Амортисьори LowTec Germany
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Амортисьори LowTec Germany
Най малко по стегнато возене при стоково окачване , ако сравняваш дебелият кол при спортни амортисиори разликата ще е досто голяма има само едно, което в минус и то че са по тежки , ама пък по корави. 


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Амортисьори LowTec Germany
Ем аз минах от тънък на дебел колец, и си карам със сток аморт и пружини, НО колата стана доста по-приятна за каране.
Директна и стегната ... смятай кво ще е с някво окачване въх леле, майкоу, не е за СФ ...
Директна и стегната ... смятай кво ще е с някво окачване въх леле, майкоу, не е за СФ ...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Амортисьори LowTec Germany
То хубаво ама отпред съм с малките дискове и апарати (колата беше 16-ка) дали ще има някакви проблеми с монтирането на дебелия кол ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Амортисьори LowTec Germany
не няма да имаш.. но според мен щом сега колата ти не е 16-ка по добре си смени първо спирачките и после окачването....
а пък за амортисйорите от е36 е голяма прсототия това защото са по дълги и ако коалта ти е одстатъчно свалена направо ти избива тампоните отгоре
тая схема се получава добре при обратния вариянт на е36 да сложиш амортисйори от е30 ама не стокови щот идват много меки все едн оса изпуснали... печели се от това че са по къси и така все едно си си взел заводско скъсени за е36
а пък за амортисйорите от е36 е голяма прсототия това защото са по дълги и ако коалта ти е одстатъчно свалена направо ти избива тампоните отгоре

тая схема се получава добре при обратния вариянт на е36 да сложиш амортисйори от е30 ама не стокови щот идват много меки все едн оса изпуснали... печели се от това че са по къси и така все едно си си взел заводско скъсени за е36

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
Re: Амортисьори LowTec Germany
Отзад минах на дискове и съм с нови накладки навсякъде и хубави гуми отпред
Колата си спира добре пък и аз не карам по писти а на полигони със средна скорост 40 и рядко използване на спирачки 
п.с. Отивам да сменям тампоните на задния мост с полиуретанови да видим какво ще стане с тея хвалби по форума


п.с. Отивам да сменям тампоните на задния мост с полиуретанови да видим какво ще стане с тея хвалби по форума

[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Амортисьори LowTec Germany
защо да сменя спирачките...щом Гюнтер е оставил 200коня кола с тези спирачки,значи стригат 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- dan4o1010
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 50
- Регистриран на: 4.05.2007
- Местоположение: София
- Кара: m50b25 v kemper
Re: Амортисьори LowTec Germany
колата ми е с такива амортисиори и пружини и цялата е с полиоретан и в момента друса повече и е по твърда от на еидн приятел който кара жълто кони с Х&Р червен , и е по твърда и от др ми кола която е с жълто кони и жълти Х&Р пружини 

- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Re: Амортисьори LowTec Germany
аз си взех преди време джомче и бях доволен, че поне я свалих доволно, и за ежедневка беше прилично твърда, но не очаквай да караш години с това окачване 


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Амортисьори LowTec Germany
че какво му е на д2-то..чук си е за тея пари

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: Амортисьори LowTec Germany
А за амортисиорите може да по спорим и за пружините има вариянти на Кони задни при е 30 маслени реголируеми,които са по къси поне с 5 санта по размер, от газови пак за е 30 . А за е 36 маслените КОНИ пак са по къси и много по твърди от е 30 ковите газови, това съм го видял и пробвал ,не съм го чел или някой да ми го е казал........Всички амортисиори са купени чисто нови от РУДИ и за това, ако иска някой корав амортисиор да вземе маслен реголеруем от е 36, този които е целият метален , при най твърдо ще му паднат пломбите . 


- Master™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: Амортисьори LowTec Germany
Явор написа:че какво му е на д2-то..чук си е за тея пари
ма офертата тряя да е м/у 300-400 не 1500-2000


- ^Joreto
- серсемин
-
- Мнения: 716
- Регистриран на: 25.03.2005
- Местоположение: Пловдив, Брани поле
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F30 340xi
Re: Амортисьори LowTec Germany
Аpex са намалени с 25% и идват на цена 500лв (4 амортисьора) с доставката до BG
Нямам идея колко са твърди и що за стока са??? Ако някой кара с такива, нека сподели впечатления 


- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Амортисьори LowTec Germany
Предните само пълнители ли са 

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Амортисьори LowTec Germany
кабриото ми е с апекс..не съм доволен

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Амортисьори LowTec Germany
Има ли смисъл от минаването от тънък към дебел макферсон ? Заслужава ли си инвестицията при положение ,че се кара с lowtec ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif
64 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани