Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от vladobate » 05 Фев 2012, 16:12

Колата е първата в изброените под аватара и за пръв път ми се случва сега на студеното не винаги действат бутоните за климатика ( пробвам го над +3градуса) и този за вътршната циркулация , третия си бачка перфектно. След неуспешен опит за пускане след неопределено време ( и на судена и на напълно загряла кола е пробвано ) се включват сами след което колкото и натискания да направя действат безотказно. Тук иде и втория въпрос кат пусна вътршната циркулация и оборотите на празен ход скачат на около 900 .
Последна промяна vladobate на 05 Фев 2012, 21:18, променена общо 2 пъти


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация

Мнение от vinio » 05 Фев 2012, 18:27

кат пусна вътршната циркулация и оборотите на празен ход скачат на около 900 .


за е36 не съм сигурен ,но при е34 с вътрешната циркулация се включва и компресора на климатика.
Може да го провериш на е36-цата,ако и там е така,значи за това ти качва оборотите.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация

Мнение от vladobate » 05 Фев 2012, 19:00

vinio написа:
кат пусна вътршната циркулация и оборотите на празен ход скачат на около 900 .
за е36 не съм сигурен ,но при е34 с вътрешната циркулация се включва и компресора на климатика. Може да го провериш на е36-цата,ако и там е така,значи за това ти качва оборотите.
Грешка от моя страна , моля за извинение и вече оправено става на въпрос за Е34-ката . Това което описваш колега е вярно обаче не и сега трябва да е доста по-топличко , за да включи и климата . Според мен идеята е да не пукнеш от жега и на затворено купе та кат натиснеш бутона лятото пуска и климата задължително ама сега зиме не мисля го прави .Пък и на предната Е34-ка не вдигаше оборотите като се пусне климатика , какво трябва да е нормалното положение всъщност .


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация

Мнение от vinio » 05 Фев 2012, 19:46

Ми натисни бутона за вътрешната циркулация и вдигни капака да видиш дали зацепва шайбата на компресора :roll:
За оборотите ....един приятел ми казваше ,че си настройвал плочката на вкл.климатик на макс.,аз тогава му се засмях,ама ще го питам като го засеча да каже за какво го е правил,може да има общо в твоят случай.
Иначе е нормално да се вдигат малко ,ама чак 900....

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация

Мнение от golov_bg » 05 Фев 2012, 20:03

и при мен е така включваш циркулацията(на топло да върти)и включва климата,за да не се потят джамовете защото климати ка изсушава въздуха
Dirty Hands are a Sign of Clean Money

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация

Мнение от vladobate » 05 Фев 2012, 20:07

golov_bg написа:и при мен е така включваш циркулацията(на топло да върти)и включва климата,за да не се потят джамовете защото климати ка изсушава въздуха

Много е вероятно обаче ми го прави и на минусови температури също където вече климатика ( компресора ) не би трябвало да се включва по дефоулт . А защо аджеба отказват и двете копчета едновременно да задействат понякога ми е чудно.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация

Мнение от vinio » 05 Фев 2012, 20:18

vladobate написа:
golov_bg написа:и при мен е така включваш циркулацията(на топло да върти)и включва климата,за да не се потят джамовете защото климати ка изсушава въздуха

Много е вероятно обаче ми го прави и на минусови температури също където вече климатика ( компресора ) не би трябвало да се включва по дефоулт . А защо аджеба отказват и двете копчета едновременно да задействат понякога ми е чудно.

то от копчето за климатика няма да се задейства при ниски температури,обаче с бутона за вътрешна циркулация е възможно да ти включи компресора и да ти вдигне оборотите....това го провери де :D ,аз бих го направил веднага,но нямам фреон в с-мата(нек'ви кулери ми се мотат там и викнах техника да го събере)
Това с бутоните е нормално(поне така си мисля)
датчика за входящият въздух отчита същата студ ,като датчика на вътрешната температура и системата ''разбира'' ,че няма нужда от клима.
Обаче при веднаж натиснати бутони ,някой модул го ''помни''това и като се стопли в моторният отсег системата се задейства.
писъл си +3 градуса....не се бъркай с датчика за външната температура за борда,той няма нищо общо с климатичната система
Последна промяна vinio на 05 Фев 2012, 23:49, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация

Мнение от vladobate » 05 Фев 2012, 21:16

Сега си правих експерименти при +1градус външна температура след като загрядобре колата чак тогава ми задействаха въпросните копчета. При задействане на вътрешната циркулация действително се включва и компресора на климатика ( проверих зацепва шайбата ) и ми се вдигат оборотите вероятно от задействания климатик. Интересното е че и климатика само задейства пък навън както споменах е +1градус , пък бях останал с впечатление че под +3гр. не тръгва , но как да е така е при мойта кола. Благодаря на колегите за мненията и мисля темата за изчерпана.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от PornoMANo » 05 Фев 2012, 21:26

В такъв случай да я ползвам за бърз въпрос. Държи ми към 1000 оборота от известно време. Зимна мярка ли е това или жилото на газта не се връща докрай, понеже е клеясала пружината? :lol:
Изображение


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от vinio » 05 Фев 2012, 21:43

един приятел ми казваше ,че си настройвал плочката на вкл.климатик на макс.,аз тогава му се засмях,ама ще го питам като го засеча да каже за какво го е правил,може да има общо в твоят случай.

:OT: само да добавя,сега му званнах-та правил го защото му претрисал мотора при вкл.клима :kuku:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от dan-dam » 05 Фев 2012, 21:48

PornoMANo написа:В такъв случай да я ползвам за бърз въпрос. Държи ми към 1000 оборота от известно време. Зимна мярка ли е това или жилото на газта не се връща докрай, понеже е клеясала пружината? :lol:

Виж си стъпковото.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от vinio » 05 Фев 2012, 21:51

daddy_ написа:
PornoMANo написа:В такъв случай да я ползвам за бърз въпрос. Държи ми към 1000 оборота от известно време. Зимна мярка ли е това или жилото на газта не се връща докрай, понеже е клеясала пружината? :lol:

Виж си стъпковото.

ако излиза от синята зона :D....че чугуна си е стар ''парцал'' -много време се загрява,ма загрее ли няма изстиване :mhihi: :mhihi: :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 172
Регистриран на: 21.07.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: Е34 520i vanus 94г.

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от CivilWarrior » 06 Фев 2012, 8:07

Пробваи да върнеш педала на гаста нагоре с крак.Ако паднат значи е пружина



За циркулацията е така ,като натиснеш копчето и се пуска компресора,което е хубаво защото трябва да се пуска поне 1 път на месец иначе уплъненията на климатика се свиват от студа и изпуска фреона
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 244
Регистриран на: 22.12.2010
Пол: Мъж

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от PornoMANo » 06 Фев 2012, 16:26

Хм, ще пробвам да го върна с крак, ама се съмнявам да има разлика. А това за климатика не го бях чувал, полезно е да се знае. :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Бутони клима и вътрeшна циркулация-поведение зимно време

Мнение от vladobate » 06 Фев 2012, 23:17

На една по-новичка Мазда го видях това с климата и се втрещих ( щото беше под нулата май ) , връткаше му първата степен на вентилатора отвреме навреме и аз кат попитах моя човек с колата вика - ми да пуснал съм да духа на стъклото и то автоматично ми пуска климата ,че изсушава въздуха и маха запотеното така . Ама не предполагах че и БМВ ( доста по-дърто ) го прави щото на старата хич и не съм обърнал внимание ма сега като се замисля трудничко ми изчистваше предното стъкло ( доста време) та може и да не го е пускал климатика не знам . А другото важно е ,че вътрешната циркулация и климата позволява да се задейства едва като загрее достатъчно двигателя .

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook