Амортисьори LowTec Germany

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
Мечтае да кара: Вече го кара!
Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от staisa » 03 Фев 2012, 23:58

Най малко по стегнато возене при стоково окачване , ако сравняваш дебелият кол при спортни амортисиори разликата ще е досто голяма има само едно, което в минус и то че са по тежки , ама пък по корави. :D
Изображение[img]http://store.picbg.net/pubpic/C4/91/7fb41a5ce168c491.JPG[img]

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от deyan-enchev » 04 Фев 2012, 0:07

Ем аз минах от тънък на дебел колец, и си карам със сток аморт и пружини, НО колата стана доста по-приятна за каране.
Директна и стегната ... смятай кво ще е с някво окачване въх леле, майкоу, не е за СФ ...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от MICH__ » 04 Фев 2012, 10:32

То хубаво ама отпред съм с малките дискове и апарати (колата беше 16-ка) дали ще има някакви проблеми с монтирането на дебелия кол ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от E30_M_Tech_ll » 04 Фев 2012, 10:46

не няма да имаш.. но според мен щом сега колата ти не е 16-ка по добре си смени първо спирачките и после окачването....
а пък за амортисйорите от е36 е голяма прсототия това защото са по дълги и ако коалта ти е одстатъчно свалена направо ти избива тампоните отгоре :mhihi:
тая схема се получава добре при обратния вариянт на е36 да сложиш амортисйори от е30 ама не стокови щот идват много меки все едн оса изпуснали... печели се от това че са по къси и така все едно си си взел заводско скъсени за е36 :mhihi:
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от MICH__ » 04 Фев 2012, 11:02

Отзад минах на дискове и съм с нови накладки навсякъде и хубави гуми отпред :yes: Колата си спира добре пък и аз не карам по писти а на полигони със средна скорост 40 и рядко използване на спирачки :mhihi:


п.с. Отивам да сменям тампоните на задния мост с полиуретанови да видим какво ще стане с тея хвалби по форума :mrgreen:
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от ///Явор » 04 Фев 2012, 11:41

защо да сменя спирачките...щом Гюнтер е оставил 200коня кола с тези спирачки,значи стригат :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 4.05.2007
Местоположение: София
Кара: m50b25 v kemper

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от dan4o1010 » 04 Фев 2012, 11:51

колата ми е с такива амортисиори и пружини и цялата е с полиоретан и в момента друса повече и е по твърда от на еидн приятел който кара жълто кони с Х&Р червен , и е по твърда и от др ми кола която е с жълто кони и жълти Х&Р пружини ;)

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от bigmurzi » 04 Фев 2012, 11:53

аз си взех преди време джомче и бях доволен, че поне я свалих доволно, и за ежедневка беше прилично твърда, но не очаквай да караш години с това окачване :yes:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от ///Явор » 04 Фев 2012, 11:54

че какво му е на д2-то..чук си е за тея пари
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
Мечтае да кара: Вече го кара!
Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от staisa » 04 Фев 2012, 12:00

А за амортисиорите може да по спорим и за пружините има вариянти на Кони задни при е 30 маслени реголируеми,които са по къси поне с 5 санта по размер, от газови пак за е 30 . А за е 36 маслените КОНИ пак са по къси и много по твърди от е 30 ковите газови, това съм го видял и пробвал ,не съм го чел или някой да ми го е казал........Всички амортисиори са купени чисто нови от РУДИ и за това, ако иска някой корав амортисиор да вземе маслен реголеруем от е 36, този които е целият метален , при най твърдо ще му паднат пломбите . :mhihi:
Изображение[img]http://store.picbg.net/pubpic/C4/91/7fb41a5ce168c491.JPG[img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от Master™ » 07 Фев 2012, 23:18

Явор написа:че какво му е на д2-то..чук си е за тея пари

ма офертата тряя да е м/у 300-400 не 1500-2000 :mhihi: ...инъче спор няма чук си е
Изображение

серсемин
Аватар
Мнения: 716
Регистриран на: 25.03.2005
Местоположение: Пловдив, Брани поле
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 340xi

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от ^Joreto » 10 Фев 2012, 23:53

Аpex са намалени с 25% и идват на цена 500лв (4 амортисьора) с доставката до BG ;) Нямам идея колко са твърди и що за стока са??? Ако някой кара с такива, нека сподели впечатления :)

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от alpina-ma6inata » 11 Фев 2012, 0:50

Предните само пълнители ли са :)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от ///Явор » 11 Фев 2012, 14:31

кабриото ми е с апекс..не съм доволен
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 561
Регистриран на: 15.04.2007

Re: Амортисьори LowTec Germany

Мнение от MICH__ » 11 Фев 2012, 16:46

Има ли смисъл от минаването от тънък към дебел макферсон ? Заслужава ли си инвестицията при положение ,че се кара с lowtec ?
[00:00:25] Boris Dimitrov каза: мое мнение е че голфа е много по бърза и мощна кола от бмв

http://i47.photobucket.com/albums/f169/ ... jtte3o.gif

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook