вакумен клапан турбо-въпрос?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
вакумен клапан турбо-въпрос?
КОлеги моля за помощ, трябва да сменя вакумния клапан на турбото: 
номер 1 от снимката, та въпроса ми е:
Някой ми беше казал, че става от някакъв вид VW, но не мога да се сетя точно кой, а разликата в цената е 100лв. Ако някой знае, ще съм благодарен да ми каже

номер 1 от снимката, та въпроса ми е:
Някой ми беше казал, че става от някакъв вид VW, но не мога да се сетя точно кой, а разликата в цената е 100лв. Ако някой знае, ще съм благодарен да ми каже

- Ciki
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: София
- Кара: F10 530D xDrive
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
scipo написа:КОлеги моля за помощ, трябва да сменя вакумния клапан на турбото:
номер 1 от снимката, та въпроса ми е:
Някой ми беше казал, че става от някакъв вид VW, но не мога да се сетя точно кой, а разликата в цената е 100лв. Ако някой знае, ще съм благодарен да ми каже
За 100лв. разлика заслужава ли си да правиш тези гимнастики и побългарявания? и смяташ ли, че ще е по-добре колата с подобна част?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
По памет мисля, че са 1:1 с вакуум регулатора от 2.5ТДИ на Ауди и 1.9ТДИ на ФВ - мисля, че го водеха N75 converter...
ЕДИТ - 320д 136 коня е със същия вакуум регулатор като 2.5ТДИ, твойта май беше комънрейлова - виж дали регулатора е същия като на 1.9ТДИ помпа-дюза 131 коня.
ЕДИТ - 320д 136 коня е със същия вакуум регулатор като 2.5ТДИ, твойта май беше комънрейлова - виж дали регулатора е същия като на 1.9ТДИ помпа-дюза 131 коня.
Si non confectus, non reficiat.
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Ciki написа:scipo написа:КОлеги моля за помощ, трябва да сменя вакумния клапан на турбото:
номер 1 от снимката, та въпроса ми е:
Някой ми беше казал, че става от някакъв вид VW, но не мога да се сетя точно кой, а разликата в цената е 100лв. Ако някой знае, ще съм благодарен да ми каже
За 100лв. разлика заслужава ли си да правиш тези гимнастики и побългарявания? и смяташ ли, че ще е по-добре колата с подобна част?[ от такива интервенции колите са мани мани ,последната която купих беше поредния сбирщаин
- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
kokoko написа:Ciki написа:scipo написа:КОлеги моля за помощ, трябва да сменя вакумния клапан на турбото:
номер 1 от снимката, та въпроса ми е:
Някой ми беше казал, че става от някакъв вид VW, но не мога да се сетя точно кой, а разликата в цената е 100лв. Ако някой знае, ще съм благодарен да ми каже
За 100лв. разлика заслужава ли си да правиш тези гимнастики и побългарявания? и смяташ ли, че ще е по-добре колата с подобна част?[ от такива интервенции колите са мани мани ,последната която купих беше поредния сбирщаин
Имам точен и ясен въпрос, ако нямаш отговор не пиши... Явно толкова си запознат, щом пишеш такива глупости, знаеш ли как изглежда, къде се намира и за какво служи този клапан, та ми говориш за побългаряване? Ако искаш да си трупаш мнения първо помисли, вместо само да спамиш...

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Търси клапан от Пасат 2006.
Трябва да запоиш 2 кабелчета - буксата е различна просто.
2 кабелчета се запояват за крачетата на буксата на Пасатовия клапан и се пъхат в оригиналната букса на Е46цата.
Трябва да запоиш 2 кабелчета - буксата е различна просто.
2 кабелчета се запояват за крачетата на буксата на Пасатовия клапан и се пъхат в оригиналната букса на Е46цата.
- 2she
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 26.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320D
- Мечтае да кара: миг29
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Ако си с изолиран ЕЖР може да ползваш неговия.Кажи какъв му е проблема на твоя клапан.
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Dimitroff написа:Търси клапан от Пасат 2006.
Трябва да запоиш 2 кабелчета - буксата е различна просто.
2 кабелчета се запояват за крачетата на буксата на Пасатовия клапан и се пъхат в оригиналната букса на Е46цата.
Е то ако се налага запояване (това е побългаряването, където се споменава по-горе в темата), то става почти всеки такъв клапан, без значение от колата.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Колега 170 лв си е на БМВ не знам колко по евтин е пасатовия,но мисля че няма разлика в цената.Скоро сменях на Е60-цена 178лв.Поздрави
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
scipo написа:КОлеги моля за помощ, трябва да сменя вакумния клапан на турбото:
номер 1 от снимката, та въпроса ми е:
Някой ми беше казал, че става от някакъв вид VW, но не мога да се сетя точно кой, а разликата в цената е 100лв. Ако някой знае, ще съм благодарен да ми каже
Потърси в продава, платения раздел, аз съм взимал клапан за 125 лв някъде от колега там. Не знам колко ще го вземеш този от ФВ но надали ще е разликата 100 лв.

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
rende69 написа:Колега 170 лв си е на БМВ не знам колко по евтин е пасатовия,но мисля че няма разлика в цената.Скоро сменях на Е60-цена 178лв.Поздрави
80 лева е този за Пасат-а ... и все пак...аз бих дал още 90 лева

- scipo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 477
- Регистриран на: 13.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: нормално
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
това със жичките е гадно, не бих се занимавал, очаквах че е 1:1 ...
- 2she
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 26.06.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е46 320D
- Мечтае да кара: миг29
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Попитах какъв ти е проблема с този клапан колега.Отремонтирва се много лесно и за 30мин. можеш да си го направиш чисто нов ако не му е спукана мембраната или да е изгорял напълно което се случва мноого рядко.Най често просто се зацапва и започва да създава проблеми.
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Имаше някъде тема за отварянето му и почистване 

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: вакумен клапан турбо-въпрос?
Брей какво става тука всички сте големи бизнесмени е как така като има 2 кабелчета да се запоят и няма да си го направите няма да си личи че е правено като се направи с термошлаувки. Много хубаво, че има по евтин вариант за такива по бедни като мене.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани