.
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
bmw325tds написа:Сега си взех една ръчна помпичка и я сложих между ГНП и горивния филтър. Но като помпам създава налягане към ГНП и нищо не става.
Когато откачих маркуча от към ГНП помпичката си помпи и си издърпа нафта.
Е какво да стане, като ти помпиш, прави се налягане към ГНП, но то няма къде да отиде.
С тая помпичка според мен няма как да обезвъздушаваш. Тя системата така или иначе си остава затворена и въздуха няма от къде да излезе. Единствения изход е през ГНП и след нея през дюзите. За да обезвъздушиш ти трябва някакъв изход, както е при спирачките системи - правиш налягане и освобождаваш изхода, и така няколко пъти докато се изкара всичкия въздух.
ПП: Горивен филтър се сменя на всяка смяна на масло и другите филтри. Не виждам да е проблем да се върти на стартер докато се обезвъздуши. Поне според мен занимавката не си струва.
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Щом въздуха няма от къде да излезне за какво е подкачващата помпа?Dirty M5 driveR написа:...
ПП: Горивния филтър не се сменя на всяка смяна на маслото, но това е друга тема. И сега като е -10 на вън не намирам смисъл да въртя на стартер докато обезвъбдуши.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Ако помпата в резервоара е наред при смяна на горивния филтър не трябва да имаш проблеми. Може да го напълниш с нафта даваш на контакт 1-2 пъти за 10-15сек и палиш. Даже може и директно да палиш. Въздуха си минава през системата и се заменя с нафта.
ПС горивния филтър се сменя на 15 000 или 1г.
ПС горивния филтър се сменя на 15 000 или 1г.
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Можеш ли да кажеш от къде излиза въздуха?vanci88 написа:...Въздуха си минава през системата и се заменя с нафта...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
bmw325tds написа:Можеш ли да кажеш от къде излиза въздуха?vanci88 написа:...Въздуха си минава през системата и се заменя с нафта...
Освен от дюзите няма от къде,сега прочетох по-добре,че не ти работи помпата в резервоара-таа моето мнение едвали ти е от полза. ГНПто няма клапан за обезвъздушаване,виж по схемите на realoem, но не съм виждал.
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Знам, че ГНП то няма клапан. Но ако помпата в резервоара може да изкара въдуха през дюзите (което ме съмнява), то защо като помпя с ръчната помпичка не излиза въздуха?
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
bmw325tds написа:Знам, че ГНП то няма клапан. Но ако помпата в резервоара може да изкара въдуха през дюзите (което ме съмнява), то защо като помпя с ръчната помпичка не излиза въздуха?
Като помпаш горивото не стига ли до филтъра и до ГНПто съответно?
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
bmw325tds написа:...Сега си взех една ръчна помпичка и я сложих между ГНП и горивния филтър. Но като помпам създава налягане към ГНП и нищо не става.
Когато откачих маркуча от към ГНП помпичката си помпи и си издърпа нафта.
Питам за какво е подкачващата помпа, ако тя не може да подкачва гориво, когато ГНП не работи?...
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Ако можеш да завъртиш на стартер и да помпаш с помпата може и да стане и то без да мъчиш много двигателя. Когато на мен ми се прецака помпата с въртене на сухо нищо не стана и не съм мъчил двигателя и помпата/ГНП/. Попринцип целта на тази помпа не е да обезвъздушава-като ГНПто засмуче въздуха в системата тя доставя горивото, някъде имаше из форума тема какво налягане прави.
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
vanci88 написа:Ако можеш да завъртиш на стартер и да помпаш с помпата може и да стане и то без да мъчиш много двигателя. Когато на мен ми се прецака помпата с въртене на сухо нищо не стана и не съм мъчил двигателя и помпата/ГНП/. Попринцип целта на тази помпа не е да обезвъздушава-като ГНПто засмуче въздуха в системата тя доставя горивото, някъде имаше из форума тема какво налягане прави.
Е какъв е смисъла да въртя на стартер и да помпя в същото време? ГНП-то си дърпа и въздух и нафта. TDS-а може да се кара без подкачваща помпа.
То аз съм написал, че 20сек на срартер са достатъчни за обезвъздушаване на цялата система, без ръчно помпане и без подкачваща помпа.
- vanci88
- ентусиаст
-
- Мнения: 1087
- Регистриран на: 6.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 98 325 tds M пакет touring
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Фабричен М пакет, индивидуал,телефон и много други екстри...
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Целта е да не въртиш 20сек.Кара се но като ти падне нивото под 20литра и раздрусаш колата из някоя дупка и ще видиш защо ти трябва подкачваща помпа. Тя работи нон стоп при ниско ниво на горивото. При мен така умря в движение . Сега ще закрепишщ положението,но определено ще трябва да я смениш.
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Въздуха излиза през излишната нафта.Отгоре на помпата имаш изход,който е и клапанче което не позволява връщане на горивото.Трябва да пуска в едната посока.Провери да не е заседнал.Отвора е малък затова става по бавно.През дюзите се обезвъздушава САМО високото налягане.
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Ще го проверя. Но така като го гледам не знам дали мога да го отвия без да свалям колекторите.rende69 написа:Въздуха излиза през излишната нафта.Отгоре на помпата имаш изход,който е и клапанче което не позволява връщане на горивото.Трябва да пуска в едната посока.Провери да не е заседнал.Отвора е малък затова става по бавно.През дюзите се обезвъздушава САМО високото налягане.
За номер 6 от схемата става на въпрос. Нали?

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Обезвъздушаване на горивната система на тдс/tds
Аз пак не можах да схвана каква е идеята на упражнението. При изправна подкачаща помпа и затворена система (разбирайте без течове) колата трябва да си пали нормално, доколкото това зависи от горивоподаването. Ако целта е някакъв БГ ъпгрейд вече не знам...
ПП: На какъв пробег се сменя филтъра всеки сам решава. С нашите горива и на 5к да е, няма да е излишно.
ПП: На какъв пробег се сменя филтъра всеки сам решава. С нашите горива и на 5к да е, няма да е излишно.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани