трудно пали
Модератор: Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
трудно пали
Здравейте колеги , от известно време имам проблем с паленето който се състои в следното. Колата е BMW 525 tds. сутрин , но не всяка колата пали изключително трудно. Първо леко припалва и край. следва яко въртене и ако имам късмет пали ако не с кабелите и друга кола. Понякога пали от раз. Има ли някой идея какво се случва. благодаря. Предстои ми пътуване в чужбина и трябва да реша този проблем
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: трудно пали
Като запали, свети ли оранжевата лампа на таблото? Провери си подгревите. Ако изгорят два ще спре да пали изобщо.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: трудно пали
Другото е да ти е замръзнало някое уплатнение и да ти дърпа въздух от там и да трябва да подкачва нафта. Огледай за теч.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: трудно пали
halachev написа:яко въртене и ако имам късмет пали ако не с кабелите и друга кола.
Акумулатора ти как е? Ако пали нормално като й дадете ток от друга кола, то е вероятно твоя да си заминава. Дизелите искат добър стартов ток, и може стартера да завърта нормално, но да не пали. Намери от приятел друго ацц за проба.
- golov_bg
- ентусиаст
-
- Мнения: 1204
- Регистриран на: 24.04.2008
- Местоположение: Пловдив,Поповица
- Пол: Мъж
- Кара: Е38-ца
Re: трудно пали
vinio написа:golov_bg написа:аз мисля че има въздух в системата
или замръзващо нещо във филтъра
ако замръзва нещо май изобщо няма да запали и аз си мисля нещо за въздух в системата...или цедката в резервоара да е запушена и да неможе да засмучи нафта като хората
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: трудно пали
halachev написа:Здравейте колеги , от известно време имам проблем с паленето който се състои в следното. Колата е BMW 525 tds. сутрин , но не всяка колата пали изключително трудно. Първо леко припалва и край. следва яко въртене и ако имам късмет пали ако не с кабелите и друга кола. Понякога пали от раз. Има ли някой идея какво се случва. благодаря. Предстои ми пътуване в чужбина и трябва да реша този проблем
С какъв акумулатор е колата?
Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




Re: трудно пали
акумулатора е нов БОШ СИЛВЪР , вероятно е въздух , къде са основните места от където може да гълта въздух
Re: трудно пали
halachev написа:акумулатора е нов БОШ СИЛВЪР , вероятно е въздух , къде са основните места от където може да гълта въздух
Има ли нафта в прозрачният маркуч от филтъра до помпата

Ако ти връща нафтата(което ме съмнява ,един път да я връща ,друг не)провери или направо смени дифтулките на щуцера,който е на капака на помпата.Там е възвратният клапан ,който е изход на излишната нафта ,отиваща в резервоара.
ако замръзва нещо май изобщо няма да запали и аз си мисля нещо за въздух в системата...или цедката в резервоара да е запушена и да неможе да засмучи нафта като хората
ако има утайка вода във филтъра и е станала на скреж,какво мислиш се случва докато сработи подгрева на горивният филтър.То ще покаже де,като развие пробката му (от долу е) при студена и не запалвана скоро кола(сутрин) -ще се види какво ще протече.
- doktormik
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 92
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: plovdiv
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Re: трудно пали
vinio написа:halachev написа:акумулатора е нов БОШ СИЛВЪР , вероятно е въздух , къде са основните места от където може да гълта въздух
Има ли нафта в прозрачният маркуч от филтъра до помпата![]()
Ако ти връща нафтата(което ме съмнява ,един път да я връща ,друг не)провери или направо смени дифтулките на щуцера,който е на капака на помпата.Там е възвратният клапан ,който е изход на излишната нафта ,отиваща в резервоара.ако замръзва нещо май изобщо няма да запали и аз си мисля нещо за въздух в системата...или цедката в резервоара да е запушена и да неможе да засмучи нафта като хората
ако има утайка вода във филтъра и е станала на скреж,какво мислиш се случва докато сработи подгрева на горивният филтър.То ще покаже де,като развие пробката му (от долу е) при студена и не запалвана скоро кола(сутрин) -ще се види какво ще протече.[/qu
само да попитам-къде е това чудо-пробка на горивния филтър??не съм специалист,но ми се струва,4е като сменях филтър преди 1 месец,пробка нямаше на него.
Re: трудно пали
^от долу на филтъра,обаче не всички филтри имат такава.
Така че не се притеснявай,ако при теб липсва.
Така че не се притеснявай,ако при теб липсва.
- Kassara
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: в движение
- Пол: Мъж
- Кара: вАна
Re: трудно пали
нафтата а а , уж е ЕВРО ама сложи в една бутилка от мин вода , остави я някъде отвън на -20 и виж за кво става въпрос
- alchohol
- ентусиаст
-
- Мнения: 1300
- Регистриран на: 30.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34 524td лЕто господне '90-то
- Мечтае да кара: по път без дупки
Re: трудно пали
Ако има подгрев на филтъра, това не би трябвало да оказва голямо влияние
. Ама то с това "качество" на нафтата у нас, всичко е възможно.

Дизела е кат' копейка- дрънне, бръмне и офейка




16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани