Какво се случва с топлото ?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Какво се случва с топлото ?

Мнение от punish_the_benz » 06 Фев 2012, 8:01

е46 328
Проблема който забелязвам, че се случва с парното е следния. Паля колата покарам малко съответно вече стрелката на температурата е на 12 часа ( ел. градусите показват от 93-96 градуса) вътре духа топло но не колкото трябва. Покарам известно време още тогава започва да духа направо горещо и аз решавам че в началото е духала по хладно докато се стоплят тръбите до купето след което се успокоявам. След още малко каране поглеждам стрелката е пак на 12 часа , градусите са 95 слагам си ръката на таблото и установявам че пак духа хладно. Спирам на място като на свободна поддържам 4000 оборота и пак започва да духа доста горещо. Другото което мисля че забелязвам е че преди на излизане от синиото духаше сякаш по топло отколкото сега.
Системата е обезвъздушена и почистена. Нов таралеж. Нова водна помпа. Термостата смених преди седмица и мисля че е от тогава проблема.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от NikVanov » 06 Фев 2012, 8:56

1. За всеки случай още веднъж обезвъздуши.
2. Малко търпение- все пак зимата ще свърши.
3. Виж да нямаш и друг термостат за смяна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 481
Регистриран на: 29.09.2010
Пол: Мъж
Кара: му се на вода

Какво се случва с топлото ?

Мнение от frizzante » 06 Фев 2012, 11:44

Според мен имаш въздух по системата, пробвай пак с малко повече търпение. При мен има подобно на описаното от теб, но е едвам забележимо и само на ауто позицията на 24/25 градуса. Може би е нормално след като достигне желаната температура в купето да не пуска топлината с голям капацитет.
Никой да не се качва на автобуса преди да е дошъл!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от marto853. » 06 Фев 2012, 12:55

И при мен е така ако не подавам газ над 2000об. духа хладко на място.Сменена водна помпа, нов антифриз, обезвъздушаване,смених и за проба клапана на климатроника пак така сега следва промивка на радиатора на парното да видим какъв ще е ефекта. :dunno: Ще следя темата с интерес.
новият ми номер: 0877787835

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 23.05.2008
Пол: Мъж
Кара: bmw e46-323-2.5CI
Мечтае да кара: E46M3,E92

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от vankodve » 06 Фев 2012, 13:15

колега имах същия проблем :yes: сменях помпи ,термостати и нищо ...радиаторче на парното там е проблема 95% след смяната в колата не се диша от жега в най-големия студ почва да духа топло за 5-10мин. сменя се за 1ч. и струва 100лв.оргинално :yes: успех

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от marto853. » 06 Фев 2012, 13:21

Ми то не е спукано и не тече не може ли да се промие(продуха) и да се избегне смяната.
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от spower » 06 Фев 2012, 15:47

marto853. написа:Ми то не е спукано и не тече не може ли да се промие(продуха) и да се избегне смяната.

Може да се промие, като откачиш клапана на парното сложи едно маркуче с фуния плътно на маркуча /входящия/, а на другия изходящия пък набии един маркуч. Продухай останалия антифриз в радиатора на парното и налей кислол през входящия, а на изходящия надигни края нагоре да задържи кислола в радиатора. Понакисни го и после входящия маркуч го свържи към чешма с налягане да промие боклуците в радиаторчето ;) Следва обезвъздушаване и парно :)
ПП: Вместо кислол може да се ползва и друг подобен препарат за котлен камък ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от marto853. » 06 Фев 2012, 16:20

И аз го четох тва с кислола феновете от е36 са го пробвали и наистина работело сега ще го пробвам и аз. :yes:
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от spower » 06 Фев 2012, 16:24

marto853. написа:И аз го четох тва с кислола феновете от е36 са го пробвали и наистина работело сега ще го пробвам и аз. :yes:

Пиши после дали си доволен от резултата ;)
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от marto853. » 06 Фев 2012, 16:27

:yes:
новият ми номер: 0877787835

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от slitter » 06 Фев 2012, 18:28

До колегата, пуснал темата - не сте обезвъдушили системата хубаво!!! Тя и сама ще се обезвъдуши, но трябва време, ако караш колата само в градски условия, демек необходими са по-високи обороти за повече време. Няма какво да е друго, що проблемът е започнал след интервенция по охладителната система. Можеш да се справиш и сам, не са необходими някакви специални инструменти, даже никакви: палиш колата и отвърташ капачката на разширителния съд, чакаш да излезе колата от синия сектор и почваш да я държиш стабилно на 4000 оборота. Няма нужда да развиваш пробката за обезвъздущаване, за да не губиш от антифриза, реално въздуха ще излиза, а антивриза ще си се оттича в съда! Евентуално може да има малко пръски, ама голем праз. Форсираш я и тва е!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 207
Регистриран на: 30.06.2010
Пол: Мъж
Кара: M5 е60, 645i manual
Мечтае да кара: е30 + S85B50 и ASW

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от punish_the_benz » 06 Фев 2012, 18:39

благодаря колеги ще пробвам пак с обезвъздушаване ако не ще карам още 1-2 дни а след това ще пробвам с промивка на това радиаторче
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от oci » 07 Фев 2012, 21:34

vankodve написа:колега имах същия проблем :yes: сменях помпи ,термостати и нищо ...радиаторче на парното там е проблема 95% след смяната в колата не се диша от жега в най-големия студ почва да духа топло за 5-10мин. сменя се за 1ч. и струва 100лв.оргинално :yes: успех



Колега как за 1 час ще смениш радиоторчето на парното то само толкова време ще ти е необходимо да свалиш таблото а после и прасето на парното и то се разглобява и от към двигателя се сваля филтъра на климатроника с пластмасите и инсталацията и още един куп работи. Да не съм го правил да не знам, че ще ти отиде поне половин ден при положение, че си го правил.
Някой хора не знаят какво пишат :banghead:

Принцеса
Аватар
Мнения: 28
Регистриран на: 6.11.2010
Местоположение: Пазарджик-София
Пол: Жена
Кара: Е46
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: кипра бамбина...

Re: Какво се случва с топлото ?

Мнение от momicheto » 23 Фев 2012, 13:08

и при мен беше така в големия студ,при положение че сменях водна помпа и таралежа

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook