Въпрос за джанти
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Speedman5
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 20.03.2011
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: да кара, да кара.........
- Детайли за колата: Красавица
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Въпрос за джанти
Само ако сложиш фланци с двоен размер минимум 25мм,за да постигнеш ЕТ20
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: Въпрос за джанти
LUBO 555 написа:Само ако сложиш фланци с двоен размер минимум 25мм,за да постигнеш ЕТ20
...иначе трудна работа без да се преправя


- milenskia525
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 2.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Въпрос за джанти
ЕТ-то е като за 3-ка колега 

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: Въпрос за джанти
milenskia525 написа:ЕТ-то е като за 3-ка колега
За това му трябват фланци 25мм,за да намали ЕТто от 45 на 20

- milenskia525
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 135
- Регистриран на: 2.11.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39
Re: Въпрос за джанти
LUBO 555 написа:milenskia525 написа:ЕТ-то е като за 3-ка колега
За това му трябват фланци 25мм,за да намали ЕТто от 45 на 20
така е,съгласен съм

но аз лично съм твърдо ПРОТИВ фланците
- marin_rangelov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: e39
- Мечтае да кара: e60 M5
- Детайли за колата: M пакет
Re: Въпрос за джанти
колега само фланци но ако искаш да ти изглежда добре е39ката направи си различни за отпред и отзад например предните фланци даса на 25мм а задните на 30-35мм
- dimitar_kodoshev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 2.08.2008
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за джанти
dimitar_kodoshev написа:Мразя фланци.
Благодаря
А ти погледна ли от кога е темата ?
- CAIIIO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: Русе/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: Въпрос за джанти
Така и така има тема
Някой може ли да каже едни джанти дали ще станат на е39
18 цола
Централен отвор като на е36 (72,6) , до колкото знам на е39 е 74,1
ЕТ 35 и 8Ж
гумите са 225/40/18
Освен централния отвор, който трябва да се разстърже, други ядове ще има ли
Интересува ме колко би излязло да се разстържат 4-те джанти?
Благодаря предварително
Някой може ли да каже едни джанти дали ще станат на е39
18 цола
Централен отвор като на е36 (72,6) , до колкото знам на е39 е 74,1
ЕТ 35 и 8Ж
гумите са 225/40/18
Освен централния отвор, който трябва да се разстърже, други ядове ще има ли
Интересува ме колко би излязло да се разстържат 4-те джанти?
Благодаря предварително

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: Въпрос за джанти
ЕТ на Е39 е 20.. колкото е по голяма цифрата толкова по навътре стой джантата... тоест има момент в който джантата опира в макферсона. трябва да се види къде е границата, която е различна за различната ширина на джантата J - най - добре пробвай джантите на място.. но да знаеш, че даже и да станат физически най - вероятно няма да е много красиво защото ще седят много навътре в калника.. тоест ще трябва фланче да докараш джантата на оригиналното и място.. отпред 15тина отзад 20-25 мм, зависи как ти харесва. с фланеца може да оправиш централния отвор, да не се стържат джантите..
Успех


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Въпрос за джанти
CAIIIO написа:Така и така има тема
Някой може ли да каже едни джанти дали ще станат на е39
18 цола
Централен отвор като на е36 (72,6) , до колкото знам на е39 е 74,1
ЕТ 35 и 8Ж
гумите са 225/40/18
Освен централния отвор, който трябва да се разстърже, други ядове ще има ли
Интересува ме колко би излязло да се разстържат 4-те джанти?
Благодаря предварително
виж как сам си отговори за разликата в централния


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- CAIIIO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 10.04.2008
- Местоположение: Русе/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325i
- Мечтае да кара: Е36 М3
Re: Въпрос за джанти
Явор написа:CAIIIO написа:Така и така има тема
Някой може ли да каже едни джанти дали ще станат на е39
18 цола
Централен отвор като на е36 (72,6) , до колкото знам на е39 е 74,1
ЕТ 35 и 8Ж
гумите са 225/40/18
Освен централния отвор, който трябва да се разстърже, други ядове ще има ли
Интересува ме колко би излязло да се разстържат 4-те джанти?
Благодаря предварително
виж как сам си отговори за разликата в централния...

аз бях почти сигурен, че няма да стане, но се надявах да греша
благодаря на колегата по горе

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за джанти
Така и така темата е събудена от летен сън...
Идеята, когато фланецът идва по-голям от 10-тина милиметра, е фалнецът да се захване за главината с модерни болтове (
разбирай - главата им да се изравни с челото на фланеца), а джантата да се захване за фланеца с болтовете си на други 5 дупки с резби. Не съм го ползвал този вариянт, но от старо проучване разбрах, че е това начина, че иначе болтовете идват много дълги (при 20 mm фланец примерно) и има голямо усилие върху тях.
Теоретично разбира се, но е по-добре на практика да не се случва болтът да не издържи, че ще е кофти.



Идеята, когато фланецът идва по-голям от 10-тина милиметра, е фалнецът да се захване за главината с модерни болтове (

Теоретично разбира се, но е по-добре на практика да не се случва болтът да не издържи, че ще е кофти.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани