Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bmw_3er
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: AC Schnitzer M5
Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
Постоянно пада!
Колата е с чисто нов акумулатор, водих я на диагностика, но не можаха да намерят отечка, а пък със сигурност има някакъв консуматор на ток. Колеги, ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели своя опит или да изкаже своето мнение. Благодаря предварително!

Колата е с чисто нов акумулатор, водих я на диагностика, но не можаха да намерят отечка, а пък със сигурност има някакъв консуматор на ток. Колеги, ако някой е имал подобен проблем ще се радвам да сподели своя опит или да изкаже своето мнение. Благодаря предварително!


- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
Намери някои добър електричар и кажи от къде си че да те упътим по лесно 

Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
Вероятно акумулатора пада от така наречения таралеж/крайното стъпало на вентилатора на парното. Доста има изписано за него и най-вече той се оказва проблема с падането на акумулатора. Свържи се с колегата oci, който ги възстановява и знае как да отстрани проблема!
- Phil
- ентусиаст
-
- Мнения: 859
- Регистриран на: 9.04.2007
- Местоположение: София/ Стара Загора
- Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
slitter написа:Вероятно акумулатора пада от така наречения таралеж/крайното стъпало на вентилатора на парното. Доста има изписано за него и най-вече той се оказва проблема с падането на акумулатора. Свържи се с колегата oci, който ги възстановява и знае как да отстрани проблема!
И аз за таралежа си мислих...

- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
От моя опит с утечките мога да ти дам следните съвети:
1) Първо провери дали колата зарежда както трябва, ако не зарежда значи нямаш утечка
2) Аз на твое място не бих изключил акумулатора като дефектен.
Препоръчвам ти една вечер да откачиш акумулатори и ако на сутринта след закачане колата запали значи търсим утечка, ако ли не отиваме за рекламация на акумулатора, защото има изгоряла клетка
3) Ако колата зарежда и сме убедени, че не е акумулатора значи започваме да търсим утечката:
Утечка се лови по следният начин. Вземаш един мултицет. Гасиш колата откачаш - и започваш да мериш ампераж като закачаш мултицета като мост между - на колата и - на акумулатора.
Започваш да вадиш бушоните един по един докато видиш от кой бушон е утечката.
Тук има само една гадна подробност, че при Е46 първите минути (мисля към 15), се подава ток мисля към доста консуматори в купето(нека по запознатите, също кажа как точно трябва да се изпълни горната процедура при Е46).
1) Първо провери дали колата зарежда както трябва, ако не зарежда значи нямаш утечка

2) Аз на твое място не бих изключил акумулатора като дефектен.
Препоръчвам ти една вечер да откачиш акумулатори и ако на сутринта след закачане колата запали значи търсим утечка, ако ли не отиваме за рекламация на акумулатора, защото има изгоряла клетка

3) Ако колата зарежда и сме убедени, че не е акумулатора значи започваме да търсим утечката:
Утечка се лови по следният начин. Вземаш един мултицет. Гасиш колата откачаш - и започваш да мериш ампераж като закачаш мултицета като мост между - на колата и - на акумулатора.
Започваш да вадиш бушоните един по един докато видиш от кой бушон е утечката.
Тук има само една гадна подробност, че при Е46 първите минути (мисля към 15), се подава ток мисля към доста консуматори в купето(нека по запознатите, също кажа как точно трябва да се изпълни горната процедура при Е46).
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
slitter написа:Вероятно акумулатора пада от така наречения таралеж/крайното стъпало на вентилатора на парното. Доста има изписано за него и най-вече той се оказва проблема с падането на акумулатора. Свържи се с колегата oci, който ги възстановява и знае как да отстрани проблема!
Таралежа би трябвало да го чуе/усети ,че работи след като изгаси колата,а и предполагам акумуалтора на 316-ката е сигурно 60А ако не и по-малко,и може да го дърпа макар,че за 15 мин да кажем да работи този таралеж,чак толковаа

Електричар - това е решението на проблема

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bmw_3er
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: AC Schnitzer M5
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
Благодаря за бързите отговори!
RE: S7: От Стара Загора.
RE: sovata: Мисля, че зарежда без проблем. Поне това откриха диагностиците.
RE: slitter, Phil: Колеги, а дали ще трябва да се закупува нов или може да се оправи. Видях във форума, че има тема със смяна и рециклиране на същия, но дали е надеждно.

RE: S7: От Стара Загора.
RE: sovata: Мисля, че зарежда без проблем. Поне това откриха диагностиците.
RE: slitter, Phil: Колеги, а дали ще трябва да се закупува нов или може да се оправи. Видях във форума, че има тема със смяна и рециклиране на същия, но дали е надеждно.

Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
Aбе пичове, толкова е изписано по тая тема, са ме карате да повтарям като идиот наново. Първо правя едно уточнение - стъпалото/таралежа не се чува, щото той е електронен блок с платки и т.н., нема кво да му се чува, тва което се чува е вентилаторчето на модула на климатика, то не се управлява от таралежа. Управлява си се от самия модул на климатика. Колата като спре след 15тата минута подаването на ток към климатика и то спира. Проблемът не е там. Проблемът си е в самото стъпало (най-вероятно). Към него винаги има +12 не винаги може да се хване на измерване, дори с мултицет, щото може да спре, може да тръгне пак, а външни симптоми да няма. Oci знае кво да прави, това се е случвало толкова пъти, нема нужда да се набутва човека по електричари, които не са наясно с тънкостите на тая кола. Освен това oci е пределно наясно как да гледа върху кабелен проблем, макар да не е кабелен 

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
slitter написа:Aбе пичове, толкова е изписано по тая тема, са ме карате да повтарям като идиот наново. Първо правя едно уточнение - стъпалото/таралежа не се чува, щото той е електронен блок с платки и т.н., нема кво да му се чува, тва което се чува е вентилаторчето на модула на климатика, то не се управлява от таралежа. Управлява си се от самия модул на климатика. Колата като спре след 15тата минута подаването на ток към климатика и то спира. Проблемът не е там. Проблемът си е в самото стъпало (най-вероятно). Към него винаги има +12 не винаги може да се хване на измерване, дори с мултицет, щото може да спре, може да тръгне пак, а външни симптоми да няма. Oci знае кво да прави, това се е случвало толкова пъти, нема нужда да се набутва човека по електричари, които не са наясно с тънкостите на тая кола. Освен това oci е пределно наясно как да гледа върху кабелен проблем, макар да не е кабелен
Еее хващаш се за думите много - но да прав си ,вентилатора се чува не стъпалото ,което е некви смотани стърчащи пръчки

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
Може да не се върти вентилатора, но харчи ток - тъпо, ама точно така се получава! За това казвам никакви симптоми външни, а нов акумулатор пада! И още по-тъпото е, че се получават какви ли не идиотщини. Примерно спира колата, гаси, излиза и след 1 час сам си тръгва вентилатора и ти няма как да го хванеш и точи. На самото измерване може всичко да е ок, а след 30-40 мин. да почне, и така спира-тръгва, много откачена работа с него, понякога много трудно се хваща, затова му казвам да се насочи директно към него, за да не се чуди и ччудят и майсторите, които биха я гледали. Абсолютно същата работа може да се получи с перката на климатика/охлаждането. И там полудява понякога управлението и там имаш постоянен +12, ама случаите са доста по редки!!! Нека на първо място да пробва с таралежа, почти съм сигурен, че е от него!
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Проблем с акумулатора на 316(2000г.)
С таралежа, борбата е голяма.
Ако се затвориш в колата за 1 час със сигурност можеше да го хванеш в издънка.
Вече си замина 1 акумулатор при мен и явно е от него. Трудно се хваща, не знам какво щяхме дa правим без колегата Oci,
макар, че аз вече знаех за проблема.


Вече си замина 1 акумулатор при мен и явно е от него. Трудно се хваща, не знам какво щяхме дa правим без колегата Oci,

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани