Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Колеги,
2001 - 525Д
Ситуацията е следната:
Със над 15 литра в колата, във движение,оборотите почнаха да падат и колата изгасна в движение.
Тръгвам да паля, само върти и нищо..
На компютъра не излиза нищо като грешки.
Помислих си, че е замръзнала нафтата и отидох до бензиностанцията да налея малко, уви не е това проблема...
Сутринта запалих много трудно, можеби 1 минута без прекъсване въртя стартера и накрая запали, това с 4 подгрявания.
Онзи ден сипах Алпин Дизел от ОМВ, и вчера малко долях обикновен, пак от ОМВ.
Моля, дайте мнения
2001 - 525Д
Ситуацията е следната:
Със над 15 литра в колата, във движение,оборотите почнаха да падат и колата изгасна в движение.
Тръгвам да паля, само върти и нищо..
На компютъра не излиза нищо като грешки.
Помислих си, че е замръзнала нафтата и отидох до бензиностанцията да налея малко, уви не е това проблема...
Сутринта запалих много трудно, можеби 1 минута без прекъсване въртя стартера и накрая запали, това с 4 подгрявания.
Онзи ден сипах Алпин Дизел от ОМВ, и вчера малко долях обикновен, пак от ОМВ.
Моля, дайте мнения

Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Това малко прилича на моята случка. При мен както си карах колата изгасна и после не успя да запали. Малко преди това, обаче забелязах, че стрелката за горивото се е закотвила на малко над 15 литра и не мърда и докато си мислих, как май не показва правилно и колата изгасна. Само, че на мен ми изписа Fuel Injection System на борда. Заредих и пробвах да запаля, но ми падна акумулатора понеже преди това бях въртял доста. Заведох колата в сервиз и там видяха, че в маркучите за нафтата има въздух. Заредиха акумулатора и колата запали и си работи без проблеми. Според мен имам проблем с показанията за горивото, но иначе като сипя до горе си показва правилно. Някой да има идея ?
Да добавя само, че като се замисля моя проблем изглежда идентичен като проблема на колегата. Колега пробвай дали пак ще ти запали трудно. Според мен ще ти запали лесно , а ти е запалила трудно на сутринта защото е нямало нафта. Сега въпроса е защо показва малко над 15 литра, че има, а всъщност резервоара е празен ? Не е от стрелката защото на борд компютъра също показва, че има гориво, така че проблема е в отчитането.
Да добавя само, че като се замисля моя проблем изглежда идентичен като проблема на колегата. Колега пробвай дали пак ще ти запали трудно. Според мен ще ти запали лесно , а ти е запалила трудно на сутринта защото е нямало нафта. Сега въпроса е защо показва малко над 15 литра, че има, а всъщност резервоара е празен ? Не е от стрелката защото на борд компютъра също показва, че има гориво, така че проблема е в отчитането.
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Pavlinius написа:Това малко прилича на моята случка. При мен както си карах колата изгасна и после не успя да запали. Малко преди това, обаче забелязах, че стрелката за горивото се е закотвила на малко над 15 литра и не мърда и докато си мислих, как май не показва правилно и колата изгасна. Само, че на мен ми изписа Fuel Injection System на борда. Заредих и пробвах да запаля, но ми падна акумулатора понеже преди това бях въртял доста. Заведох колата в сервиз и там видяха, че в маркучите за нафтата има въздух. Заредиха акумулатора и колата запали и си работи без проблеми. Според мен имам проблем с показанията за горивото, но иначе като сипя до горе си показва правилно. Някой да има идея ?
Да добавя само, че като се замисля моя проблем изглежда идентичен като проблема на колегата. Колега пробвай дали пак ще ти запали трудно. Според мен ще ти запали лесно , а ти е запалила трудно на сутринта защото е нямало нафта. Сега въпроса е защо показва малко над 15 литра, че има, а всъщност резервоара е празен ? Не е от стрелката защото на борд компютъра също показва, че има гориво, така че проблема е в отчитането.
Няма как да няма нафта по простата причина че съм заредил за 75 лева и съм минал 60 км. Стрелката под 15 не ми е паднала....
- ghostbobi
- Потребител
-
- Мнения: 48
- Регистриран на: 16.02.2011
- Местоположение: Козлодуй
- Пол: Мъж
- Кара: 530 D
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Здравейте, колеги, днес се сблъсках със същия проблем. Имам нафта в резервоара, но угасна. Сипах в една туба гориво, около 6,7 литра, като добавих и 1л. газ за горене. След третото завъртане запали и сега няма проблем.
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Помпата под седалката. За всеки случай, от диагностика не боли.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Elesar74 написа:Помпата под седалката. За всеки случай, от диагностика не боли.
Дам май това се оказа, като дам на контакт се чува как работи помпата , но много слабо.
Разкачих маркуча преди горивния филтар и нафта не пръска при никакво положение.
Вкарах я в бокса утре да се смени филтара и помпата и ще видим какъв е резултата...
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
ghostbobi написа:Здравейте, колеги, днес се сблъсках със същия проблем. Имам нафта в резервоара, но угасна. Сипах в една туба гориво, около 6,7 литра, като добавих и 1л. газ за горене. След третото завъртане запали и сега няма проблем.
Колко литра ти показваше, че имаш ?
- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Помпата под седалката. Пробвай да я сръчкаш с метална пръчка и виж дали ще запали.
- dreharski
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 31.10.2009
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Колега,първо извади помпата в резервоара и виж цедката,защото ако е запушена на диагностика пак показва тази под седалката.Аз имах много проблеми с резервоара и го реших.Извадих помпата от дясно,от ляво сензора за нивото на горивото.Измуках горивото от двете части на резервоара и взех един пакет мокри кърпички,навих ръкавите го избърсах хубаво.Имаше някакви гадни и много отлагания.От тогава няма проблеми.А има и една кошница под помпата която около която има нафта а в самата нея няма,а от там смуче помпата.Затова пробих малка дупка във външната стена долу ниско на кошницата и готово.Дано помогнах на някого
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
dreharski написа:Колега,първо извади помпата в резервоара и виж цедката,защото ако е запушена на диагностика пак показва тази под седалката.Аз имах много проблеми с резервоара и го реших.Извадих помпата от дясно,от ляво сензора за нивото на горивото.Измуках горивото от двете части на резервоара и взех един пакет мокри кърпички,навих ръкавите го избърсах хубаво.Имаше някакви гадни и много отлагания.От тогава няма проблеми.А има и една кошница под помпата която около която има нафта а в самата нея няма,а от там смуче помпата.Затова пробих малка дупка във външната стена долу ниско на кошницата и готово.Дано помогнах на някого
Колега, 1ви смених помпата под седалката защото едвам подкачваше гориво, да не кажа изобщо.
След 3 дена без никакви проблеми, колата ми изгасна по идентичен начин.
Обадих се на моя човек, дойде, разтресе няколко пъти помпата под дясната задна седалка(в резервоара), и след 30 сек въртене на стартер, колата запали...
Директно смених и тази помпа и до този момент нямам проблем, дано не се появи пак

- Filipoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 21.11.2007
- Местоположение: Софията
- Пол: Мъж
- Кара: всичко дет се кара
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Проблема най-често е от помпата в резервоара, в повечето случай с почукване тръгва, но това не е решение. Ако е в добро състояние, тя трябва почти да не се чува как работи, трябва да е много тиха. Препоръчвам ако купувате нова, то тя да бъде Piersburg. А относно до надписа на таблото "fuel inject system", това е обща грешка когато падне налягането на рейла...може да бъде породена от всякакъв вид проблеми по горивната система, но главно излиза при проблем с горепосочената помпа и при протекла помпа на високото налягане:) Надявам се да съм бил полезен 

- vgeirgiev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 91
- Регистриран на: 24.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
- Мечтае да кара: X5 3.0d
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Нищо не сменяй и не вади, приеми, че стигнеш ли до 15 литра трябва да дозаредиш и забрави за проблемите! Освен ако не искаш да караш до 0 литра, тогава си приготви една торба пари и след като ги похарчиш, пак ще гаснеш под 15 литра 

Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Колеги , преди няколко дни колата ми изгасна в джиение. Лампата беше светнала и пишеше ,че има за 80км и когато минах през светофара на Румънското посолство колата изгасна в джижение. Възможно ли е от недостиг на гориво да се е задавила , при наклон понеже през кръстовището има трамвайна линия и е буквално като леко скокче ако се засилиш с над 70км/ч .. Карах на 2-ра с около 40км/ч ... След това като дадох контакт светна оранжевата лампа DDE и не изгасва .... Така и не можах да запаля и ме дърпаха с въже. Налях 10л нафта но отново не огасва проблемната лампа, въртя на стартер около 5-6 сек , но не смея повече ... Предстои ми диагностика , но все пак , някой да има идея какво може да е причинило проблема ? Благодаря ви предварително !
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Вие не четете колеги. Навсякъде във форума пише да не оставяте в резервоара по малко от 15 л че се почват проблеми.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Изгасна във движение - 2001 - 525Д
Ivo_Borisov написа:Вие не четете колеги. Навсякъде във форума пише да не оставяте в резервоара по малко от 15 л че се почват проблеми.
Когато горивото е малко, започва да се отлага конденз от въздуха по стените на резервоара и да се стича на дъното му. Съчетано с примесите в нафтата става някаква странна смес. Казвали са ми,че са вадели по половин кофа с утайка от дъното на резервоара. За това, както е описал колегатаdreharski, резервоара трябва да се почисти, горивният филтър да се сменя по-често, ако са направени тези две неща, вече може да се започне да се слагат и добавки при зареждане с гориво и вече няма да има проблем от това естество.
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани