по - ниска от на Е60 М5 и Е63 М6 ?
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
още от Е24 635csi и E28 M5, през E60 M5 и E63 M6 все с еднакви мотори, сега се сетихте защо F10 M5 били с еднавъв мотор F13 M6...

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Аз говорех за Х5М . Разбра се че разлики в моторите има .
Ограничението на всички БМВта е 250км/ч , като за Е60 М5 най-много да се е предлагало 280 км/ч . На това М6 ограничителя е отпуснат чак до 305 км/ч и практически е най-бързото БМВ евър . Вече кое колко точно вдига ако се махне ограничителя не се знае или поне не се знае от нас .
Ganchev__ написа:Уникална е ! Новия волан е един път.Единственото, което бих променил са бъбреците.
Забелязвате ли, че на новите М5 и М6 максималната скорост е по - ниска от на Е60 М5 и Е63 М6 ?
Ограничението на всички БМВта е 250км/ч , като за Е60 М5 най-много да се е предлагало 280 км/ч . На това М6 ограничителя е отпуснат чак до 305 км/ч и практически е най-бързото БМВ евър . Вече кое колко точно вдига ако се махне ограничителя не се знае или поне не се знае от нас .
- The7omahawk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 10.07.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z3 Roadster 2.8
- Мечтае да кара: едно да беше...
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
Ачо, нещо си се объркал... M Driver's пакета ПРЕМАХВА ограничителя, не го измества - като това се предлагаше също за Е60 и Е63, вярвай ми
Доколкото знам при премахване на ограничитея макс. скорост на М6 преди беше пак 305 ( на места виждам пише 340, ама по километраж ) , та сега май няма да има подобрение.

- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: BMW M6 Coupe (F13M) и брат му M6 Convertible (F12M)
http://prikachi.com/images/19/3676019R.png
Тази снимка е от Е60 М5.Струваше ми се невероятно спортен седан да достига скорост много близка до тази на супер спортисти като ферари и ламборгини, а сега забелязах, че с по - малките турбо мотори и максималната скорост пада
Тази снимка е от Е60 М5.Струваше ми се невероятно спортен седан да достига скорост много близка до тази на супер спортисти като ферари и ламборгини, а сега забелязах, че с по - малките турбо мотори и максималната скорост пада

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани