Кой мотор е по-добър?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Кой мотор е по-добър?
До колкото знам при Е30 двата мотора са много различни - конструкция, ГРМ и какволи още не.
Та въпроса ми е кое е по добро от следните три?
1. 318i М40/В18 - 115 hp - '87-'91
2. 318is М42/В18 - 136 hp - '89-'91
3. 320i М40/В18 - 129 hp - '85-'91
Та въпроса ми е кое е по добро от следните три?
1. 318i М40/В18 - 115 hp - '87-'91
2. 318is М42/В18 - 136 hp - '89-'91
3. 320i М40/В18 - 129 hp - '85-'91
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Да, но каква им е разликата?
Четох някъде, че м20 е с верига, а м4х с ремък и е с доста по-сложно и по-скъпо обслужването.
Нямам притенция за изчерпателност, само питам.
Аз лично за себе си смятам М20 за по-добра алтернатива. Не е най-якия, но май е по-надежден.
Четох някъде, че м20 е с верига, а м4х с ремък и е с доста по-сложно и по-скъпо обслужването.
Нямам притенция за изчерпателност, само питам.
Аз лично за себе си смятам М20 за по-добра алтернатива. Не е най-якия, но май е по-надежден.
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
-
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Според мен за българине по-добрия мотор е този, който харчи по-малко гориво съответно този който е с по-малка кубатура. В тук изброените има 2 мотора с кубатъра 1800. Както сами виждаме за 8 винтиловия никой не е гласувал. За сметка на това почти всички гласове отиват при 16 клапановия. По-малка кубатура от М20В18, но повече конски сили - цели 7. За цените за частите не мога да кажа нищо...
Аз съм навит на който ми дадете, стига да е вкаран в здраво купе
Аз съм навит на който ми дадете, стига да е вкаран в здраво купе


Вие тотално дезинформирахте народа :-)
Първо да се разберем, че няма М20В18, нито пък има М20 с верига.
От изброените бих избрал М42, защото е 16клапана, доста пъргав и мощен и харчи по-малко от М20.
М20В20 според мен е малко спънат за големия си обем. Наистина той има по-голям въртящ момент и въпреки по-малкото си коне е напълно способен да върви заедно с М42, дори и да го мине.
Относно поддръжката на който и да е двигател - зависи най-вече как го караш и как са го карали преди теб. Аз с моя М20В20 2 години нямах НИКАКВИ проблеми въпреки зверкото каране.
С две думи: Ако искаш сравнително пъргав и икономичен двигател - М42, Ако искаш изродско вървене - взимай М20В25.
Първо да се разберем, че няма М20В18, нито пък има М20 с верига.
От изброените бих избрал М42, защото е 16клапана, доста пъргав и мощен и харчи по-малко от М20.
М20В20 според мен е малко спънат за големия си обем. Наистина той има по-голям въртящ момент и въпреки по-малкото си коне е напълно способен да върви заедно с М42, дори и да го мине.
Относно поддръжката на който и да е двигател - зависи най-вече как го караш и как са го карали преди теб. Аз с моя М20В20 2 години нямах НИКАКВИ проблеми въпреки зверкото каране.
С две думи: Ако искаш сравнително пъргав и икономичен двигател - М42, Ако искаш изродско вървене - взимай М20В25.
Nikiboy написа:Да, но каква им е разликата?
Четох някъде, че м20 е с верига, а м4х с ремък и е с доста по-сложно и по-скъпо обслужването.
Нямам притенция за изчерпателност, само питам.
Аз лично за себе си смятам М20 за по-добра алтернатива. Не е най-якия, но май е по-надежден.
318is нарчи почти колкото 318i - това значи около 10.5-11. Тия приказки за ремък или верига предлагам да ги оставим настрана. С верига е по-добре, но не е много по-добре. Със сигурност е по-шумно


Ще се отнася до пъргав двигател - както обичам да казвам "всички БМВ-та са различно пъргави"
А ако си решил да се охарчиш, за да се базикаш с който си поискаш на пътя си вземи 320is - 190 коня дано ти стигнат

Мързелът е майка на всички изкуства
- Bergayos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 162
- Регистриран на: 24.03.2002
- Местоположение: Costa Blanca, ESP
- Пол: Мъж
- Кара: E81 123d, E70 3.0d
- Мечтае да кара: Alpina B10
С верига е по-добре, но не е много по-добре. Със сигурност е по-шумно . Ако поставиш IS до 320i ще ти се види, че 320 е като Трабант.
Братче бъркаш се нещо,е30 320 е с м20 мотор а той както каза Alpina е с ремък


- LandShark
-
смирен поклонник
-
- Мнения: 1976
- Регистриран на: 16.01.2002
- Кара: w212 E500 4matic, E30 325ic
- Мечтае да кара: Specialized S-Works Epic и Dacia Logan 0.9tce
Вайпер, пак те хващаме с неточни източници....
Само М20 и М40 са с ремък. М42 -> верига. Аз по принцип съм фен на шесте бутала наредени в права линия, но трябва да признаем че М42 не е за подценяване...

Само М20 и М40 са с ремък. М42 -> верига. Аз по принцип съм фен на шесте бутала наредени в права линия, но трябва да признаем че М42 не е за подценяване...
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
LandShark написа:Вайпер, пак те хващаме с неточни източници....![]()
Само М20 и М40 са с ремък. М42 -> верига. Аз по принцип съм фен на шесте бутала наредени в права линия, но трябва да признаем че М42 не е за подценяване...
И на мен сущо ми допада М42

28 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани