Проблем с паленето на Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Проблем с паленето на Е46
bmw-maximilian написа:Да колега това го видях,обаче има и друг номер където цената е 153 лева,а пък вече на няколко места видях колеги да пишат за това реле на Beru 135 лева...
Добър вариант е.Скачай.
- TRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 9.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS
Re: Проблем с паленето на Е46
koleto_78 написа:bmw-maximilian написа:Да колега това го видях,обаче има и друг номер където цената е 153 лева,а пък вече на няколко места видях колеги да пишат за това реле на Beru 135 лева...
Добър вариант е.Скачай.
Това за 153 го дават ENDED в realoem. В Дару пише, че няма наличност. Аз бих взел Beru-то, едва ли е лошо, а е доста по-евтино. Навремето не знаех че има такъв вариант

- darko691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 2.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118hp; e30 324td 115hp
Re: Проблем с паленето на Е46
Здравейте колеги. Аз имам Е46 318i 2000год. Денс се качвам в колата,и колата не иска да пали завртвам клуча и само се чува някакав звук цк цк цк се едно че не иска да заврти да запали
акомулатора си е нов и не мисля че е од него. Пробвах бутнах я малко и запали покарах я малко, спрях исгасих я да пробвам дали ще пали и пак
пак завртвам клуча и ми прави само цк цк цк
Какаво и става ще ми каже ли някои
Дай по-брзо да я оправя че без кола сам като болен 






- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Проблем с паленето на Е46
darko691 написа:Здравейте колеги. Аз имам Е46 318i 2000год. Денс се качвам в колата,и колата не иска да пали завртвам клуча и само се чува някакав звук цк цк цк се едно че не иска да заврти да запалиакомулатора си е нов и не мисля че е од него. Пробвах бутнах я малко и запали покарах я малко, спрях исгасих я да пробвам дали ще пали и пак
пак завртвам клуча и ми прави само цк цк цк
Какаво и става ще ми каже ли някои
Дай по-брзо да я оправя че без кола сам като болен
Може да е стартер.

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- frizzante
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 481
- Регистриран на: 29.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: му се на вода
Проблем с паленето на Е46
darko691 написа:Здравейте колеги. Аз имам Е46 318i 2000год. Денс се качвам в колата,и колата не иска да пали завртвам клуча и само се чува някакав звук цк цк цк се едно че не иска да заврти да запалиакомулатора си е нов и не мисля че е од него. Пробвах бутнах я малко и запали покарах я малко, спрях исгасих я да пробвам дали ще пали и пак
пак завртвам клуча и ми прави само цк цк цк
Какаво и става ще ми каже ли някои
Дай по-брзо да я оправя че без кола сам като болен
Описваш признаци за заминал стартер! Без сервиз няма да минеш, но не е нищо сложно и сериозно!
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!
- darko691
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 2.07.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i 118hp; e30 324td 115hp
Re: Проблем с паленето на Е46
frizzante написа:darko691 написа:Здравейте колеги. Аз имам Е46 318i 2000год. Денс се качвам в колата,и колата не иска да пали завртвам клуча и само се чува някакав звук цк цк цк се едно че не иска да заврти да запалиакомулатора си е нов и не мисля че е од него. Пробвах бутнах я малко и запали покарах я малко, спрях исгасих я да пробвам дали ще пали и пак
пак завртвам клуча и ми прави само цк цк цк
Какаво и става ще ми каже ли някои
Дай по-брзо да я оправя че без кола сам като болен
Описваш признаци за заминал стартер! Без сервиз няма да минеш, но не е нищо сложно и сериозно!
Дай някои DIY да вида как се сваля стартера


- xerial
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1780
- Регистриран на: 29.10.2008
- Местоположение: 100-те лица
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330d CBR 600RR
- Мечтае да кара: F82 ,S1000RR
Re: Проблем с паленето на Е46
По повод изгорелите свещи - именно заради това се сменя и реле и свещите... да знаеш че си направил нещатата като хора! Още повече на коли по и около 10год и безброй километри
Сега отново колектори , долу, играчка разправия...

Сега отново колектори , долу, играчка разправия...
- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Проблем с паленето на Е46
xerial написа:По повод изгорелите свещи - именно заради това се сменя и реле и свещите... да знаеш че си направил нещатата като хора! Още повече на коли по и около 10год и безброй километри![]()
Сега отново колектори , долу, играчка разправия...
Подкрепям на 100%, аз съм сменял реле без да свалям колектора, но се изкривих и си смачках пръстите.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Проблем с паленето на Е46
При мен е ситуацията е същата като при bmw-maximilian, а преди 2 седмици на -17 палеше от 1 въртене.
В Петък първия път от 10 оборота не запали. После веднага запали и нямаше проблем.
В Събота ходих да ми проверят акумулатора и ми казаха, че алтернатора зарежда, но самият акумулатор е зареден на 50%.
Днес запали, но малко трудно като се има в предвид, че колата е в гараж и паля на +8 градуса.
Тази вечер го зареждам, и ако пак има проблем ще пробвам със свещите и релето, че ме съмнява от акумулатора 1 път да не запали, а после да си пали цял ден без проблем.
В Петък първия път от 10 оборота не запали. После веднага запали и нямаше проблем.
В Събота ходих да ми проверят акумулатора и ми казаха, че алтернатора зарежда, но самият акумулатор е зареден на 50%.

Днес запали, но малко трудно като се има в предвид, че колата е в гараж и паля на +8 градуса.
Тази вечер го зареждам, и ако пак има проблем ще пробвам със свещите и релето, че ме съмнява от акумулатора 1 път да не запали, а после да си пали цял ден без проблем.
- Maxmadness
- ентусиаст
-
- Мнения: 1151
- Регистриран на: 15.03.2010
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320Cd. `04 Kawasaki z1000 `11
Re: Проблем с паленето на Е46
Jivko,при мен проблема беше в релето братле ! На диагностика показа,че и 4-те свещи са заминали,обаче това е невъзможно имайки впредвид,кога са сменени...пък при мен палеше от 10-ти 15-ти път,и загрееше ли,докрая на деня палеше от първия път...при теб проблема според мен е друг,като запалиш колата си пусни парно музика и фарове,и си замери акумулатора да видиш как зарежда с тези консумативи,и ако всичко е в норма отписвай акомулатора като проблем.
п.с според мен 1 диагностика няма да ти навреди,поне да видиш свещите как са,и реленцето също може да се провери...сега като дам на контакт реленцето си се чува
п.с според мен 1 диагностика няма да ти навреди,поне да видиш свещите как са,и реленцето също може да се провери...сега като дам на контакт реленцето си се чува

"The Lion does not need the whole world to fear him, only those nearest where he roams"
A.J DARKHOLME
A.J DARKHOLME
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Проблем с паленето на Е46
Здр колеги!Имах абсолютно същия проблем с моята кола,само че е 320 Д,136 к.с.След смяна на релета,свещи,сипвах добавки към премиум дизела,вкл и малко масло в резервоара,проблема си продължаваше.Въпроса беше да запаля сутринта,след това през целия ден палеше от половин път.Даже стигнах до извода,че ако паркирам на баир вечрта ,с предницата нагоре,пали по-лесно
!?След ходене по мъките 2 седмици,се оказа,че ГНП-то ми се изместило с няколко градуса и като го наместиха колата си палеше от раз сутринта и даже започна да гори по-малко през зимата.Може би трябва да вметна,че проблема се появи,след ката печката за подгряване на мотора се развали (изгоря управлението и),а знам че следващите модели след моя са с калорифери.Така че преди да запалите сутринта,оставете ги на контакт да се позагреят малко,та тогава пробвайте с първото палене.Само не ме питайте как се е изместила ГНП-то,че това е друга дълга и тъжна българска тема
!


Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: Проблем с паленето на Е46
Макар ,че ми стана много интересно и ме човърка отвътре няма да те питам от какво се е изместила помпатавикентии70 написа:.....Само не ме питайте как се е изместила ГНП-то,че това е друга дълга и тъжна българска тема!

- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Проблем с паленето на Е46
При мен след зареждане на акумулатора пали нормално, само че според мен проблема е другаде.
Поръчах си кабел и софт и утре ще направя една диагностика да видим дали ще излезе нещо.
Малко глупаво звучи, но възможно ли е проблема да е свързан с доливане на антифриз.
В Петък преди да изляза реших да проверя антифриза, и понеже нивото беше намаляло налях някакъв синьо-зелен концентрат. Мисля, че е български т.е. куче марка. Просто се чудя понеже до този ден не съм имал никакви проблеми дори сутринта си запалих от четвърт.

Поръчах си кабел и софт и утре ще направя една диагностика да видим дали ще излезе нещо.
Малко глупаво звучи, но възможно ли е проблема да е свързан с доливане на антифриз.
В Петък преди да изляза реших да проверя антифриза, и понеже нивото беше намаляло налях някакъв синьо-зелен концентрат. Мисля, че е български т.е. куче марка. Просто се чудя понеже до този ден не съм имал никакви проблеми дори сутринта си запалих от четвърт.

- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Проблем с паленето на Е46
jivko2828 написа:Поръчах си кабел и софт и утре ще направя една диагностика да видим дали ще излезе нещо.
зависи си от кабела и софта ти. Може и нищо да не излезе, а да има какво.
Re: Проблем с паленето на Е46
frizzante написа:darko691 написа:Здравейте колеги. Аз имам Е46 318i 2000год. Денс се качвам в колата,и колата не иска да пали завртвам клуча и само се чува някакав звук цк цк цк се едно че не иска да заврти да запалиакомулатора си е нов и не мисля че е од него. Пробвах бутнах я малко и запали покарах я малко, спрях исгасих я да пробвам дали ще пали и пак
пак завртвам клуча и ми прави само цк цк цк
Какаво и става ще ми каже ли някои
Дай по-брзо да я оправя че без кола сам като болен
Описваш признаци за заминал стартер! Без сервиз няма да минеш, но не е нищо сложно и сериозно!
Oсъзнавате ли, че вероятно набутахте човека с излишни ремонти!!!??? Много мразя някой да се изказва некомпетентно и да заблуждава! Това с цъкането въобще не е никакъв стартер, ами си е чист акумулатор. Нито си четете книжките, нито четете форума, където може би в над 200 теми е описано това цъкане и непалене. Запомнете един път завинаги, че цъка ли вътре с примигване на фаровете, които през деня почти няма как да ги видиш, означава преебан/паднал акумулатор. Така е направена колата - падне ли напрежението под 11V ти сигнализира по този начин и прекъсва запалването, за да ти запази други важни системи, които са енергоемки като например АБС/АСЦ(ДСЦ) или да не се освети бега от ниско напрежение! Кво като му е нов акумулатора, тва не означава, че не може да дефектира или да има друг проблем, който да му точи акумулатора - например таралежа! Тия селяците майстори нема да го върнат и ще му напраат ремонт на здрав стартер! Недейте така...
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани