Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
Модератор: Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
Колата е първата в изброените под аватара и за пръв път ми се случва сега на студеното не винаги действат бутоните за климатика ( пробвам го над +3градуса) и този за вътршната циркулация , третия си бачка перфектно. След неуспешен опит за пускане след неопределено време ( и на судена и на напълно загряла кола е пробвано ) се включват сами след което колкото и натискания да направя действат безотказно. Тук иде и втория въпрос кат пусна вътршната циркулация и оборотите на празен ход скачат на около 900 .
Последна промяна vladobate на 05 Фев 2012, 21:18, променена общо 2 пъти
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация
кат пусна вътршната циркулация и оборотите на празен ход скачат на около 900 .
за е36 не съм сигурен ,но при е34 с вътрешната циркулация се включва и компресора на климатика.
Може да го провериш на е36-цата,ако и там е така,значи за това ти качва оборотите.
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация
Грешка от моя страна , моля за извинение и вече оправено става на въпрос за Е34-ката . Това което описваш колега е вярно обаче не и сега трябва да е доста по-топличко , за да включи и климата . Според мен идеята е да не пукнеш от жега и на затворено купе та кат натиснеш бутона лятото пуска и климата задължително ама сега зиме не мисля го прави .Пък и на предната Е34-ка не вдигаше оборотите като се пусне климатика , какво трябва да е нормалното положение всъщност .vinio написа:за е36 не съм сигурен ,но при е34 с вътрешната циркулация се включва и компресора на климатика. Може да го провериш на е36-цата,ако и там е така,значи за това ти качва оборотите.кат пусна вътршната циркулация и оборотите на празен ход скачат на около 900 .
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация
Ми натисни бутона за вътрешната циркулация и вдигни капака да видиш дали зацепва шайбата на компресора
За оборотите ....един приятел ми казваше ,че си настройвал плочката на вкл.климатик на макс.,аз тогава му се засмях,ама ще го питам като го засеча да каже за какво го е правил,може да има общо в твоят случай.
Иначе е нормално да се вдигат малко ,ама чак 900....

За оборотите ....един приятел ми казваше ,че си настройвал плочката на вкл.климатик на макс.,аз тогава му се засмях,ама ще го питам като го засеча да каже за какво го е правил,може да има общо в твоят случай.
Иначе е нормално да се вдигат малко ,ама чак 900....
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация
и при мен е така включваш циркулацията(на топло да върти)и включва климата,за да не се потят джамовете защото климати ка изсушава въздуха
Dirty Hands are a Sign of Clean Money
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация
golov_bg написа:и при мен е така включваш циркулацията(на топло да върти)и включва климата,за да не се потят джамовете защото климати ка изсушава въздуха
Много е вероятно обаче ми го прави и на минусови температури също където вече климатика ( компресора ) не би трябвало да се включва по дефоулт . А защо аджеба отказват и двете копчета едновременно да задействат понякога ми е чудно.
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация
vladobate написа:golov_bg написа:и при мен е така включваш циркулацията(на топло да върти)и включва климата,за да не се потят джамовете защото климати ка изсушава въздуха
Много е вероятно обаче ми го прави и на минусови температури също където вече климатика ( компресора ) не би трябвало да се включва по дефоулт . А защо аджеба отказват и двете копчета едновременно да задействат понякога ми е чудно.
то от копчето за климатика няма да се задейства при ниски температури,обаче с бутона за вътрешна циркулация е възможно да ти включи компресора и да ти вдигне оборотите....това го провери де

Това с бутоните е нормално(поне така си мисля)
датчика за входящият въздух отчита същата студ ,като датчика на вътрешната температура и системата ''разбира'' ,че няма нужда от клима.
Обаче при веднаж натиснати бутони ,някой модул го ''помни''това и като се стопли в моторният отсег системата се задейства.
писъл си +3 градуса....не се бъркай с датчика за външната температура за борда,той няма нищо общо с климатичната система
Последна промяна vinio на 05 Фев 2012, 23:49, променена общо 1 път
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация
Сега си правих експерименти при +1градус външна температура след като загрядобре колата чак тогава ми задействаха въпросните копчета. При задействане на вътрешната циркулация действително се включва и компресора на климатика ( проверих зацепва шайбата ) и ми се вдигат оборотите вероятно от задействания климатик. Интересното е че и климатика само задейства пък навън както споменах е +1градус , пък бях останал с впечатление че под +3гр. не тръгва , но как да е така е при мойта кола. Благодаря на колегите за мненията и мисля темата за изчерпана.
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
В такъв случай да я ползвам за бърз въпрос. Държи ми към 1000 оборота от известно време. Зимна мярка ли е това или жилото на газта не се връща докрай, понеже е клеясала пружината? 



Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
един приятел ми казваше ,че си настройвал плочката на вкл.климатик на макс.,аз тогава му се засмях,ама ще го питам като го засеча да каже за какво го е правил,може да има общо в твоят случай.


- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
PornoMANo написа:В такъв случай да я ползвам за бърз въпрос. Държи ми към 1000 оборота от известно време. Зимна мярка ли е това или жилото на газта не се връща докрай, понеже е клеясала пружината?
Виж си стъпковото.
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
daddy_ написа:PornoMANo написа:В такъв случай да я ползвам за бърз въпрос. Държи ми към 1000 оборота от известно време. Зимна мярка ли е това или жилото на газта не се връща докрай, понеже е клеясала пружината?
Виж си стъпковото.
ако излиза от синята зона




- CivilWarrior
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 21.07.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 520i vanus 94г.
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
Пробваи да върнеш педала на гаста нагоре с крак.Ако паднат значи е пружина
За циркулацията е така ,като натиснеш копчето и се пуска компресора,което е хубаво защото трябва да се пуска поне 1 път на месец иначе уплъненията на климатика се свиват от студа и изпуска фреона
За циркулацията е така ,като натиснеш копчето и се пуска компресора,което е хубаво защото трябва да се пуска поне 1 път на месец иначе уплъненията на климатика се свиват от студа и изпуска фреона
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата
Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
Хм, ще пробвам да го върна с крак, ама се съмнявам да има разлика. А това за климатика не го бях чувал, полезно е да се знае. 



Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време
На една по-новичка Мазда го видях това с климата и се втрещих ( щото беше под нулата май ) , връткаше му първата степен на вентилатора отвреме навреме и аз кат попитах моя човек с колата вика - ми да пуснал съм да духа на стъклото и то автоматично ми пуска климата ,че изсушава въздуха и маха запотеното така . Ама не предполагах че и БМВ ( доста по-дърто ) го прави щото на старата хич и не съм обърнал внимание ма сега като се замисля трудничко ми изчистваше предното стъкло ( доста време) та може и да не го е пускал климатика не знам . А другото важно е ,че вътрешната циркулация и климата позволява да се задейства едва като загрее достатъчно двигателя .
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани