Лампа за резервата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Лампа за резервата
Gqbriel написа:Zagy написа:Дали пък не е и от по-студеното време...
Склонен съм да повярвам и на това...ама защо
Защото ниските температури водят до повишен разход на гориво, баце - доста повече време му трябва на мотора да загрее - демек повече лапа. Маслото от студа се е сгъстило, където има конденз по мотора е замръзнал... изобщо му е много трудно на един студен мотор да работи и повишената му мъка при студовете се изразява в повишена жажда

Si non confectus, non reficiat.
- vitaliss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 245
- Регистриран на: 6.07.2008
- Местоположение: Димитровград/Милано
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 325i
Re: Лампа за резервата
сякакви аномалии по тая кола откакто застудя...сменял сам двигателя и преди малко колата взе да се мисли за двувратка нищо че е седан
явно нещо се е шашнал компа тъй като донора беше 2-ве врати и сега взе да си сваля по малко стаклата при отваряне на вратата. И да не отварям нова тема,миналия ден както и преди малко както си карах ми светна ЕМЛ+АСЦ при гасене и палене отново всичко се оправя...колата изгуби мощност и набираше плавно и бавно,другото което забелязах от известно време при вращане на педала на газта колата направо забива все едно съм и натиснал спирачките така рязко го прави а не е нормално и преди небеше така...мисля че и двата проблема имат нещо общо..в темите пише че е датчик разпределителен вал но на мене при повторно палене си ми гаснат лампите,освен това пише че при загрял мотор колата няма да запали докато не е изтинала а при мене си пали без проблем... 



17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани