Разлики в мотори ?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Разлики в мотори ?

Мнение от Van » 25 Май 2006, 16:53

Как да определя по външни белези, дали даден мотор е М20В20, или е М20В25 ? Няма номер.
Благодаря за мненията.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 25 Май 2006, 18:53

Най-малкото - дебитомера :arrow: при 2,5 буксата му е кръгла и излиза отгоре ,докато на 2-та литра на дебитомера буксата се включва отстрани и ако е с ВАНУС капачката отгоре му е квадратна - Сименс :idea: Колекторите за постъпващ въздух на по-мощния двигател са с по-големи габарити,както и по-големия маркуч по който постъпва въздуха в двигателя :idea:

Георги Пенчев
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 25 Май 2006, 20:13

Благодаря, г-н Пенчев.Всичко ми се изясни.

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 27 Май 2006, 12:16

Да, само, че Пенчев говори за М50, а не за М20. При М20 ще ти е малко по-трудно, но можеш да видиш следното:
като застанеш срещу изпускателните колектори, точно над тях търсиш кръгъл печат - ако на него пише 2.5 -
честито!, ако го няма въобще - по-вероятно да е 2.0. Казвам "по вероятно", тъй като има вариант и на
Б25 мотор да го няма. Но това не е меродавно, щото може да е сменяна главата и двигателя да си Б25, но да е
с двайскова глава. Лошо, че няма номер този двигател....
Последна промяна lowdriver на 27 Май 2006, 12:26, променена общо 1 път
Изображение
Driver's Racing Team

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 27 Май 2006, 12:24

м20 б25 се различава по външни белези по : колектора е доста по голям видимо се вижда,набива на очи,дебитомера също и тръбата за въздуха и тя е доста по голяма.А и се вгледай че смукателния колектор,тръбите не са кригли някви четварити са от вън
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Май 2006, 21:28

:OT:
:++ :++ :++ :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
Scott-и, а едно време не знаеше какво и къде е делкото на количката :clap: :clap: :clap: :clap: :clap:
:OT:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook