Неработещо лостче БК Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Неработещо лостче БК Е46

Мнение от landolin » 31 Яну 2012, 15:00

От няколко дни бутона БК на лоста на мигачите спря да работи. Има ли начин да се ремонтира без да се сваля целия лост, че за свалянето му трябва да се свалят кори, волан и т.н? Евентуално с някъкъв спрей дали ще стане?
Пробвах с ресет на таблото да не би да е се е ошашкало нещо, но не беше :dunno: .

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Неработещо лостче БК Е46

Мнение от Zagy » 31 Яну 2012, 15:16

Без сваляне на лостчето няма да минеш - проблема е, че се случва да се отчупи или откачи буксичката на самото бутонче, което е в тялото на лостчето.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1031
Регистриран на: 9.11.2010
Пол: Мъж
Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;

Re: Неработещо лостче БК Е46

Мнение от NikVanov » 31 Яну 2012, 21:35

Също можело да се претрие някое кабелче. Но иска сваляне на лостчето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 146
Регистриран на: 4.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E92
Мечтае да кара: F01

Re: Неработещо лостче БК Е46

Мнение от cherrypopper » 31 Яну 2012, 22:03

Свалай го смело колега. Волана отдолу е на щипки със стволче по средата което трябва да бутнеш навътре, отгоре има едно пластмасово винтче и за самия волан ти трябва ключ 16. След това е лесно. Разгледай буксата и кабелите към нея както казват колегите и ако не е там проблема ще да е горе при бутона. Успех
Изображение Elegance is the key to success ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Неработещо лостче БК Е46

Мнение от landolin » 03 Фев 2012, 13:01

Лостчето е оправено, както казаха колегите проблема беше скъсано кабелче вътре в лостчето :yes:

Работата е малко пипкава, доста неща се свалят и ако някой се захваща, по добре да се подготви за малко повече от 30мин. работа.
- Свалят се първо корите на волана - долната е само на щипки (бута се пина в средата с нещо остро), горната е само с един винт;
- С торкс 30 се отвиват двата болта на еърбега (отзад на волана), трябва да се откачи акумулатора преди да се свали самия еърбег иначе после ако се даде на контакт набива грешки за него;
- Сваля се волана - трябва гедоре, моят беше зверски стегнат;
- С торкс 27 (или малко по малък беше :kuku: ) се отвиват четирите болта държащи цялата конзола с лостчетата;
- Самото лостче е на щипки към конзолата и се вади лесно;
- Лостчето се разглобява като се отвият два малки болта и внимателно се разтваря - тук очаквах вълна от изкачащи пружини и чаркове (на аудито ми беше нещо подобно), но нямаше такива екстри :lalala:

Останалото беше запояване на прекъснато кабелче и сглобяване в обратен ред.

По трудната и нервна част беше борбата с колата, защото не искаше да върти стартера и да запали, но таблото не правеше дискотека - тогава се вкарах в некви филми от рода на забравени настройки на ключа, проблем от грешките на еърбега (след изчистването им пак не въртеше), изгорели бушони и т.н.

Благодарение на съвета на Slitter да пробвам да подам ток се оказа паднал акумулатор :banghead:
Мерси още веднъж на колегата, че ми изслуша глупостите късно вечер и ме изкара от филма :bowdown:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook