двигателя не загрява
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: двигателя не загрява
То си е почти истина, но докато лежах повален от грип изчетох сума форуми и половината теми са за отопление, т.е. и за термостати, без да има просто обяснение. Явно причината е, че просто няма просто обяснение, при толкова много модели E46. Но все пак има хора, които са професионалисти, на тях разчитам, и на тия, които са патили, според поговорката.
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: двигателя не загрява
NikVanov написа:Добре, щом ви е ясно- напишете точно какво да се прави, за да им стане ясно и на другите.
пак ти казвам, ключа към правилната диагностика е човека да опише детайлно при какви обстоятелства, какво се случва. И не да се говори по това какво сочи стрелката, а по реални градуси.
Но при всички случаи може да се обобщи следното:
- Спрете да гледате температурата по стрелката и от там да си правите генерални изводи!!! Ползвайте скритото меню!!!
- Колата не може ли да си стигне работната температура (88-90 градуса за дизел) при никакви обстоятелства през зимата (градско, извънградско, яко газ, умерена газ) - голям термостат!
- Колата загрява адски бавно, но все пак успява да загрее до 88-90 - малък термостат!
А за коли, на които стрелката не им излиза от синьото - и двата термостата. Ако смените само малкия, най-вероятно ще започне да ви загрява до около 75-80 градуса(стрелката на средата) и ще се заблудите, че сте решили проблема. Скоро имаше такъв случай.
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: двигателя не загрява
Добре де а колко градуса трябва да стигне, за да е оптимална за работата на двигателя? Тази оптимална температура еднаква ли е за всички двигатели, че говорите така уверено? При толкова вариации на двигатели на е46, нормално е да има разлики при градусите. Както казва колегата все пак вижте на борд компютъра и си преценете за собствения си автомобил ...
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: двигателя не загрява
cherrypopper написа:Добре де а колко градуса трябва да стигне, за да е оптимална за работата на двигателя? Тази оптимална температура еднаква ли е за всички двигатели, че говорите така уверено? При толкова вариации на двигатели на е46, нормално е да има разлики при градусите. Както казва колегата все пак вижте на борд компютъра и си преценете за собствения си автомобил ...
Еми да на М3 е към 120 градуса

Дори и да има разлика в оптимална темп е до макс 5-10 измъчено според мен ...границите са 80-95...
И ако си направиш труда - пусни снимки на различни марки автомобили на които е показана средата и гледай градусите,или попрочети някъде..ДВГ си е ДВГ с 5-10 без турбини си е ДВГ - винаги има изключения разбира се ,споменаитет по-горе

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- cherrypopper
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 146
- Регистриран на: 4.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E92
- Мечтае да кара: F01
Re: двигателя не загрява
Това е така е аз не говоря за огромни разлики, не си ме разбрал. Тук в темата се дискутира разлика от 2-3-5 градуса и в тази граница е и моето мнение, както и да е...
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: двигателя не загрява
cherrypopper написа:Добре де а колко градуса трябва да стигне, за да е оптимална за работата на двигателя? Тази оптимална температура еднаква ли е за всички двигатели, че говорите така уверено? При толкова вариации на двигатели на е46, нормално е да има разлики при градусите. Както казва колегата все пак вижте на борд компютъра и си преценете за собствения си автомобил ...
За е46:
Дизел - 89;
Бензин 4 цил. - 105;
Бензин 6 цил. - 98;
А в случая говорим за конкретен двигател, така че разлики не трябва да има.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: двигателя не загрява
cherrypopper написа:Това е така е аз не говоря за огромни разлики, не си ме разбрал. Тук в темата се дискутира разлика от 2-3-5 градуса и в тази граница е и моето мнение, както и да е...
E за 2-3-4 градуса е толкова относително,че чак няма нужда да коемнтираме..при -20 със скорост 140 по околовръстното едва вдигна 80..друг сс същата на -10 ще вдигне 85..това са минимални отклонения..говорим като цяло не при тези наистина ниски температури ,където ако няма достатъчно време да загрее мотора и куп други фкатори тази температура може да се достигне доста по-бавно.
Аз не мисля закво седят сумати еднкави и безсмислени теми


Ама не ми загравя,ама второ трето,кой има хабер от двигатели кой няма.....проблема тук във форума НЯМА да се реши,ще има насоки съвети и т.н...има сервизи има резервни части,на коли по над 10 години искате само да ги карате - ми не става..

Е няма толкова излишни теми ...откакто застудя - сега да очакваме лятото от сорта 10 нови - колата ми загрява

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: двигателя не загрява
и според мен след толкова изписано из форума, всяка нова тема за термостат и "не ми загрява", трябва да се заключва.
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: двигателя не загрява
От какво се получава бавното загряване при изолиран ЕГР?Gqbriel написа:koleto_78 написа:Също така има значение дали е изолиран ЕГР-а но не заради термостата ако има..
Аз лично не те разбрах,какво искаш да кажеш с това изречение![]()
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: двигателя не загрява
А как се изолира тоя егр със бол4ето на марк4а ли или по друг на4ин.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: двигателя не загрява
koleto_78 написа:От какво се получава бавното загряване при изолиран ЕГР?Gqbriel написа:koleto_78 написа:Също така има значение дали е изолиран ЕГР-а но не заради термостата ако има..
Аз лично не те разбрах,какво искаш да кажеш с това изречение![]()
http://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=538212&fileOId=625778 е нали вкарва изгорели газове с по-висока температура..то малко тъпо имаш кулер - охлаждаш - после егр загряваш ама вкарваш и боклуци

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: двигателя не загрява
koleto_78 написа:От какво се получава бавното загряване при изолиран ЕГР?Gqbriel написа:koleto_78 написа:Също така има значение дали е изолиран ЕГР-а но не заради термостата ако има..
Аз лично не те разбрах,какво искаш да кажеш с това изречение![]()


И от прочетеното мога да обобщя по добре сменяй един път двата, отколкото три пъти единия

Последна промяна vladobosh на 03 Фев 2012, 22:43, променена общо 1 път
- koleto_78
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 571
- Регистриран на: 15.02.2007
- Местоположение: София-Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530dA '04
Re: двигателя не загрява
Е така де а ти кое неразбра защото много хора си мислят ,че като имаш малък термостат и изолираш ЕГР-а тогава загрява по бавно.Затова казвам ,че няма значение дали е с термостат или без.Gqbriel написа:koleto_78 написа:От какво се получава бавното загряване при изолиран ЕГР?Gqbriel написа:koleto_78 написа:Също така има значение дали е изолиран ЕГР-а но не заради термостата ако има..
Аз лично не те разбрах,какво искаш да кажеш с това изречение![]()
http://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=538212&fileOId=625778 е нали вкарва изгорели газове с по-висока температура..то малко тъпо имаш кулер - охлаждаш - после егр загряваш ама вкарваш и боклуци
Факт,320Д 150кс без втори термостат в понеделник сутринта 6.30 при -27 градуса Плевен
Понеделник паля колата в гараж отварям вратите и тръгвам.С изолиран ЕГР колата за 10-тина минути излезе от синия сектор.
Вторник при същите условия и по същия ред с работещ ЕГР за 10 мин бях след бялата черта.
Понеделник 130км извънградско 12 литра нафта-9/100
Вторник 135км извънградско 8.5 литра нафта-6/100
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: двигателя не загрява
koleto_78 написа:Е така де а ти кое неразбра защото много хора си мислят ,че като имаш малък термостат и изолираш ЕГР-а тогава загрява по бавно.Затова казвам ,че няма значение дали е с термостат или без.Gqbriel написа:koleto_78 написа:От какво се получава бавното загряване при изолиран ЕГР?Gqbriel написа:koleto_78 написа:Също така има значение дали е изолиран ЕГР-а но не заради термостата ако има..
Аз лично не те разбрах,какво искаш да кажеш с това изречение![]()
http://lup.lub.lu.se/luur/download?func=downloadFile&recordOId=538212&fileOId=625778 е нали вкарва изгорели газове с по-висока температура..то малко тъпо имаш кулер - охлаждаш - после егр загряваш ама вкарваш и боклуци
Факт,320Д 150кс без втори термостат в понеделник сутринта 6.30 при -27 градуса Плевен
Понеделник паля колата в гараж отварям вратите и тръгвам.С изолиран ЕГР колата за 10-тина минути излезе от синия сектор.
Вторник при същите условия и по същия ред с работещ ЕГР за 10 мин бях след бялата черта.
Понеделник 130км извънградско 12 литра нафта-9/100
Вторник 135км извънградско 8.5 литра нафта-6/100
Последно


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Transporter 1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 6.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Bmw 330 xd
Re: двигателя не загрява
аз имах проблем с термостатите но след като ги смених и 2-та колата загрява учудващо бързо макар и на минусиви температури
апак за разхода да не говорим
апак за разхода да не говорим
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]