Гарнитура на капака на двигателя
Модератор: Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Diavollo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 19.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 520i
Гарнитура на капака на двигателя
Привет,
Колеги моля за съдействие относно:
Проблем: Теч на масло около гарнитурата на капака на двигателя (М50В20).
Сменям вече втора гарнитура в рамките на 3 г. (първата я смених преди 3 г., а втората - септември 2011). Не знам дали това е нормално???
Сега отново има омасляване и двигателят не работи добре (липса на мощност и бавно ускорение - вероятно вече има масло при свещите и прекъсва, макар да не се усеща "зверски"). Есента преди да сменя гарнитурата имах същите проблеми, но след смяната се оправи.
Въпроси:
1. Каква гарнитура използвате (аз слагах ELRING) и колко често сменяте гарнитурата?
2. Слагате ли силикон при монтажа (аз не съм слагал) и какъв?
Колеги моля за съдействие относно:
Проблем: Теч на масло около гарнитурата на капака на двигателя (М50В20).
Сменям вече втора гарнитура в рамките на 3 г. (първата я смених преди 3 г., а втората - септември 2011). Не знам дали това е нормално???
Сега отново има омасляване и двигателят не работи добре (липса на мощност и бавно ускорение - вероятно вече има масло при свещите и прекъсва, макар да не се усеща "зверски"). Есента преди да сменя гарнитурата имах същите проблеми, но след смяната се оправи.
Въпроси:
1. Каква гарнитура използвате (аз слагах ELRING) и колко често сменяте гарнитурата?
2. Слагате ли силикон при монтажа (аз не съм слагал) и какъв?
Всичко, което не ме убива ме прави по-силен!!!
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Гарнитура на капака на двигателя
Слагаме , черен, червен , какъвто има
.
Намазваш металната част на мотора и капака със силикона , тънко , почистваш отстрани . Оставаш малко да изсъхне 30 минути и тогава слагаш гарнитурата и стягаш равномерно. Ако стегнеш с мек силикон няма да направиш нищо и пак ще протече.Идеята на тоя силикон е да изсъхне и да действа като гарнитура и той. Друга тема е деформацията на капака с времето.

Намазваш металната част на мотора и капака със силикона , тънко , почистваш отстрани . Оставаш малко да изсъхне 30 минути и тогава слагаш гарнитурата и стягаш равномерно. Ако стегнеш с мек силикон няма да направиш нищо и пак ще протече.Идеята на тоя силикон е да изсъхне и да действа като гарнитура и той. Друга тема е деформацията на капака с времето.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Re: Гарнитура на капака на двигателя
Ползваи силикон на "Виктор реинц" синьо бяла тубичка, или "Курил" и двете държат добре особено първото.
Има ги в Ауто плюс
Има ги в Ауто плюс

Re: Гарнитура на капака на двигателя
На моята сложих Victor Reinz гарнитурка с Victor Reinz черния силиконец - стана бетон
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Гарнитура на капака на двигателя
Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече!
....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!

.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!



- dagger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 520i
- Мечтае да кара: Машината на времето !
- Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !
Re: Гарнитура на капака на двигателя
crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече!....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!
В тази ситуация предполагам колега, че не се стяга пак докато спре, ами на усет равномерно нявсякъде и все пак да е по-стегнато от оригинално ?
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Гарнитура на капака на двигателя
dagger написа:crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече!....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!
В тази ситуация предполагам колега, че не се стяга пак докато спре, ами на усет равномерно нявсякъде и все пак да е по-стегнато от оригинално ?
Ако е нова гарнитурата да




- vankata8384
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.03.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E30, E46
Re: Гарнитура на капака на двигателя
Сложи Victor Reinz гарнитура без силикон.
- dagger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: e34 520i
- Мечтае да кара: Машината на времето !
- Детайли за колата: Бяла подводница от 1992 г. в перфектно оригинално състояние !
Re: Гарнитура на капака на двигателя
crazy_d написа:dagger написа:crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече!....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!
В тази ситуация предполагам колега, че не се стяга пак докато спре, ами на усет равномерно нявсякъде и все пак да е по-стегнато от оригинално ?
Ако е нова гарнитурата да,но преди барт ми като имаше е36ца като се беше разтекла само сложих шайби 1.5мм. и я стегнах докато упрат без да сменяме гарнитура.
Благодаря ! Като се има в предвид, че предпочитам да не се ползват силикони при подобна работа, този вариант е чудесен. Ще се пробва

- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Гарнитура на капака на двигателя
crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече!....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!
Ама страхотно решение

Ела да видиш мойта къде е омацана? там където е забърсана. Като сложиш шайбите кво става с вътрешните 2 гарнитурки на кокал ?продължават да пълнят свещите.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
Re: Гарнитура на капака на двигателя
JIKI_RACER написа:crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече!....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!
Ама страхотно решение, аз като видя шайби и ми се доаква , може би с динамометричен ключ ще стягаме?
Ела да видиш мойта къде е омацана? там където е забърсана. Като сложиш шайбите кво става с вътрешните 2 гарнитурки на кокал ?продължават да пълнят свещите.
Честно казано съм изненадан от това което си написал при положение че си в час с нещата но няма значение!

п.с.……..намерих снимк. от старата е34ка и тук е със шайби,като погледнеш болтовете на моторетката кое те кара да ти се ‘’доаква’’?




- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Гарнитура на капака на двигателя
crazy_d написа:JIKI_RACER написа:crazy_d написа:Ако не ви се оправят течовете след смяна на гарнитурата,слагате шайби еднакви по вид и размер (1.5-2мм дебелина)на болтовете на капака понеже имат едни втулки и които опират и не може да се стегне повече!....(Може и без смяна на гарнитурата ако не е мн. стара),и при двата вариянта работи и няма нужда от силикон!
.....това го пиша няколко пъти от 2007 насам ама няма кой да обърне внимание,мн. грозна работа като видя дв. омацан с тез силикони!
Ама страхотно решение, аз като видя шайби и ми се доаква , може би с динамометричен ключ ще стягаме?
Ела да видиш мойта къде е омацана? там където е забърсана. Като сложиш шайбите кво става с вътрешните 2 гарнитурки на кокал ?продължават да пълнят свещите.
Честно казано съм изненадан от това което си написал при положение че си в час с нещата но няма значение!.......За вътрешните гарнитурки нали не си забравил че и там има болтове да ги стягат,и не не пълнят свещите направени по тоя начин (не говорим за гарнитури които като ги хванеш се трошат ,както казваш на ‘’кокал’’).
п.с.……..намерих снимк. от старата е34ка и тук е със шайби,като погледнеш болтовете на моторетката кое те кара да ти се ‘’доаква’’?![]()
Безмислен спор се заформя , слагал съм и без силикон- протичат , Елринг , Реинц....незнам.предпочитам да намажа черния силикон , да си забърша и да си стане ок.
Когато се остави да изсъхне НЕ цапа гарнитуратаи може да си го свалиш и качиш пак капака. + това гарнотурата отдолу има едни зъбчета дет уж тряя да държат да не излиза масло ама ми държат едно нещо

П.С. Не съм в час с нещата , чета просто форума много .Ако знаеш за веригите на ТДС колко мога да напиша и за плочката


М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
- crazy_d
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 311
- Регистриран на: 23.08.2006
- Местоположение: Шумен/В.Преслав
- Пол: Мъж
- Кара: e34
- Мечтае да кара: BMWта
- Детайли за колата: хубавелка
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Гарнитура на капака на двигателя
Най-добре сложи силикон. Явно имаш неравна повърхнина на главата или капака, и затова протича. Аз и по предавания съм гледал - силикон слагат, така че това изобщо не е "нашенски тунинг".
- jullydjs
- ентусиаст
-
- Мнения: 1061
- Регистриран на: 26.05.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Е70
- Мечтае да кара: 25 годишна
Re: Гарнитура на капака на двигателя
Въпросните шаиби за които говореше колегата са лееко гумени и ако не са сменяни никога, квато и гарнитура да турнеш пак ше тече, таа ако не ти се клепа със силикон бегай за гумените шаибички (неса скъпички) може даже и на цената на силикона да ти стъпят и все пак ако слагаш силиконче после не забравяй секача ако решиш да демонтираш за нещо 

24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани