трудно пали

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2004
Местоположение: Шумен

трудно пали

Мнение от halachev » 31 Яну 2012, 10:28

Здравейте колеги , от известно време имам проблем с паленето който се състои в следното. Колата е BMW 525 tds. сутрин , но не всяка колата пали изключително трудно. Първо леко припалва и край. следва яко въртене и ако имам късмет пали ако не с кабелите и друга кола. Понякога пали от раз. Има ли някой идея какво се случва. благодаря. Предстои ми пътуване в чужбина и трябва да реша този проблем

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: трудно пали

Мнение от KPETEH » 31 Яну 2012, 11:18

Като запали, свети ли оранжевата лампа на таблото? Провери си подгревите. Ако изгорят два ще спре да пали изобщо.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2004
Местоположение: Шумен

Re: трудно пали

Мнение от halachev » 31 Яну 2012, 11:23

подгревните свещи са ОК

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: трудно пали

Мнение от KPETEH » 31 Яну 2012, 12:15

Другото е да ти е замръзнало някое уплатнение и да ти дърпа въздух от там и да трябва да подкачва нафта. Огледай за теч.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: трудно пали

Мнение от Dirty M5 driveR » 31 Яну 2012, 17:24

halachev написа:яко въртене и ако имам късмет пали ако не с кабелите и друга кола.


Акумулатора ти как е? Ако пали нормално като й дадете ток от друга кола, то е вероятно твоя да си заминава. Дизелите искат добър стартов ток, и може стартера да завърта нормално, но да не пали. Намери от приятел друго ацц за проба.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1204
Регистриран на: 24.04.2008
Местоположение: Пловдив,Поповица
Пол: Мъж
Кара: Е38-ца

Re: трудно пали

Мнение от golov_bg » 31 Яну 2012, 18:03

аз мисля че има въздух в системата
Dirty Hands are a Sign of Clean Money


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно пали

Мнение от vinio » 31 Яну 2012, 18:30

golov_bg написа:аз мисля че има въздух в системата

или замръзващо нещо във филтъра

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 20.06.2011
Пол: Мъж

Re: трудно пали

Мнение от sexter » 31 Яну 2012, 18:38

vinio написа:
golov_bg написа:аз мисля че има въздух в системата

или замръзващо нещо във филтъра



ако замръзва нещо май изобщо няма да запали и аз си мисля нещо за въздух в системата...или цедката в резервоара да е запушена и да неможе да засмучи нафта като хората

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: трудно пали

Мнение от alchohol » 31 Яну 2012, 20:16

halachev написа:Здравейте колеги , от известно време имам проблем с паленето който се състои в следното. Колата е BMW 525 tds. сутрин , но не всяка колата пали изключително трудно. Първо леко припалва и край. следва яко въртене и ако имам късмет пали ако не с кабелите и друга кола. Понякога пали от раз. Има ли някой идея какво се случва. благодаря. Предстои ми пътуване в чужбина и трябва да реша този проблем


С какъв акумулатор е колата?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 50
Регистриран на: 24.03.2004
Местоположение: Шумен

Re: трудно пали

Мнение от halachev » 01 Фев 2012, 12:12

акумулатора е нов БОШ СИЛВЪР , вероятно е въздух , къде са основните места от където може да гълта въздух


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно пали

Мнение от vinio » 01 Фев 2012, 13:55

halachev написа:акумулатора е нов БОШ СИЛВЪР , вероятно е въздух , къде са основните места от където може да гълта въздух

Има ли нафта в прозрачният маркуч от филтъра до помпата :?:
Ако ти връща нафтата(което ме съмнява ,един път да я връща ,друг не)провери или направо смени дифтулките на щуцера,който е на капака на помпата.Там е възвратният клапан ,който е изход на излишната нафта ,отиваща в резервоара.


ако замръзва нещо май изобщо няма да запали и аз си мисля нещо за въздух в системата...или цедката в резервоара да е запушена и да неможе да засмучи нафта като хората

ако има утайка вода във филтъра и е станала на скреж,какво мислиш се случва докато сработи подгрева на горивният филтър.То ще покаже де,като развие пробката му (от долу е) при студена и не запалвана скоро кола(сутрин) -ще се види какво ще протече.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 12.07.2009
Местоположение: plovdiv
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Re: трудно пали

Мнение от doktormik » 01 Фев 2012, 14:32

vinio написа:
halachev написа:акумулатора е нов БОШ СИЛВЪР , вероятно е въздух , къде са основните места от където може да гълта въздух

Има ли нафта в прозрачният маркуч от филтъра до помпата :?:
Ако ти връща нафтата(което ме съмнява ,един път да я връща ,друг не)провери или направо смени дифтулките на щуцера,който е на капака на помпата.Там е възвратният клапан ,който е изход на излишната нафта ,отиваща в резервоара.


ако замръзва нещо май изобщо няма да запали и аз си мисля нещо за въздух в системата...или цедката в резервоара да е запушена и да неможе да засмучи нафта като хората

ако има утайка вода във филтъра и е станала на скреж,какво мислиш се случва докато сработи подгрева на горивният филтър.То ще покаже де,като развие пробката му (от долу е) при студена и не запалвана скоро кола(сутрин) -ще се види какво ще протече.[/qu

само да попитам-къде е това чудо-пробка на горивния филтър??не съм специалист,но ми се струва,4е като сменях филтър преди 1 месец,пробка нямаше на него.


Аватар
Мнения: 264
Регистриран на: 4.01.2011
Кара: bmx

Re: трудно пали

Мнение от vinio » 01 Фев 2012, 14:38

^от долу на филтъра,обаче не всички филтри имат такава.
Така че не се притеснявай,ако при теб липсва.

Потребител
Аватар
Мнения: 13
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: в движение
Пол: Мъж
Кара: вАна

Re: трудно пали

Мнение от Kassara » 02 Фев 2012, 13:36

нафтата а а , уж е ЕВРО ама сложи в една бутилка от мин вода , остави я някъде отвън на -20 и виж за кво става въпрос

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1300
Регистриран на: 30.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
Мечтае да кара: по път без дупки

Re: трудно пали

Мнение от alchohol » 02 Фев 2012, 19:43

Ако има подгрев на филтъра, това не би трябвало да оказва голямо влияние :dunno: . Ама то с това "качество" на нафтата у нас, всичко е възможно.
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка :driving: :driving: :driving:

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook