Тракане на Е39 520i '99 г.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
ами ко да правя, поне 2 години гаранция и е оригинална част.....то и аз вече не знам къде да търся......
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Аз така и не можах да разбера от цветущото обяснение в какво точно се изразява Пррррр...облема
Да не е някоя хлабава тенекия или тръбичка от климатичната инсталация, а ти да подмениш всички ключови и скъпи части по моторетката... Нормално е като падат оборотите, точно преди да подеме регулатора на тихите моторът да предизвика вибрации, които при амортизирани тампони да се придават по-осезателно по купето и от там нещо да дрънчи. Скоростния лост хваща ли рррррр...итъма?

- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Не бе Колега,нещо по двигателя трака....и аз не мога да разбера къде е проблема, щях отдавна да го ликвидирам....
........ вкарвам я в сервиза,обьяснявам за проблема,оставям я, майстори я ръчкат чуват това тракане,обаче не могат да индефицират от какво е......
........ вкарвам я в сервиза,обьяснявам за проблема,оставям я, майстори я ръчкат чуват това тракане,обаче не могат да индефицират от какво е......
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Ми направи едно клипче поне, да не си говорим наизуст... Че някой сега ще каже основни или биелни лагери и... стана тя...
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
колега я се вгледаи да не е от пластмасите върху двигателя и смукателния колектор. ако не си сигурен ги махни, държат се на 4 болта. ако престане ясна е работата.
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Колега,номер 6 от схемата не може да трака, това е нещо като филтър с гумени уребрения, със времето гумата на този филтър се прецаква(вдървява се) и може леко да посвирва при ниските обороти ,при засмукване на въздух,нормално е....
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
scorpion82ua написа:Колега,номер 6 от схемата не може да трака,
Кой каза че неможе ? http://www.youtube.com/watch?v=SNJ7qUa_FbU&NR=1
Явно може

http://www.youtube.com/watch?v=9z9WrsVk_6o

- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Не съм проверявал точно това.....сега ще пусна и клипчето с това "тракане"....
- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Колеги,записах това "тракане"- http://depositfiles.com/files/9xa3koos5 ( в самото начало на записа много добре се чува това което ме притеснява), също пускам и снимки с нещата сменени по вануса:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
scorpion82ua написа:Колега,номер 6 от схемата не може да трака, това е нещо като филтър с гумени уребрения, със времето гумата на този филтър се прецаква(вдървява се) и може леко да посвирва при ниските обороти ,при засмукване на въздух,нормално е....
Ами колега след като си толкос наясно с устройството на ДИСА клапата, обясни го по подробно...Честно кажи, знаеш ли за какво служи ???
Ако ти засмуква въздух оттам, наиш кво тресене е на мотора

Със сигурност Илко се е смял

Чух записа, направо си е пробит филтър на картерните газове ! Или смуче оттам въздух някъде.....
- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Колега, ако бях наясно с всичко, нямаще и да пускам темата. Относно ДИСА, за какво точно служи - не знам, знам, че е нещо свързвано с всмукване на въздука и пак това го знам от "майсторите" и ако беще пробит филтър за картърни газове в М-Кар нямаще как да не го разберет.
Колега, да не мислиш ,че на мън не ми е срам ??????
Само ходя по сервизи, давам пари за прегледи и получавам само мнения, предположения и т.н. и нищо конкретно....Сума ти пари вече съм завлякъл заради това "тракане", така че помагайте!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ако става въпорос за този "филтър"(клапа) : ,
то тя е в гаранция все още!!!!! Миналото лято я смених(М-Кар)
Колега, да не мислиш ,че на мън не ми е срам ??????
Само ходя по сервизи, давам пари за прегледи и получавам само мнения, предположения и т.н. и нищо конкретно....Сума ти пари вече съм завлякъл заради това "тракане", така че помагайте!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ако става въпорос за този "филтър"(клапа) : ,
то тя е в гаранция все още!!!!! Миналото лято я смених(М-Кар)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
ДИСА та е често забравян елемент от много майстори, трака много гадно като е разбита. Аз и преди бях писал за нея, просто на много малко ,,майстори'' им минава през главата да я проверят.
Взаимствана е от автомобилите от Формула 1, там за първи път се използва понятието къс и дълуг смукателен колектор.
Точно това се опитах да чуя от клипа, но сам се сещаш че като колата не е пред мен, няма как да стане...
Пробит клапан на картерните газове или да кажем откачен, сцепен маркуч към него е доста трудно да се разбере, преди да се свали, а при двойния ванос си е играчка, и едва ли някой го е правил, иначе по цената на подмяната му щеше да усетиш. Има начин да се разбере без демонтаж, но не и точно кой маркуч е скъсан...
ДИСА клапата при дадени обороти изпада в един много гаден резонанс, и може да е от това. Свали я и я провери за луфтове. Не се опитвай да палиш колата без нея, с натъпкан парцал в отвора и !!!!
Точно за него става въпрос и по специално маркуч 6 ! Става на въглен и се затлачва и се чува много гадно, ако е скъсан..
Взаимствана е от автомобилите от Формула 1, там за първи път се използва понятието къс и дълуг смукателен колектор.
Точно това се опитах да чуя от клипа, но сам се сещаш че като колата не е пред мен, няма как да стане...
Пробит клапан на картерните газове или да кажем откачен, сцепен маркуч към него е доста трудно да се разбере, преди да се свали, а при двойния ванос си е играчка, и едва ли някой го е правил, иначе по цената на подмяната му щеше да усетиш. Има начин да се разбере без демонтаж, но не и точно кой маркуч е скъсан...
ДИСА клапата при дадени обороти изпада в един много гаден резонанс, и може да е от това. Свали я и я провери за луфтове. Не се опитвай да палиш колата без нея, с натъпкан парцал в отвора и !!!!
Точно за него става въпрос и по специално маркуч 6 ! Става на въглен и се затлачва и се чува много гадно, ако е скъсан..
- scorpion82ua
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 17.04.2009
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Ок,благодаря! Ще проверя ДИСА и тези маркучи и после ще пиша.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Тракане на Е39 520i '99 г.
Маркуча мож го види добре само на канал ! ДИСА та я разглоби и виж дали има аксиален луфт на преградата. Онова червеното уплътнение и да е смачкано малко да не те бърка, просто виж как работи лостовия механизъм, помоли някой да дава газ и гледай дали работи нормално.
40 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани